Opel ще пусне в серийно производство спорния автомобил GT, показан като концепция на автосалона в Женева в началото на март. В момента инженерите на германския производител обмислят с какви агрегати да бъде оборудван моделът, съобщава Autocar.
Изборът на експертите на Opel се е спрял на системата за задвижване на четирите колела, използвана от кросовъра Mokka. Тя ще замести задното предаване, с което е оборудван концептът GT. Проблемът обаче е в намирането на подходящо шаси, с каквото концернът GM към момента не разполага.
Според източника на Autocar, в Opel ще използват модифицирания заден диференциал на Mokka, който ще бъде модернизиран за серийния GT. Търси се и подходяща трансмисия, която да съответства на редовия двигател на купето.
Концептът Opel GT се задвижва от 3-цилиндров алуминиев мотор с обем 1,0 литър, който развива 145 к.с. и 205 Нм. Агрегатът работи в комбинация с 6-степенна скоростна кутия, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8 секунди и развиване на максимална скорост от 215 км/ч.
Снимки: Opel