IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW и Porsche прибират в сервизите 800 000 коли

Проблемът с педалите засяга Touareg и Cayenne

VW и Porsche прибират в сервизите 800 000 коли

Една беда никога не идва сама. В това сякаш се убеди и германският автомобилен концерн Volkswagen: независимо от скандала с манипулираните данни на вредни емисии сега VW и дъщерната компания Porsche стартират глобална сервизна акция за 800 000 коли, предава DPA.
VW и Porsche прибират в сервизите 800 000 коли
Проблемът засяга два важни водещи модела: частично идентичните всъдеходи VW Touareg и Porsche Cayenne. Според компанията подсигуряващ пръстен при фиксирането на един от педалите може при дадени обстоятелства да се разхлаби. Въпросните компоненти са инсталирани в общо 390 000 коли от модела Touareg и 410 000 Cayenne от моделните години 2011 - 2016.
VW и Porsche прибират в сервизите 800 000 коли
Този дефект е отстранен в сегашното производството, се уточнява в съобщението. Поправянето на проблема ще отнема по не повече от половин час на кола, уверява компанията, а проблемът е открит при вътрешнофирмено разследване. Няма оплаквания от клиенти или докладвани инциденти, пояснява концернът.

В сряда компанията обяви, че заради проблеми в централната електрическа система ще изтегли в световен мащаб 177 000 броя коли от модела Passat от моделни години 2014 - 2015 г., от които 63 000 екземпляра в Германия.

Снимки: VW / Porsche

Още новини четете в Investor.bg

0 от 500
  • #9
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я им оправете ***,че са 800 000 на брой.:)
  • #8
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма да си гЪзар, защото никой не те кара да го купуваш. Само комплексарите се интересуват от чуджото мнение и мечтаят да са 'gazar'.
  • #7
    13 rate up comment 6 rate down comment
    JDM ( преди 9 години )
    Не ми дреме за VW, но си личи, че сте големи разбирачи тук. Разликата м/у 2та е в качеството на вложените материали. Интериор, шумоизолация и много други дреболии. Точно за това се плаща в премиум сегмента. Същото е и с bmw, merc. и др. Плаща се само и единствено заради марката. Не си мислете че цената на премиума трябва да е оправдана. Точно за това е premium. Premium - an annusual or high value. Google it.
  • #6
    13 rate up comment 7 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    Нищо ново, строш-менташ ваген пак спестили от туй онуй за да продадат нещсатните си баракуди.
  • #5
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Touareg и Cayenne са 1:1!!!2 еднакви модела само с различни ламарини и цена.Т.е. купувате си Троше, а то си е 100% Touareg. Дори германците си го признават, че е така и никой не го отрича, освен някой заслепени и неуки фенове на концерна, които са писатели, а не читатели.
  • #4
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ЕТО КАК ГЕРМАНЦИТЕ ПРАВЯТ АВТОНОМНИ КОЛИ.ДНЕС САМИ СИ ПОДАВАТ И ОТНЕМАТ ГАЗТАИ ОСТАНА САМО СЕРВОТО САМО ДА РЕШИ КОГА ДА ЗАВИВА
  • #3
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те дизелите си още не са оправили, а сега нова акция...До кога? В Германия оправянето на проблема с дизелите ще трае до 2017 г. Поне така казаха. До 2017 г. сервизите им са натоварени на 100% с оправянето на проблема със софтуера. Да разбираме ли, че пeдaлите ще бъдат евентуално оправени след 2018 г. или сервизите им ще преминат 3 смени по 8 ч., за да насмогнат? Или изобщо нищо няма да оправят по стара тяхна традиция и ще чакат да си платят собствениците, за да коригират проблемите?
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    кой каза че всяка стотинска за порше си струва?голям смяхмай по скоро всяка половин стотинка, щото половината цена е надценка, което не беше така когато бяха пред фалит преди да пуснат 911
  • #1
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е заглавието:Проблемът с *** засяга Touareg и CayenneРедакторът ме уби