IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo Giulia - вече официално

Два дизелови и два бензинови мотора ще задвижват конкурента на BMW 3-Series

Alfa Romeo Giulia - вече официално

Alfa Romeo най-накрая разкри детайлите около седана Giulia. Това стана при откриването на салона в Женева, където италианците ще представят пълната гама от модификации на модела.
Alfa Romeo Giulia - вече официално
Giulia се появи пред публика още по време на изложбата във Франкфурт през септември миналата година, но тогава бе анонсиран единствено върховият вариант Giulia Quadrifoglio Verde (QV). Този модел се задвижва от 2,9-литров V6 двигател с двойно турбо и мощност от 510 к.с.

Сега са потвърдени и по-умерените агрегати на модела. Това са два дизелови и един бензинов мотори.

Бензиновият агрегат е 2,0-литров с четири цилиндъра и турбо, като развива 200 к.с. и 330 Нм. Този мотор се куплира единствено с 8-степенна автоматична трансмисия.

Дизелите са два, като имат обем от 2,2 литра. По-слабият генерира 150 к.с., а по-силният - 180 к.с.

По-рано бе съобщено за още два бензинови агрегата - с 250 и 280 к.с., и за още един Multijet II дизел, развиващ 210 к.с. За тези модификации е предвидена система за задвижване на четирите колела. Към момента обаче липсва допълнителна информация.

Общата маса на версията с 2,2-литровия дизел със 180 к.с. е точно 1374 кг. Върховата спортна версия QV тежи 1524 кг, като ниското тегло е постигнато чрез използване на карбон и алуминий за направата на броните, покрива, вратите, спойлерите и арките на калниците.
Alfa Romeo Giulia - вече официално
Що се отнася до оборудването, от италианската компания разкриха, че най-новият конкурент на BMW 3-Series разполага с интегрирана спирачна система (IBS), която съчетава традиционните серво спирачки и системата за контрол на стабилността. Технологията редуцира вибрациите на педала, като също така спомага за постигането на по-къс спирачен път - само 38,5 метра при скорост 100 км/час. При версията Quadrifoglio показателят е 32 метра.

Налични за модела са също така аварийна спирачна система, технология за разпознаване и откриване на пешеходци, система за предупреждение за сблъсък, активна аеродинамика на купето (само за версията QV) и др.

Седанът ще се предлага с три нива на оборудване -
Giulia, Super и Quadrifoglio. Оборудването дори на базовата версия обаче е значително, като включва круиз-контрол, ограничител на скоростта, 16-инчови джанти, климатроник с две зони, инфо-система с 6,5-инчов дисплей и др.

Alfa Romeo започва да приема поръчки за новата Giulia на 15 април, като ценовата листа трябва да бъде изнесена малко преди това.

Снимки: Alfa Romeo

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #44
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Еййй разлая се долната *** срещу Алфа.То не са тъпотии за коне от малки мотори то не са тъпотии за краден дизайн.Путй..*** що я гледате и коментирате като не става,а не си бъркате в дупките както обикновенно.
  • #43
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Във алфите като 159 и брерра преобладава нещо опелско от колкото вагенско недосмислие. А сега този който много разбира от вагенките да отговори,кое опелско влиза във тези алфи ,питам ?
  • #42
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами прочети повечко и ще видиш,че частите са от всякъде другаде, но не и Германия. Примерно наскоро направиха заводза ск. Кутии в китай от ваг. Ама не ми се обяснява на дървени философи, които немогат да отворят гоогле и да почетат. За безбройните недомислици и дефекти пък в продукцията им,защо не поговориш? Не може премиум марка да е на дъното по надеждност на двигателя и с най-много повреди в агрегатите им. Алфа са друга бира и са доста здрави от поне 15 год.
  • #41
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И кои са китайските части в Ауди, бе отворко я кажи? Сами не си ярватв обаче бръщолевите тука колкото да не заспите.
  • #40
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И какво ? Zf се ползва от половин свят и това е поради факта,че парите за разработка и производство на ск от големите концерни не е рентабилно за тях. ZF наистина са може би най- добрите в момента, но в немското ауди примерно има повече китайски части отколкото в алфата немски. И м/у др. В алфа 159 първите модели имат един цял модул немски - кормилна рейка от ВАГ и точно тя е проблем до 2008 *** докато не изхвърлят този *** и не си слагат тяхна рейка. Та немско ли е вече не ми го хвали-***
  • #39
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    на алфистите плюещи по немската техника ще им кажа че на тази алфа ще слагат скоростна кутия от ZF - да немска и кой знае колко още немски части, така че не си въобразявайте че ще карата италиански автомобил и това е за добро. Сега чета че и на новия СУВ на масерати слагат ZF... само боята ще е италианска на тези коли.
  • #38
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Супер е автомобила,изобщо не и трябва дизелов вариант
  • #37
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Външно много красив автомобил, както и аз като някои от хората тук никога не съм бил фен въобще на италианските коли, но е факт, че като дизайн бият всички. Но...в тоя случай отвътре наистина е изчезнала магията и съм съгласен,че са прекопирали това онова от разни модели. Жалко!
  • #36
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    До севернокорейците с къси ауспуси: Дайте я тая Киа с 1.6, дайте я де, ще извадим още от 2005 ГТА, ако знаете какво е това и какво се получава....... 1.6 хаха..... Киа кво предлагаше по това време? Сепия ли, октопод ли. За нея времето на 155 4x4 да отварям ли дума? А при първия комън рейл къде бяхте КИМ УН- чета?
  • #35
    4 rate up comment 9 rate down comment
    ... ( преди 8 години )
    "само 38,5 м спирачен път от 100" САМО...за 1374 кг. си е направо прекалено! За 32 м при модела с детелинката е найстина добре,но за нормалната версия този спирачен път е добре може би за хамериканските стандарти!