IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo Giulia - вече официално

Два дизелови и два бензинови мотора ще задвижват конкурента на BMW 3-Series

Alfa Romeo Giulia - вече официално

Alfa Romeo най-накрая разкри детайлите около седана Giulia. Това стана при откриването на салона в Женева, където италианците ще представят пълната гама от модификации на модела.
Alfa Romeo Giulia - вече официално
Giulia се появи пред публика още по време на изложбата във Франкфурт през септември миналата година, но тогава бе анонсиран единствено върховият вариант Giulia Quadrifoglio Verde (QV). Този модел се задвижва от 2,9-литров V6 двигател с двойно турбо и мощност от 510 к.с.

Сега са потвърдени и по-умерените агрегати на модела. Това са два дизелови и един бензинов мотори.

Бензиновият агрегат е 2,0-литров с четири цилиндъра и турбо, като развива 200 к.с. и 330 Нм. Този мотор се куплира единствено с 8-степенна автоматична трансмисия.

Дизелите са два, като имат обем от 2,2 литра. По-слабият генерира 150 к.с., а по-силният - 180 к.с.

По-рано бе съобщено за още два бензинови агрегата - с 250 и 280 к.с., и за още един Multijet II дизел, развиващ 210 к.с. За тези модификации е предвидена система за задвижване на четирите колела. Към момента обаче липсва допълнителна информация.

Общата маса на версията с 2,2-литровия дизел със 180 к.с. е точно 1374 кг. Върховата спортна версия QV тежи 1524 кг, като ниското тегло е постигнато чрез използване на карбон и алуминий за направата на броните, покрива, вратите, спойлерите и арките на калниците.
Alfa Romeo Giulia - вече официално
Що се отнася до оборудването, от италианската компания разкриха, че най-новият конкурент на BMW 3-Series разполага с интегрирана спирачна система (IBS), която съчетава традиционните серво спирачки и системата за контрол на стабилността. Технологията редуцира вибрациите на педала, като също така спомага за постигането на по-къс спирачен път - само 38,5 метра при скорост 100 км/час. При версията Quadrifoglio показателят е 32 метра.

Налични за модела са също така аварийна спирачна система, технология за разпознаване и откриване на пешеходци, система за предупреждение за сблъсък, активна аеродинамика на купето (само за версията QV) и др.

Седанът ще се предлага с три нива на оборудване -
Giulia, Super и Quadrifoglio. Оборудването дори на базовата версия обаче е значително, като включва круиз-контрол, ограничител на скоростта, 16-инчови джанти, климатроник с две зони, инфо-система с 6,5-инчов дисплей и др.

Alfa Romeo започва да приема поръчки за новата Giulia на 15 април, като ценовата листа трябва да бъде изнесена малко преди това.

Снимки: Alfa Romeo

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #4
    10 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Таблото с въздуховеди от Мерцедес, чупка като при БМВ и бутони/прибори като от Ауди. Вярно са избягали от немските стандарти като са ги обопщили...
  • #3
    9 rate up comment 35 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да, и вътре е KIA Optima, но с емблема на Алфа. Скука, скука!
  • #2
    36 rate up comment 5 rate down comment
    Един там ( преди 8 години )
    Като фен на Алфа, съм доволен от резултата.. БРАОС !!! Колата изглежда много добре...В интериора са успели да избягат от стандартите, наложени от немците и са опитали нещо свое...Немаше да е лошо и един бендзин по-средата да има. Между КуВе-то и този 2,0т... Според мен де.. Не е лошо и ценово да се види, къде ще застане, "цивилната" версия..С нетърпение очаквам да я видя на живо.. Велком Джулия. От кога те чакаме..
  • #1
    14 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Оправете си грешката! Това е снимка на KIA Optima.