IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda показа MX-5 с твърд покрив

Модификацията RF ще се предлага с автоматична трансмисия

Mazda показа MX-5 с твърд покрив

Световната премиера на новата модификация на роудстъра Mazda MX-5 се състоя в навечерието на автосалона в Ню Йорк. Японците показа вариант на популярния модел, оборудван с твърд сгъваем покрив.
Mazda показа MX-5 с твърд покрив
От компанията производител определят Mazda MX-5 RF, както е името на автомобила, като „фастбек с полегата линия на покрива и свалящ се твърд покрив със задно стъкло”.

Самият покрив може да функционира при скорост до 10 км/ч, като заема съвсем малко място и не намалява обема на багажника. Не съобщава обаче какво е теглото му.

Друга особеност на новия вариант на роудстъра е специалният цвят - Machine Grey. „Той подчертава динамиката на линиите и предава цялата красота на автомобила. Контрастът между тъмни и светли тонове оставя усещането, че автомобилът е направен от стъкло”, твърдят от Mazda.

За постигане на подобен ефект японците са използвали специална технология за нанасяне на лак върху каросерията. Тя се казва Takuminuri, като представлява 3 лака – цветен, отразяващ и прозрачен. Цветът Machine Grey ще се предлага за няколко модела на марката, в това число и новият кросовър Mazda CX-9, който ще излезе през лятото на 2016 г.

В гамата на подготвения за Европа роудстър Mazda MX-5 влизат 1,5- и 2,0-литрови бензинови двигатели SkyActiv-G, които работят в комбинация както с 6-степенна механична скоростна кутия SkyActiv-M, така и с 6-степенен автомат, достъпен единствено за версията с твърд покрив RF.

Снимки: Mazda

Тагове: Mazda MX-5
0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    For a car without truly direct competition, the Miata is very much a lifestyle vehicle. Demographics-wise the target buyer is aged 45 to 65 years old, intends to use the roadster as a second vehicle and is an empty nester (no kids at home). Find out more about it from Mazdas MX-5 Miata vehicle line manager, Rod McLaughlin. Да кажем, че това е достатъчно надежден източник.
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 9 години )
    Ако трябва точно да кажем 81% от купувачите са мъже:) А като платформа за доработки от млади хора се купуват 10 + годишни коли. Производителя няма печалба от тази целева група. Той продава нови автомобили, а както стана ясно от статистиката на MSN основната група са над 45 г.
  • #18
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Новите дамски коли, както се вижда всеки ден по улиците всъщност са: Porsche Cayenne, BMW X6, Mercedes GL и т.н. :) :) :)
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Зарежете я тая лъжа за 50-годишните. МХ5 се купува най-вече от разни хипстърчета, ергенчета и всякакви фенове, понеже Миатата е страхотна платформа за всякакви доработки и силови тунинги. Тва последното най-вече в щатите и Япония.А най-много се смея, като разбера, че още има хора дето смятат тая кола за дамска... с тая ръчка и задно предаване... направо е дамска :)От всички над милион и колко продадени МХ5 до наши дни, над половината от купувачите са били мъже.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до: FastDriver ( преди 9 години )
    Знам, че нищо няма да дадеш, но все пак ще те призова да дадеш източника са информация относно това:Ако погледнете продажбите на модела се вижда,че над 50% от купувачите са над 50 г. възраст.Не те зная как успя да го измислиш, но е чиста лъжа и манипулация написаното от теб освен, ако не ни покажеш от къде си го научил.Според проучване на ams 81.6% от закупилите MX-5 са млади хора. Нещо доста различно от лъжата, която се мъчиш да прокараш тук. Едва ли някой ще ти повярва обаче...
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Стефан ( преди 9 години )
    Добре, че е с малко кончета иначе рацерите ще и се нахвърлят. на магистрала Гоуфа е по бърс,карайте си го...
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    FastDriver ( преди 9 години )
    На мен лично ми изглежда неестествено с този тарга покрив. Определено ме изненада такъв подход. Предполагах,че ще е като при предишната версия, напълно прибиращ се. Може на живо да е по-добре. Мисля,че така търсят по възрасните клиенти, който изискват комфорт. Ако погледнете продажбите на модела се вижда,че над 50% от купувачите са над 50 г. възраст.
  • #13
    18 rate up comment 0 rate down comment
    zoom in ( преди 9 години )
    Така или иначе, тези 160 коня за кола под 1 тон са си много добре. Още повече, че МХ-5 никога не е била кола за драг на светофари например. Или за магистрални изпълнения, при положение, че вече почти всеки шлеп може да свисти с 200 в най-лявата лента. Тази играчка е истински кеф да се кара на път със завои :)
  • #12
    12 rate up comment 0 rate down comment
    zoom in ( преди 9 години )
    Съгласен съм. Този двулитров двигател могат да го направят звяр, ама тогава SKYACTIVE икономията е чао.
  • #11
    1 rate up comment 7 rate down comment
    zoom out ( преди 9 години )
    Встрани от заяждането си прав.Това което е дразнещо са тия пасаторски двигатели.Един поне 2.0 хубаво пипнат атмосферник какъвто Мазда могат да направят ама не искат..незнайно що?..ще я направи много жива предвид теглото.