IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Leaf вече минава 250 км. с едно зареждане

Обновеният електромобил на Nissan дебютира пред публика

Leaf вече минава 250 км. с едно зареждане

Nissan официално представи подобрената версия на електромобила Leaf. Дебютът на модела се състоя по време Световния мобилен конгрес в Барселона.
Leaf вече минава 250 км. с едно зареждане
Основната новост в новия Leaf е батерията с по-голям капацитет. Той е увеличен до 30 кВТч, благодарение на което електрическата машина демонстрира с 26% по-дълъг преход на електроенергия от преди.

Така с напълно заредени батерии моделът може да измине до 250 км., което го превръща в удобно средство за придвижване както в града, така и извън него.

Новата батерия има аналогични размери със старата, но е с 21 кг. по-тежка. При нея са използвани въглерод, азот и магнезий в електродите, благодарение на което е подобрена ефективността й, сочи информацията.
Leaf вече минава 250 км. с едно зареждане
Обновеният Leaf е получил също така система за подгряване на батериите и на салона (виж видеото), която е предвидена за регионите с по-студен климат. Технологията може да бъде активирана и от разстояние чрез приложение за смартфон. Налична е и настройка за отложен старт.

Интегрирани са също така най-новите технологии за свързаност на Nissan. Те позволяват на водача да следи в реално време редица показатели - пробег, заряд на батерията, стил на шофиране, спестена енергия и др., както и да намира най-близката станция за зареждане.

Към момента не е разпространена информация за цените на обновения модел, но спекулациите сочат, че те ще останат непроменени спрямо сегашната версия на Leaf.

Съвсем скоро японската компания трябва да покаже и напълно новото поколение на модела. За него лично президентът на групата Renault-Nissan Карлос Госн обяви, че ще има автономен пробег от около 400 км.

Leaf е най-добре продаваният електрически автомобил в света.

Тагове: Nissan Leaf
0 от 500
  • #15
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трябва да имаш много лош вкус да кажеш, че Приус или Мирай "са уникално красиви". Не че изброените немски са красиви но поне не са отблъскащо грозни и не ми се разваля деня ако ги видя на улицата.
  • #14
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Включая Нисан Лийф има свой собствен стил и дизайнерски поглед в бъдещето.
  • #13
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз пък не знам колко трябва да си естетически невеж,за да кажеш,че произведения на дизайнерското изкуство и авангарда като Тойота Митай, Тойота Приус са грозни? Те не само ,че са уникални,красиви и с неподражаем стил,ами представят дизайна на бъдещето,а не на миналото както е при скучноватите германски коли. Грозен е Пасат,грозен е Голф,дори отвратително безличен и старомоден, грозна е Джета, та тя прилича на 30 годишна кола,грозен е Тигуан,грозна е Шкода - колата за еснафи и практици без естет
  • #12
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "В В.Търново примерно 250км пробег градско ще бъде свален до към 50-60 км по баирите с 1 зареждане. " Значи дизелите в Търново харчат градско не 8/100км.,а 40/100км.. Хайде преди да пишеш да вземеш да четеш или поне да помислиш.
  • #11
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ел.автомобилите били само за градско.Никъде не съм видял в фирмена документация или такава за експлоатация на ел.автомобил да пише изрично условие:"Автомобилът се използва само в рамките на града,където е регистриран и използван."Така,че с 250 км. пробег по тестове на производителя постигнат с гуми с ниско-сцепление,абсолютно равнини пътища или симулации за такива нищо не означава.В В.Търново примерно 250км пробег градско ще бъде свален до към 50-60 км по баирите с 1 зареждане.
  • #10
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всеки собственик на 24кв Лийф може да го замени за 30кв без да доплащат за по-голямата батерия. Желаещите да купят своя първи Лийф доплащат ?3000. Лийф не предлага активна система за регулация на температурата на батерията при нито една модификация. За разлика от БМВ ай3 и Рено Зои.
  • #9
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ей не се научихте, че таргета на ел. колите е за градски автомобил, а не за магистрала. Хибридите с допълнителен ДВГ са за тези които искат и да магистрала да се качват.
  • #8
    24 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами ти какъв дизайн очакваш от японски автомобил. Не се научиха толкова години, че освен добре ел. технологии трябва и малко приятен външен вид. Това ме е гнус да го гледам отзад.
  • #7
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Този ( преди 9 години )
    Всеобщо известно е че студа много мъчи батериите и особено тези на Нисан. Дори като си купиш ел. кола от тях ти препоръчват да не стои дълго на горещо или много студено. Много собственици на Лийф почнаха да се оплакват, че губят много от максималния капацитет на батерията.
  • #6
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези електромобили са като смартфоните- повече седи включен в контакта, отколкото се ползва