IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi за 1 млн. лева

Автомобилът е дело на MTM, оборудван с двигателя на комбито RS6

Audi за 1 млн. лева

Този полиран R8 е вероятно най-скъпото Audi на пазара. Цената на автомобила, който е базиран на старото поколение на спортната кола, е 500 000 евро, или около 1 милион лева.
Audi за 1 млн. лева
Машината е дело на тунинг компанията MTM, която е стартирала доработката преди около 3 години. Именно затова автомобилът използва базата на вече старото поколение R8.

Той е напълно легален за всекидневно шофиране по обществените пътища, но е проектиран като пистов автомобил. Оборудван е с двигател с мощност 802 к.с., подсилена трансмисия с 6 степени, 20-инчови ковани джанти, спортни спирачна система и окачване, кожени седалки с карбонова основа и др.

Самият двигател е V10, но не е този, който се поставя на Audi R8. Моторът има обем от 5,2 литра и е зает от комбито RS6 от поколение C6, като е доработен с нови турбини, всмукателна и изпускателна системи.

Увеличената до 802 к.с. мощност позволява спринтиране от 0 до 100 км/час за само 3,0 сек. Ускорението до 200 км/час изисква 9,37 сек, а скорост от 300 км/час се постига за 19,42 сек, сочи информацията на MTM.

Ако все пак се чудите защо тунинг компанията е обявила толкова висока цена, причината е купето на колата. То не е покрито с огледално фолио, а е ръчно полирано, което отнема минимум 700 часа. Освен това външният вид е подсилен с нови спойлер, прагове и сплитър.

Снимки: MTM

Тагове: Audi R8 mtm
0 от 500
  • #12
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тая тенекя много блести,евалла. Нощя ще прави ден
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Асан ( преди 8 години )
    В Столипиново ще съм нумеро уно с туй нещо.Требваше обачи златна да е напраят да ми ходи цвета на златните зъби!Ама и тъй става.Шукария голема е.Ама много калай е отишъл за нея. Само заради калая си струва парата...
  • #10
    10 rate up comment 10 rate down comment
    бургуджията ( преди 8 години )
    Ако Милко Калайджиев не хареса този калайдисан кл0зет не виждам кой друг.Щом той е калайдисан и колата трябва да е калайдисана.
  • #9
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Милко Калайджиев, ( преди 8 години )
    харесва това!
  • #8
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Maймуните и тъмните балкански субекти, все на лъскаво налитат!
  • #7
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те друго не могат да предложат, освен да кажат, че е калайдисана за минимум 700 часа и за това е така лъскава, а не е с фолио. В махалата, като че ли някой ще забележи дали е с фолио или калайдисана тази табуретка. Както и да е. да ги сложим не 700, а 1000 часа работа. Труда и материалите по немски стандарт ги слагам 100 евро на час. Това са 100 000 евро за труд и материали. Колата струва около 100 000 евро значи станаха 200 000 евро. Слагам 50 000 печалба и станаха макс.250 000 ево,а не 500 000
  • #6
    11 rate up comment 0 rate down comment
    R ( преди 8 години )
    Пеевски ти ли си?:)
  • #5
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сега и аз ще сложа на астрата 6 кубика двигател, ще я никелирам и ще зябогатея :)))ще съм създател на супер кола и всички ще благоговеят пред нея.Само трябва да ги облъчвам с реклама достатъчно дълго за да ми повярват :)))
  • #4
    15 rate up comment 11 rate down comment
    кибика ( преди 8 години )
    Кой на какво се радва си е негова работа.Човекът,който ще го купи едва ли е глупав щом ще искара тез пари.Хората си правят кефа не робуват на марки.Правят си кефа,а другите злобеят.Приятен и слънчев ден
  • #3
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Егати машината!