IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Genesis показа част от конкурента на BMW 3-Series

Новият седан ще се продава като G70 и ще има версия с 370 к.с.

Genesis показа част от конкурента на BMW 3-Series

Премиум-брандът Genesisi, който принадлежи на компанията Hyundai, публикува първо официално изображение на новия си концептуален седан. Прототипът носи името New York Concept и ще бъде представен на автосалона в Ню Йорк следващата седмица.
Genesis показа част от конкурента на BMW 3-Series
На по-късен етап автомобилът ще получи и серийна версия, която ще се предлага под името G70 и ще трябва да се конкурира с BMW 3-Series. Една от модификациите на модела ще бъде разработена от спортното подразделение на корейците - N Performance. Тя ще разчита на 3,3-литров V6 мотор с мощност 370 к.с. и 509 Нм.

За разработката на моделите Genesis компанията Hyundai създаде специално дизайнерско подразделение. Предстои то да бъде оглавено от Люк Донкерфолке, който по-рано е работил върху автомобилите на Audi, Bentley, Lamborghini, Seat и Skoda. Работата на отдела ще се наблюдава лично от главния директор по дизайна и вицепрезидент на Hyndai Motor Group Петер Шрайер.

Целта, която са си поставили корейците, е гамата на Genesis да наброява 6 модела през 2020 г. В нея освен седани ще бъдат включени два кросовъра – стандартен и крос-купе, както и спортно купе. Всички модели ще се продават в отделна мрежа автосалони.

Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai genesis g70
0 от 500
  • #31
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Интересни неща прочетох. Да, шарнирите на Хюндай са по-издържливи. Не, пътното поведение не е по-приятно от на БМВ, така е. Защо, като ще правиш премиум да няма дизел? Дизела не бил премиум, така ли? А БМВ и Мерцедес какво правят? Хайде по-сериозно! Вярно, че за всеки влак си има пътници, но не така!В момента спорите за глупости! Колата ще си има клиентела, а времето ще покаже дали ще дръпне с пазарен дял или не.Според мен ще си отхапят малко от цялата баница, няма начин!
  • #30
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отдавна се отървах от Е46. А шарнирите на този модел не са никак издържливи. Колата не съм я мъчил, като плиткоумните шилета със затъмнени прозорци и китайски ксенончета. Имам забележки и към салона. Колата не е била 20 годишна. На 12 я продадох. Беден *** си ти. Аз карам каквото ми харесва и не цъкам с език след колите на закъснелите мутри.
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като чуя някой да съди за марката БМВ от опита му с 20 годишен гроб каран преди това от 300хил *** по неасфалтираното гето и ми става едно хубаво... самия факт че неможе да си позволиш шарнир да си купиш означава, че не си за тази марка. Хюндай също дигнаха много качестовото и цената така че и за Хюндай не си.
  • #28
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Йордан ( преди 9 години )
    Дженезис ... менезис ... все тая, не може това измислено нещо да бъде равносилен конглокент на марка с име и традиции. Кой по дяволите е чувал Дженезис??? А кой не е чувал за БМВ???Разговор м/у двама:- пич какво караш?- БМВ, а ти?- Дженезис!- WTF?!?!
  • #27
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Как успя да сравниш живота на шарнира на 2 коли, които се карат при различни условия. Ти не си за БМВ щом смяната на шарнир те притеснява. И хюндай е класа над тебе, трябва ти дачия втора употреба. Явно много те вълнуват колите на 300 000км защото ти идват в ценовия диапазон и може да си позволиш някой гроб за 4000лв.
  • #26
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хюндай едно основно предимство пред БМВ. Колите им са качествени. Когато шарнир на бмв издържи 300 000 км., обади ми се! P.S: Не ми давайте измислени примери. Имам личен опит с Е46.
  • #25
    7 rate up comment 1 rate down comment
    kan4o ( преди 9 години )
    Много хора във форума забравят,че това е петият производител на автомобили в света.Събират се на пръстите на едната ръка.Когато искаш да правиш луксозен бранд,просто добавяш втората ръка.Нали и това е логото на Хюндай-две ръце устремени в ръкостискане.
  • #24
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До до Германия ( преди 9 години )
    Хайде специално да повторим пак за "до Германия" (явно силата му е в приказките, а не във фактите)Best-Selling Car Manufacturers in Europe in 2015 (Full Year)извадка без OPEL Group, а само OPEL: - OPEL/VAUXHALL - 942 128 - HYUNDAI - 470 130 - KIA - 384 790 total HIYNDAI + KIA 854 920С други думи вече са само 90 000 коли по-малко.Да добавя ли още някоя корейска фирма, за да ги добутам до продажбите на ОПЕЛ?***.И даже не съм фен на OPEL. Просто мразя свободните съчинения на тема
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Аз пък харесвам хюндай въпреки че карам БМВ. Качеството на колите им е добро но за мен проблема им е че не предлагат добро пътно поведение и управление. Дано това което ще пуснат сега е такова. Предполагам че няма да е с предно защото тези коне и въртящ момент няма да ги сложат само на предните гуми.
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до: Радев ( преди 9 години )
    А ти какво караш бе разбирачо!Кажи да видим що за разбирач си ти!