IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Моделите на Alpine ще получат двигатели Mercedes-AMG

Французите разчитат на договорката си с Daimler

Моделите на Alpine ще получат двигатели Mercedes-AMG

Renault разглежда най-различни варианти за двигатели за спортните си модели, които ще продава под възродената марка Alpine. Основният от тях е използването на силови агрегати, производството на Mercedes-AMG. Това съобщи вицепрезидентът на френския производител Бруно Анселен пред Auto Express.
Моделите на Alpine ще получа двигатели Mercedes-AMG
"Имаме два варианта за намиране на решение - да се спрем на един от двигателите на алианса Renault-Nissan, като го преработим и направим по-производителен, или пък да тръгнем по пътя, избран от Aston Martin за техния DB11. Разбрах, че англичаните са решили да използват новите V8 мотори на AMG. Най-вероятно ще поемем по този път, още повече че имаме определени договорки с концерна Daimler и взимането на подобен двигател няма да е проблем", обясни Анселен.

Изданието предполага, че французите ще изберат 3,0-литровия турбо V6 двигател, който се използва от моделите Mercedes-AMG с индекс "43". При модификацията Mercedes-AMG GLC 43 този мотор развива 367 к.с., а при седана Mercedes-AMG E43 мощността му е 401 к.с.

Германските агрегати ще бъдат поставяни на по-големите модели Alpine. Те ще се появят след купето, което ще се конкурира с Audi TT, Porsche Cayman и Alfa Romeo 4C. По думите на Анселен в Rernault обсъждат направата на кабриолет и хечбек, а не се изключва възможността и за пускането на кросовър с хибридно задвижване.

Предсерийният прототип Alpine Vision (на снимката), който дебютира на автосалона в Женева, ще се появи в сериен вариант през октомври в Париж. Очаква се той да бъде оборудван с турбо мотора от хот-хеча Renault Clio RS, чийто работен обем ще бъде увеличен от 1,6 на 1,8 литра. Мощността на двигателя ще бъде в порядъка на 250-300 к.с., което ще позволи на купето да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди.

Снимка: Alpine
 

Тагове: renault alpine
0 от 500
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    Двигателите на Рено се считат за най безпробленият компонент от автомобилите им, от повечето авто журналисти. От Мерцедес едва ли са неграмотни че сключиха договор за обмен на двигатели и платформи именно с тях.
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всъщност наясно съм че най-малките двигатели на Ц класата са на рено и всеки ги избягва.
  • #10
    12 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Май изобщо не си на ясно, че всъщност Мерцедес ползват двигатели и на Рено :)
  • #9
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до Само така! ( преди 9 години )
    Рено стават добри защото слагат мотор от Мерцедес AMG. Това е много добре защото ще е смешно да се сложат мотор от дачия ама да не искат цена като на Мерцедес за тази кола.
  • #8
    4 rate up comment 9 rate down comment
    хехе-то.. ( преди 9 години )
    ..е яко изтрещял! явно от системно каране на рено ще да е.
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Какво общо имат японските коли, че ги намесвате в коментарите и плещите безсмислини глупости. Моето наблюдение, че баш на село не се харесват японски коли, там господар е GOLF, PASSAT, OPEL.Alpina е страхотен автомобил, имал съм честта да виждам няколко пъти такъв автомобил и е наистина забележителен. Дано франсетата се постарят да направят достоен заместник.
  • #6
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Тъй де! ( преди 9 години )
    Разработката на Нисан, моторите от Мерц - дано поне тия от рено се засрамят та да не слагат минжата на капака!
  • #5
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вземаш си Алпин с дизелов двигател от Мерцедес, зареждаш Алпин дизел и караш.
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Духът на марката, аман от смотани филтри.
  • #3
    9 rate up comment 3 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Жалко за Астън Мартин че поемат по-този път и се отказват от собствени разработки. Иначе Алпина е голям красавец, но предпочитам да изберат първият вариант за да запазят духа на марката.