IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW и Porsche прибират в сервизите 800 000 коли

Проблемът с педалите засяга Touareg и Cayenne

VW и Porsche прибират в сервизите 800 000 коли

Една беда никога не идва сама. В това сякаш се убеди и германският автомобилен концерн Volkswagen: независимо от скандала с манипулираните данни на вредни емисии сега VW и дъщерната компания Porsche стартират глобална сервизна акция за 800 000 коли, предава DPA.
VW и Porsche прибират в сервизите 800 000 коли
Проблемът засяга два важни водещи модела: частично идентичните всъдеходи VW Touareg и Porsche Cayenne. Според компанията подсигуряващ пръстен при фиксирането на един от педалите може при дадени обстоятелства да се разхлаби. Въпросните компоненти са инсталирани в общо 390 000 коли от модела Touareg и 410 000 Cayenne от моделните години 2011 - 2016.
VW и Porsche прибират в сервизите 800 000 коли
Този дефект е отстранен в сегашното производството, се уточнява в съобщението. Поправянето на проблема ще отнема по не повече от половин час на кола, уверява компанията, а проблемът е открит при вътрешнофирмено разследване. Няма оплаквания от клиенти или докладвани инциденти, пояснява концернът.

В сряда компанията обяви, че заради проблеми в централната електрическа система ще изтегли в световен мащаб 177 000 броя коли от модела Passat от моделни години 2014 - 2015 г., от които 63 000 екземпляра в Германия.

Снимки: VW / Porsche

Още новини четете в Investor.bg

0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко сте ограничени...
  • #18
    16 rate up comment 7 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    На предния капак на немските "коли" трябва да има щамповани страшни картинки от катастрофи и смърт като по кутиите на цигарите с надпис - немските автомобили са опасни за вашето здраве!
  • #17
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Народът е казал: ( преди 9 години )
    Не стига на магарето крастата, но и мухите го хапят.
  • #16
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе нали това беше най-опасния дефект в света и затова тойотите били ***? А сега дефект с *** на троше и VW какво говори за тях? А кога ще отстранят дефектите, които водят до рязка загуба на средства от страна на техните клиенти и собственици на автомобили от групата?КОГА ? Когато ги осъдят отново и лъжите вече не се приемат за довод от страна на нормално работещи държавни регулационни органи, каквито явно има само в САЩ и Китай в момента.
  • #15
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХахаХ Тия е трябвало да преглътнат 2 неща и то тежки :1во признават, че Кайена е натрувен VW, което тотално срива глупостите им за имидж на порше и подобни.2ро - сервизна акция - нещо което до преди няколко години обясняваха, че е проява на слабост на марката и ниско качество, а след като ги осъдиха тук и там започнаха да се "грижат" за клиента.А както знаем не е открит проблема при вътрешно разследване, тъй като такива във VW не съществуват и не се правят.А ся купете едно порше гоуф.
  • #14
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Проблемът засяга два важни водещи модела: частично идентичните всъдеходи VW Touareg и Porsche CayenneХехехехе, частично идентичните.....Ей шебеци
  • #13
    14 rate up comment 8 rate down comment
    х ( преди 9 години )
    На тия от ВАГ им се чудя, защо продължават да се мъчат!?
  • #12
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Що да не сме гЪзари бре? Втора ръка нов внос е основно Фолц! Значи и в Европа са основно гЪзари! После, мацките много разбират дали е Фолц или Порш. Важното е маската, фарчетата и най-вече звука, вътре и отвън. Почне ли да пърди мошно, да вибрира чак, как да не направиш впечатление, че караш бегачка!
  • #11
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Мухаха ( преди 9 години )
    Ами предимно шмат.ки с немски автомобили мрът по нашите ширини. Това не ти ли стига. Да не говорим колко Поршета се самозапалваха и изгоряха и т.н. Немското качество в момента е символ на шега. Това ти го каза и баба Меркел след Дизелгейт.
  • #10
    9 rate up comment 27 rate down comment
    до възмутените! ( преди 9 години )
    Все още немска кола не е убила никого,за разлика от недоразуменията на Тойота с *** и Таката,Хонда със самозапалването и Таката,ГМ с контактните ключове,ФСА със пукането на гуми в завой ит.н. Ще са необходими много-много години за да могат другите производители дори да се доближат до качеството на немските машини!