Новият Evo X се предлага в два основни варианта - GSR и RS. Вторият модел е практически състезателен автомобил с редуцирано оборудване, за да се намали максимално теглото. Седалките са спортни Recaro, воланът е кожен, с малък диаметър. На таблото се вижда многофункционален дисплей.
Основните екстри за модела са включени в така наречения Premium Package, в който влизат 18 цолови олекотени джанти на BBS и кожен салон.
И при двете версии двигателят е модернизиран DOHC MIVEC с обем 2.0 литра, мощност 295 к.с. и максимален въртящ момент 422Nm достъпен при 3500 об/мин. Този двигател е доста по-лек от своя предшественик, с изцяло алуминиев цилиндров блок и турбина изработена от титаниево-алуминиева смес.
Изцяло новата шест степенна скоростна кутия Twin Clutch SST ще се предлага при версия GSR. Тя ще позволява на водача да превключва автоматично или механично скоростите, както и да избира между три режима на работа - Normal, Sport и Super Sport.
Поведението на пътя и динамиката са още по-добри в сравнение с Evo IX MR. Вибрациите и шумът също са намалели значително. При Evo X междуосието е по-дълго, а следата по-широка. Центърът на тежестта е разположен още по-ниско. Алуминият е използван и при направата на покрива, предните калници и задния спойлер.