IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus си върна короната в САЩ

Японската марка продаде повече коли от BMW и Mercedes-Benz през месец март

Lexus си върна короната в САЩ

Най-добре продаваният автомобилен премиум бранд през месец март в САЩ е Lexus, съобщава Automotive News, цитирайки официалната статистика за пазара на нови автомобили.
Lexus си върна короната в САЩ
Снимка: Lexus

Резултатът на луксозното подразделение на Toyota е 30 198 реализации, което със само 165 автомобила над резултата на втората в класацията марка -  BMW. Третото място е за Mercedes-Benz с общо 28 164 продажби през месеца.

Любопитен факт е, че трите марки отбелязват спад при реализациите си през месец март. При Lexus той е с 2,8 на сто, при BMW - 12%, а при Mercedes-Benz - 5,9%.

Основата заслуга за лидерския резултат на японката марка е гамата й от SUV модели. Новият компактен кросовър NX отбелязва ръст от 25% спрямо февруари, а при флагманския LX увеличението достига цели 46%.

"Всъдеходите стават все по-добри и съответно привлекателни за клиентите. Те изразходват все по-малко гориво, стават все по-динамични, а пътното им поведение вече може да се мери с това на леките коли", заяви по повод увеличаващите се продажби на тези автомобили Кевин Тайнън, анализатор на Bloomberg Intelligence.

Другият голям германски премиум бранд Audi записва 18 392 продажби в САЩ през месец март, което представлява ръст от 7,5% спрямо февруари. Резултатът на Infiniti е 13 775 автомобила, или увеличение от 10 на сто.

Що се отнася до първото тримесечие на 2016 година, лидер по продажби в премиум сегмента в САЩ е Mercedes-Benz, следван от съответно Lexus и BMW.

В резултатите на BMW не са включени продажбите на Mini, а при Mercedes отсъстват реализациите на лекотоварните модели и на марката Smart, тъй като тези машини не се спрягат като луксозни.

Най-продаваната премиум марка в САЩ през 2015 година бе BMW. Второто място остана за Lexus, а третото - за Mercedes-Benz.

Припомняме, че японската марка бе лидер на този пазар в продължение на 11 години - до 2011 г., когато бе изпреварена от BMW.

0 от 500
  • #17
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Обслужване Шкода ( преди 8 години )
    Колега, малкия сервиз / на 15 000 / в Шкода на 1.9 ТДИ беше 190 лева. Обаче големия на 30 000 отиваше на 340 някъде.От друга страна виж Корейците - КИЯ искат на 1,6 дизел 445 лева за малкия сервиз!
  • #16
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    икономична японка - куку , кукусмени си дилъра куку
  • #15
    23 rate up comment 7 rate down comment
    до: karutsar ( преди 8 години )
    Забравих да добавя, че маслото за обслужване е 5w30 пълна синтетика Mobil 1 едно от най-добрите масла, брандирано с името Тойота.Само маслото в някой официални сервизи на немски марки е по-скъпо от моето цяло обслужване на колата. после разправяйте колко скъпо било да караш японска кола. Това са ви фактите. Другите факти са че тези коли са изключително здрави и не се чупят, а само обслужват. Бонус към всичко това е и тяхната икономичност. Качих се на японка и за немско не искам и да чуя.
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Друг клошар ( преди 8 години )
    Ама к'ви "арогантни" хора пишат в този саит , тц тц хлъц !
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    до: karutsar ( преди 8 години )
    Някой ми е сложил минус. Не, не е проблем да слагаш, но явно нещо не си съгласен с мен. Ето колко ми струва обслужването на Тойотата, за да не каже някой, че лъжа. би било добре и феновете на немското да споделят (ама не на думи) колко им е обслужването:http://prikachi.com/images.php?images/98/8249098g.png
  • #12
    18 rate up comment 1 rate down comment
    до: Германия ( преди 8 години )
    Абсолютно съм съгласен с теб. Фен съм на японките, а ти на немските коли, но това няма значение, когато държанието на *** е толкова нагло, безпардоно и иди0тско. Тук съм само заради коментарите, които в много случай са много по-интересни от самите преписани неграм0тно статии. Не само, че проявяват двойни стандарти, но и има някакъв абсолютно мал0умен филтър на думи, нямащ никаква логика и противоречащ на всякакво нормално мислене.
  • #11
    14 rate up comment 5 rate down comment
    до: karutsar ( преди 8 години )
    Освен, че японските части са по-евтини са и по-здрави и много по-рядко се сменят. Поддръжката на японска кола излиза в пъти по-евтино от немската.Обслужването на Тойотата ми в официален сервиз на марката ми струва 135,98 лв. с ДДС.Ако ми кажеш за немска марка с подобна цена на обслужване те водя където кажеш да те черпя. Дори на двойно по-висока цена не се сещам. На времето карах немско и облужване под 500 лв. нямаше. Сега не им знам цените, но едва ли са по-ниски.
  • #10
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Германия ( преди 8 години )
    Бил сьм блокиран много пьти за изказани мнения или факти но никога не сьм писал така злобно и нагло.. Явно за някой хора може да псуват и заплашват тук други ги блокират за едното мнение..
  • #9
    17 rate up comment 0 rate down comment
    до: karutsar ( преди 8 години )
    Това за частите изобщо не е вярно и е приказка от едно време, когато нямаше толкова японски коли у нас и не се внасяха части поради същата причина.Имам 3 японки в гаража и ти гарантирам, че частите не са по-скъпи. Говоря за оригинални части. За японките части ментета няма или поне аз не съм виждал, докато за немските почти всичко, което се внася е менте и от там идват впечатленията, че са по-евтини. Сравни оригинални японски с оригинални немски да видиш, че японските са по-евтините.
  • #8
    22 rate up comment 1 rate down comment
    двойни стандарти ( преди 8 години )
    Доста тенденциозно модериране на сайта се вижда. Онзи ден, когато публикувахте рекламната статия за гумите без да обиждам никого само направих забележка, че не е редно това да се прави по този начин и бях блокиран и коментарите ми изтрити. Бяха изтрити и коментарите ми под други статии. Тук виждаме определена злоба, заплахи, наглост и простащина, но коментара си стои там от почти 2 часа вече.Колкото до Лексус едно голямо браво на марката. Много добри, луксозни и здрави коли правят.