IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Genesis показа част от конкурента на BMW 3-Series

Новият седан ще се продава като G70 и ще има версия с 370 к.с.

Genesis показа част от конкурента на BMW 3-Series

Премиум-брандът Genesisi, който принадлежи на компанията Hyundai, публикува първо официално изображение на новия си концептуален седан. Прототипът носи името New York Concept и ще бъде представен на автосалона в Ню Йорк следващата седмица.
Genesis показа част от конкурента на BMW 3-Series
На по-късен етап автомобилът ще получи и серийна версия, която ще се предлага под името G70 и ще трябва да се конкурира с BMW 3-Series. Една от модификациите на модела ще бъде разработена от спортното подразделение на корейците - N Performance. Тя ще разчита на 3,3-литров V6 мотор с мощност 370 к.с. и 509 Нм.

За разработката на моделите Genesis компанията Hyundai създаде специално дизайнерско подразделение. Предстои то да бъде оглавено от Люк Донкерфолке, който по-рано е работил върху автомобилите на Audi, Bentley, Lamborghini, Seat и Skoda. Работата на отдела ще се наблюдава лично от главния директор по дизайна и вицепрезидент на Hyndai Motor Group Петер Шрайер.

Целта, която са си поставили корейците, е гамата на Genesis да наброява 6 модела през 2020 г. В нея освен седани ще бъдат включени два кросовъра – стандартен и крос-купе, както и спортно купе. Всички модели ще се продават в отделна мрежа автосалони.

Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai genesis g70
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Радев е сина на доктор Радева. Правила го е пияна, раждала го е пияна, възпитавала го е пияна. Така, че не му обръщайте внимание! Той не е виновен... КYPeйските *** са му любимите, защото в първата сричка съдържат едно нещо, което му е любимо, а и в тяхното пияно семейство на друго не са се качвали. Другите били пишман-разбирачи, а той за какъв ли се мисли по време на делириума?
  • #20
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Радев ( преди 9 години )
    Хайде разни пишман-разбирачи, които търкалят таралясници на по 10-15 години, да спрат с комплексарските си мнения какви *** били азиатските и в частност корейските коли.
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Германия пише от Столипиново. Чудя се кога им пуснаха интернет там или са намерили начин да се закачат за оптичния кабел както се закачат за електропреносната мрежа. Кога майка Индия ще си ги прибере тея *** се чудя само.
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 9 години )
    https://imageshack.com/i/pomsqlfyj
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до Германия ( преди 9 години )
    Като вземаш бройкатра на Опел груп, включо и КИА, която е собственост на Хюндай. Само бройката на Опел е колкото тази на Хюндай. Имаше го тук, в последната статистика. Не се напъвай, селянче, че оцапа гащите!
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Журналистически измислици и интриги. Слагат заглавие, че еьи кой си нов модел щял да се конКурира с някоя немска талига и с 1 изтрел убиват 2 заека. Хем "новина" има, хем реклама на немските бракми правят. Това не е журналистика.
  • #15
    9 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 9 години )
    НЯМА ЛИ КОЙ ДА ВКЛЮЧИ ДЕЖУРНОТО ОСВЕТЛЕНИЕ ДА ГО ВИДИМ
  • #14
    7 rate up comment 8 rate down comment
    До до Германия ( преди 9 години )
    Стигнали са им опинците:Статистика за продажби през 2015Опел Груп - 946,239 бр.Хюндай - 470 130 бр. Те още 50% от техните продажби не могат да докопат. А за премиум марките изобщо няма да коментирам. Само BMW (без Mini) имат 748 146 бр. продадени коли и те все се броят за "премиум". Конглокенция от Хюндай ще имат за около 2% пазарен дял. И това ще им е много.
  • #13
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
  • #12
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За мен точно пък BMW не са висока летва. Доста посредствена марка.