IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи новата си платформа

Шасито подобрява структурната здравина на автомобила с до 100% спрямо настоящите модели

Subaru представи новата си платформа

Subaru представи новата си глобална платформа, на която ще се изграждат всички нови автомобили на марката. Първият от тях ще бъде новото поколение Impreza, което ще видим още тази година.
Subaru представи новата си платформа
Новото шаси предоставя подобрени динамика и комфорт, както и по-ниски нива на шум и вибрации, се казва в официалното съобщение. Subaru Global Platform, както е наименованието на архитектурата, спомага също така за допълнително снижаване на центъра на тежестта с 5 мм (по този показател колите на
Subaru са водещи и в момента).

Новата платформа драстично подобрява и структурната здравина на автомобила - от 70% до 100% спрямо настоящите модели, твърдят японците. Общата здравина на усукване пък се подобрява със 70% спрямо настоящите модели.

Друга иновация при
Subaru Global Platform е монтираният директно към купето заден стабилизатор, благодарение на който накланянето на автомобила се подобрява с цели 50% спрямо настоящите модели.
Subaru представи новата си платформа
Архитектурата ще оптимизира също така сигурността на автомобила, тъй е изградена от високоякостна стомана, благодарение на което поемането на енергията от удар е подобрено с 40%. "Платформата предвижда бъдещите подобрения в здравината и новите материали и има възможност да предлага най-високи световни нива на безопасност, дори и до 2025 г.", споделят от Subaru.
Subaru представи новата си платформа
Друга съществена черта на
Subaru Global Platform е универсалността. Шасито ще може да се използва за всички модели на марката, като ще подобри значително ефективността на производство. Платформата е предвидена за изграждане както на автомобили с бензинов или дизелов двигател, така и на хибриди и електромобили.

Повече за новото шаси ще разберем при премиерата на новата Impreza по-късно тази година.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    abc ( преди 8 години )
    Не знам боксера дизел на кой е, техен или на друг производител... ама е пълен ***, ако още не сте разбрали. Четете примерно тази тема в техния форум:http://***.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?t=10972
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всичко на Субару било тяхна разработка... Ле лееее, има още невежи селяци! Субару от кай време е като поделение на Пежо и Фиат.
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    е добре, че ... ( преди 8 години )
    не е зависим от рено, че тогава мани-мани!
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Субару винаги са били в някаква степен зависими от Пежо и Фиат.
  • #23
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    До сега знаех, че шасито на Суби е на Пежо. Сега разбирам, че е фиатово.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Как шаситата им до сега ще са изоставали от конкyренцията при условие, че са покривали всички тестове за безопасност, а в момента с новото ще покриват до 2025 г. нормите. До сега са били в крак, а сега са дръпнали с 10 г. пред останалите. Ниският център на тежестта и префектното разпределение на теглото между осите са допълнителен бонус към прекрасните им качества.
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    primorack ( преди 8 години )
    Шаситата им може наистина да са изоставали от конглокенцията, но с ниския център на тежестта от боксера едва ли някой е усетил ;)
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Браво на Суби!Изключително големи подобрения в шасито. Просто невероятно големи спрямо досегашните. До сега бяха едни от най-добрите, а в момента с тези подобрения не виждам кой ще им се опре. Единствено от титан шаси може да бъде по-добро. Единствено Ariel Atom до колкото знам ползва титаниево тръбно шаси, но то е по-близо до болидите от Ф1 отколкото до автомобилите. Та от Субару са направили нещо наистина изключително и много добро. С 10 г, са пред останалите по показател шаси и не само.
  • #19
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Фиатажийския *** пак е изпаднал в транс и му се привиждат двигатели на фЕат. Мечтай си да е так ! Мечтай! Най-големият производител на ДВГ в света ще даде някой друг да му прави моторите при условие, че не само може, но и знае как да ги направи, за да бъдат най-здравите и икономични. И то да даде на фЕат, които си делят винаги последните места по надеждност с Рендетата. Вземи ги пий най после тези хапове, че си много зле!
  • #18
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За Субару знам само, че боксерите от някоя от европейските фирми.