IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го наследникът на Bugatti Veyron

Купето Chiron ще излезе в серията от 500 бройки и ще струва 2,4 млн. евро

Ето го наследникът на Bugatti Veyron

Bugatti най-после разкри официално новата си хиперкола – Chiron, която заменя досегашния най-бърз сериен автомобил на планетата Veyron.
Ето го наследникът на Bugatti Veyron
Производството на модела ще стартира през тази година. Той е оборудван с W16 двигател, развиващ мощност от 1500 к.с. и 1600 Нм въртящ момент, като максималната скорост на модела е ограничена по електронен път на 420 км/ч.

От Bugatti съобщават, че за да постигнат подобен резултат се е наложило да преработят напълно всички елементи на 8,0-литровия двигател с 4 турбини. Две от тях работят само при ниски обороти, докато другите две се включват при достигане на 3800 об/мин.

Освен това двигателят на Chiron е получил нова система за впръскване с 32 клапана, а също така и преработена система за охлаждане, различен карбонов всмукателен колектор, както и изпускателна система от титан с 4 предварителни и 2 основни катализатора.

Двигателят на автомобила работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя. Хиперколата е получила и система за задвижване на четирите колела с възможност за блокировка както на предния, така и на задния диференциал.

От 0 до 100 км/ч Bugatti Chiron ускорява за 2,5 секунди, до 200 км/ч достига за 6,5 секунди, а до 300 км/ч – за 13,6 секунди. В стандартен режим максималната скорост на купето е 380 км/ч. За достигането на 420 км/ч автомобилът се нуждае от активирането на допълнителен специален ключ.

Както Veyron, така и Chiron е построен изцяло около карбонов монокок, разработен наново от инженерите на Bugatti. Задната част е изградена от карбон, което позволява на колата да бъде с 8 кг. по-лека от своя предшественик.
Ето го наследникът на Bugatti Veyron
Каросерията на хиперколата също е изцяло от карбон, като са добавени както пасивни, така и активни аеродинамични елементи. Първите се използват и за охлаждане на агрегатите и компонентите на двигателя. Създадени са специални отвори, които да отвеждат въздуха покрай джантите и така да се охлаждат спирачните механизми.

Освен това моделът е оборудван с активно задно антикрило, работещо в 4 различни позиции. Адаптивното шаси на Chiron на своя ред предлага 5 режима на работа, като променя височината на пътния просвет, работата на системата 4х4 и на активния заден диференциал, аеродинамиката на колата, а също така и алгоритмите на системата за стабилизация и на спирачната система.

От новия модел на Bugatti ще бъдат произведени само 500 бройки, като цената на всяка от тях е 2,4 млн. евро, без в тази сума да бъдат включени данъците и таксите, които собственикът на колата ще трябва да заплати.

Снимки: Ройтерс
 

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 39 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Xxaaxxa ako moje6 mi sloji i 200 minusa,tova ne promenia ne6tata 4e si...znai6 vsa6tnost kakav.A az dove4era 6te ve4eriam sas Solomondrin i Shmee 150 i 6te ti pratia snimki da onannira6
  • #15
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    гъз43 получава винаги от мен минимум 10 безплатни минуса, за да не му се виждат тъпните. Няма нужда да ми благодарите :)
  • #14
    29 rate up comment 1 rate down comment
    Един там ( преди 8 години )
    Според мен, определено е по-добре от Вейрона.На външен вид де. техниката не я коментирам.Луда работа..Това е играчка за богати хора, които едва ли някога ще отделят време, да отидат на някоя писта да вдигнат 400+ км/ч... Инак, бравос..
  • #13
    27 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    rre въобще не ти чета глупостите с тая маймуница дето пишеш...
  • #12
    8 rate up comment 51 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Tuk e momenta da vi napomnia koi sam.Ne samo za 8 mi poreden pat 6te posetia autosalon de Geneve,no tozi pat 6te go napravia s nai-dobrata vazmojna kompania tai kato sam palnopraven 4len na edno bratsvo nare4eto CupGang.Koito znae koi e Solomondrin razbira za kakvo govoria i kak se stava member na takav club.Neka heita vi da zapo4ne sega...
  • #11
    31 rate up comment 4 rate down comment
    хепи ( преди 8 години )
    ами това е !Върхът в автомобилната индустрия е поставен, достигането му е е трудно да не кажа невъзможно !сега чакаме "убийците му" с разни студийни бутикови изпълнения ....
  • #10
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Brabus ( преди 8 години )
    Някак си статията по долу за новия Брабус с 900 коня леко избледня...)))
  • #9
    7 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    добре че са сменили фаровете и стоповете застото когато излезе вейрона беше с такива като на фв пасат и настана голям смях
  • #8
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Бай ГанЮ ( преди 8 години )
    Ибаа я у каруцата! Нема дека си турна мотиките и пръскачката, га одим с бабата на лозето. Пък за бустаня да не говорим...
  • #7
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На заводските тестове четох че записвал 2секунди до 100.....