Дизеловият двигател Subaru Boxer не се нуждае от балансиращи валове, които са масово използвани при конвенционалните редови и V-образни двигатели. Отпадането на необходимостта от балансиращи валове води до намаляване на ротационните инерционни моменти и триенето вътре в самия двигател. В резултат се получава по-добро ускоряване и нисък разход на гориво.
Първи снимки на новото поколение Impreza разпространи японската компания Subaru. Те са направени на изложението в Ню Йорк, където ще се състоят премиерите на версиите седан и хечбек на популярния модел. Към момента са налични снимки само на седна във версия Impreza Sport, като се очаква хечбекът бе бъде представен по-късно днес.
От кадрите става ясно, че серийната Impreza е много близка до концепцията, която видяхме миналата година. Дизайнът обаче е леко смекчен, като продуктовият модел изглежда не толкова агресивно и футуристично.
Салонът също е напълно нов, като залага на сходно разположение на уредите с настоящата версия на Impreza. Впечатление прави големият централен дисплей на инфо-системата, както и допълнителните дисплеи в горната част на централната конзола и на арматурното табло. Промяна има и при използваните материали, които са с по-високо качество, сочи информацията.
Най-голямата новост при модела е архитектурата. Това е новата глобална платформа на японската марка Subaru Global Platform, която подобрява структурната здравина на автомобила с до 100% спрямо настоящите модели. Шасито предлага също така значително подобрение по отношение на шума и вибрациите, както и по-щедри размери на салона.
Информацията към момента е ограничена, като се очаква в близките дни да бъдат изнесени детайли за размерите и задвижващите агрегати на новото поколение Impreza. Очаквайте също така подробности за версията хечбек.
Снимки: Subaru