IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Дизайнерът на Bugatti Chiron се оказа руснак

Александър Селипанов е работил за Volkswagen и Lamborghini

Дизайнерът на Bugatti Chiron се оказа руснак

Руснакът Александър Селипанов е един от основните дизайнери, разработвали новата хиперкола на Bugatti – купето Chiron, което зае мястото на досегашния най-бърз сериен автомобил на планета Veyron.
Дизайнерът на Bugatti Chiron се оказа руснак
Снимка: Bugatti

Именно Селипанов е автор на скиците на концептуалната версия на модела, както и на неговия салон. От миналата година руснакът заема длъжността „главен дизайнер по развитието на екстериора” на компанията Bugatti.

Селипанов е завършил Art Center College of Design в Пасадена, щата Калифорния. От 10 години той работи за европейското подразделение на Volkswagen, където освен с модели на марката се е занимавал и с дизайна на автомобили на Lamborghini.
Дизайнерът на Bugatti Chiron се оказа руснак
Снимка: Geneva International Motor Show

Новото Bugatti Chiron бе представено на автосалона в Женева миналата седмица. Автомобилът струва 2,4 млн. евро, като от него ще бъдат произведени едва 500 бройки. Купето разчита на мотор с 1500 к.с., развива от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди и достига максимална скорост от 400 км/ч.

Още за Bugatti Chiron
 

Тагове: Bugatti CHiron
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    според мен си е чист македонец :-)
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    USA FOREVER ( преди 9 години )
    Единствения начин руснаците да успеят е да избягат в САЩ. Там е тяхното спасение. При истинските братя американци-освободители.
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не виждам какво хленчите под статията. Това не е кола за обиновенни хора, като нас. Дори не е за богати хора, това е кола за ненормално богати люде. Това да го подарят на човек от средната класа на Англия или САЩ няма да може да го обслужва. Гумите се сменят на 20К километра и струват по 4000 евро всяка, всъщност това е цената на гумите на Вейрон на Широн може и да са по-скъпи. А годишната застраховка каско колко ще е, По принцип застрахователите слагат 6-8% от цената на колата към 200 К.евро.
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    ПреЦедента ( преди 9 години )
    Добре, че е руснака да оправи малко дизайна и да замяза на нещо тоя Вейрон! Предният беше като фащиянското недоразумение - Курвета
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Голем праз! Не е Гоуф, значи не става за Перник.
  • #13
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Почти същото, ама не баш. Да започнем с мотора - *** - QuadTurbo с 1500 к.с само от ДВГ, коя друга кола има подобен? Коя друга серийна кола развива 420 км/ч и то защото е огранична на толкова? Коя друга спортна кола е едновременно толкова луксозна и комфортна? Иначе респект към Конигсег, като семейна фирма и осъществена мечта не един човек, очевидно правят страхотни автомобили.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Киро ( преди 9 години )
    размер на данъка: 4755.88 лева
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ...отделно произношението си е точно Широн
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    анонимко, името няма нищо общо с митологиите - колата е кръстена на Louis Chiron
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Правилното произнасяне на името е Хирон на широнХирон в древногръцката митология е мъдър кентавър, син на Кронос