IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го наследникът на Bugatti Veyron

Купето Chiron ще излезе в серията от 500 бройки и ще струва 2,4 млн. евро

Ето го наследникът на Bugatti Veyron

Bugatti най-после разкри официално новата си хиперкола – Chiron, която заменя досегашния най-бърз сериен автомобил на планетата Veyron.
Ето го наследникът на Bugatti Veyron
Производството на модела ще стартира през тази година. Той е оборудван с W16 двигател, развиващ мощност от 1500 к.с. и 1600 Нм въртящ момент, като максималната скорост на модела е ограничена по електронен път на 420 км/ч.

От Bugatti съобщават, че за да постигнат подобен резултат се е наложило да преработят напълно всички елементи на 8,0-литровия двигател с 4 турбини. Две от тях работят само при ниски обороти, докато другите две се включват при достигане на 3800 об/мин.

Освен това двигателят на Chiron е получил нова система за впръскване с 32 клапана, а също така и преработена система за охлаждане, различен карбонов всмукателен колектор, както и изпускателна система от титан с 4 предварителни и 2 основни катализатора.

Двигателят на автомобила работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя. Хиперколата е получила и система за задвижване на четирите колела с възможност за блокировка както на предния, така и на задния диференциал.

От 0 до 100 км/ч Bugatti Chiron ускорява за 2,5 секунди, до 200 км/ч достига за 6,5 секунди, а до 300 км/ч – за 13,6 секунди. В стандартен режим максималната скорост на купето е 380 км/ч. За достигането на 420 км/ч автомобилът се нуждае от активирането на допълнителен специален ключ.

Както Veyron, така и Chiron е построен изцяло около карбонов монокок, разработен наново от инженерите на Bugatti. Задната част е изградена от карбон, което позволява на колата да бъде с 8 кг. по-лека от своя предшественик.
Ето го наследникът на Bugatti Veyron
Каросерията на хиперколата също е изцяло от карбон, като са добавени както пасивни, така и активни аеродинамични елементи. Първите се използват и за охлаждане на агрегатите и компонентите на двигателя. Създадени са специални отвори, които да отвеждат въздуха покрай джантите и така да се охлаждат спирачните механизми.

Освен това моделът е оборудван с активно задно антикрило, работещо в 4 различни позиции. Адаптивното шаси на Chiron на своя ред предлага 5 режима на работа, като променя височината на пътния просвет, работата на системата 4х4 и на активния заден диференциал, аеродинамиката на колата, а също така и алгоритмите на системата за стабилизация и на спирачната система.

От новия модел на Bugatti ще бъдат произведени само 500 бройки, като цената на всяка от тях е 2,4 млн. евро, без в тази сума да бъдат включени данъците и таксите, които собственикът на колата ще трябва да заплати.

Снимки: Ройтерс
 

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #76
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер при представянето в Женева даде да се разбере, че Chiron за момента не разкрива всичките си способности, като по примера на Veyron може да очакваме и по-мощни версии. Официално бе обявено, че новото чудовище ще постави нов световен рекорд по скорост.
  • #75
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бугати са голяма работа! Качество и ексклюзивност каквото можете да намерите само в Кауфланд!
  • #74
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Venom Gt e някаква американска смехория базирана на раздърпан Лотус с вкаран в него напилен американски двигател, който слагат на какво ли не. Това е най краткият път и най лестният начин да направиш химеркар. То има и ГТР-и Ламборгинита с по 1500-1600к.с. на тоя принцип, ама поне и шаситата са си техни.
  • #73
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Това ( преди 8 години )
    Bugatti е поезия!Страхотен дизайн и технически характеристики!Летвата става недостижима за конглокенцията.
  • #72
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Пора ( преди 8 години )
    Striker, Венома няма общо с тази кола - това е все едно да сравняваш пасат с S класа - ама явно не ти стига акъла и опита да ме разбереш. А.В.Торът - Регера също не е в категорията на този суперавтомобил. То има драгстъри които вдигат 300 за 5 сек - и те не са в тази категория! Това е ВЪРХА - начукайте си го в тъпите глави (от фен на Мерцедес)
  • #71
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Venom GT нямат рекорд за Гинес. В грешка си. Официалният рекорд за скорост на сериен автомобил се държи от Вейрон Супер Спорт.
  • #70
    7 rate up comment 16 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 8 години )
    Новото Бугати в едно изречение: по-красиво от Вейрон, по-бавно и доста по-грозно от Регера. Ха сега се счупете от минуси, истината няма как да промените.
  • #69
    5 rate up comment 11 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    Дизайн като фейслифт на Вейрон, "система за впръскване с 32 клапана", което не можах да разбера и цена, която мога да коментирам само с един виц: Мутра се хвали на приятел:"Виж какъв Ролекс си купих от мола, 20 бона!" Другият му отговаря:"Будала! В другия мол го има за 30!"
  • #68
    14 rate up comment 2 rate down comment
    ss ( преди 8 години )
    а тоя венъм колко пъти може да направи упражнението от 0-300 без да се наложи да го разглобят после, щотот се басирам, че бугатито може да го прави постоянно
  • #67
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Страйкърче, ти това хенеси за каква кола го имаш......че то и драгстерите и те са по-бързи!Тук става въпрос за сериен автомобил, а не за някакви сбюртаци от лотус и форсиран двигател!Капиш!