IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Model S се оказа по-икономичен от обявеното

Големият седан на Tesla взима разстоянието София - Бургас без дозареждане

Model S се оказа по-икономичен от обявеното

Докато производителите на бензинови и дизелови автомобили ръсят оправдания за изкуствено занижените си данни за разхода на гориво, конструкторът на електрически коли Tesla Motors прави точно обратното. Обновеният седан Model S на американската компания се оказа по-икономичен от обявеното.
Model S се оказа по-икономичен от обявеното
Обновеният Model S

Изпитанията на Американската федерална агенция за защита на околната среда (EPA) са показали, че с напълно заредени батерии луксозният седан може да премине близо 500 км. при движение по магистрала. Или казано иначе, може безпроблемно да преодолее разстоянието между София и Бургас без да се налага спиране за зареждане с електрическа енергия.

Установеният от EPA пробег доближава този на дизеловите и бензиновите коли, което е пореден плюс в графата на електрическите коли. Според официалните данни, предоставени от Tesla Motors, пробегът на магистрала е с 20 км. по-малък.

Цифрите се отнасят за версията 90D, която преди фейслифта предлагаше автономия от малко над 400 км. Най-бързият вариант на седана - P90D, може да премине с напълно заредени акумулатори около 440 км на магистрала.

Ако все пак автономията на обновения Model S ви се струва недостатъчна, изчакайте премиерата на новата модификация на модела - P100D. Тя ще получи батерии с капацитет 100 кВтч, като извънградският пробег ще прехвърля 500 км.
Model S се оказа по-икономичен от обявеното
Бъдещата върхова версия P100D

Според данните на Tesla автономията на Model S 90D при смесен режим е над 550 км. Върховата модификация P90D пък може да премине около 510 км.

При електрическите коли разходът на магистрала е най-голям, тъй като се поддържа висока скорост и няма спирания, при които батериите се дозареждат.

Снимки: Tesla

Още по темата:
EPA обяви производителите с най-икономични автомобили

 

Тагове: Tesla Model S
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    по скоро в града средната скорост е по ниска, а извън града въздушното съпротивление повишава консумацията както е казал пената. регенерирането от спирачките не е кой знае колко - 2-3 кВтч на 100кми тук си прав"ако извънградско може да измине 500 км в града може да измине 600км"при скорост под 10км/ч регенерирането на ел.колите е много слабо и в действие влизат спирачките чиято уловена енергия е напълно пропиляна. докато извънградско може да НЕ се използват спирачки.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    jkl ( преди 8 години )
    В града електрическите коли си повишават изминатите км ако извънградско може да измине 500 км в града може да измине 600км и това е така защото всяко спиране зарежда батерията.Това е интересното на електрическите при градско движение изминават повече километри.
  • #13
    11 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 8 години )
    "Консумацията на Модел S извънградско е като на БМВ и3 въпреки че сапунерката е с 40% по лека. Е кво има да си говорим." - При електромобилите теглото няма голямо значение за консумацията защото всичката енергия изразходвана за ускоряването на по-голямата маса след това си я връщаш със регенеративните спирачки. Много по-голямо значение има аеродинамиката на колата, която при Мodel S е много добра а при i3 е ужасна.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Model S е НАЙ ПРОДАВАНАТА ЕЛЕКТРИЧЕСКА КОЛА ЗА 2015Г с 50366 броя, втора е нисан лийф с 43000, а под тях са плъг-ин хибриди вече.
  • #11
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По европейския метод NEDC модел С 90д сигурно ще получи пробег от 700км.всички знаем че този метод е изключително нагласен, за да може европейските коли да имат уж нисък разход.
  • #10
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Spain ( преди 8 години )
    Консумацията на Модел S извънградско е като на БМВ и3 въпреки че сапунерката е с 40% по лека. Е кво има да си говорим.Вярно е че Тесла не прави съвършени коли, но са най-добрите електрически вече 5години.
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    топ 5 на най продаваните ел.коли в САЩ през 1 четвърт на 2016г1)Модел S2)Нисан лийф3)Модел Х4)Фиат 500е5)БМВ и3Странно че на първо място е кола за 90 000$ средна цена.
  • #8
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До Primorack ( преди 8 години )
    На Тесла и бил относителен разход - ми то и моя разход със 140 е с 40 процента по-висок отколкото със 100 и пробега ми пада от 1000 км на 700 с един резервоар.Кажи нещо за разхода в голям град - на дизела и бензина разхода скача двойно а на електричката колко.А за 100 хиляди км колко пари ще дадеш за гориво спрямо безплатните станции на Тесла?
  • #7
    14 rate up comment 4 rate down comment
    До N1 ( преди 8 години )
    Добре, че тези "много фактори" не влияят на ДВГ!!! Като караш кола с двг законите на физиката не важат; също така можеш да променяш метеорологичните условия по твое желание. Зимата колата ти връща гориво и пари, защото загрява по-бързо и не ползваш утопление. Лятото можеш да регулираш HVAC от 17 градуса на 21, защото си богоизбран - в Тесла няма такива възможности.Американците не мислят за вредни емисии защото не са ни видяли тук как изсичаме горите главоломно и учениците се радват на #дизелгей
  • #6
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    oooo за грамотните си пише в сайта им.8 години пълна гаранция без лимит в километрите.ако искаш плащаш 12000$ за нова ако след тези 8 год ти се скапе или ти падне капацитета от стареенето.батериите се "износват" в зависимост от използването и колко често се зареждат на суперзарядни станции.капацитета собственици са сметнали че пада с 2-4% на 90-100 000км, докато при нисан лийф с 20% за 30 000км и 30% за 80 000км