IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Leaf вече минава 250 км. с едно зареждане

Обновеният електромобил на Nissan дебютира пред публика

Leaf вече минава 250 км. с едно зареждане

Nissan официално представи подобрената версия на електромобила Leaf. Дебютът на модела се състоя по време Световния мобилен конгрес в Барселона.
Leaf вече минава 250 км. с едно зареждане
Основната новост в новия Leaf е батерията с по-голям капацитет. Той е увеличен до 30 кВТч, благодарение на което електрическата машина демонстрира с 26% по-дълъг преход на електроенергия от преди.

Така с напълно заредени батерии моделът може да измине до 250 км., което го превръща в удобно средство за придвижване както в града, така и извън него.

Новата батерия има аналогични размери със старата, но е с 21 кг. по-тежка. При нея са използвани въглерод, азот и магнезий в електродите, благодарение на което е подобрена ефективността й, сочи информацията.
Leaf вече минава 250 км. с едно зареждане
Обновеният Leaf е получил също така система за подгряване на батериите и на салона (виж видеото), която е предвидена за регионите с по-студен климат. Технологията може да бъде активирана и от разстояние чрез приложение за смартфон. Налична е и настройка за отложен старт.

Интегрирани са също така най-новите технологии за свързаност на Nissan. Те позволяват на водача да следи в реално време редица показатели - пробег, заряд на батерията, стил на шофиране, спестена енергия и др., както и да намира най-близката станция за зареждане.

Към момента не е разпространена информация за цените на обновения модел, но спекулациите сочат, че те ще останат непроменени спрямо сегашната версия на Leaf.

Съвсем скоро японската компания трябва да покаже и напълно новото поколение на модела. За него лично президентът на групата Renault-Nissan Карлос Госн обяви, че ще има автономен пробег от около 400 км.

Leaf е най-добре продаваният електрически автомобил в света.

Тагове: Nissan Leaf
0 от 500
  • #25
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е *** откъде да знае какво всъщност вършат спирачките, че всъщност всяко тяхно използване изхвърля в топлина енергията получена от горивото, което е засилило автомобила. Да не споменавам кинетична енергия, че ще му стане сложно за разбиране.
  • #24
    19 rate up comment 3 rate down comment
    до: 1357 ( преди 9 години )
    *** си, като на Дан Колов гАза в партер.Да, джиткайки по баирите презареждат и дори разсейват излишната енергия. Примерно се спускаш по прохода Шипка. Батерията ти се е заредила до край. Какво мислиш, че става с излишната енергия. Езтествено, че се разсейва, защото няма къде да се складира. Наш *** обаче не може да си го представи това, защото най-технологичното и модерно на което се е качвал е някой немски дизел нов внос.
  • #23
    16 rate up comment 5 rate down comment
    1357 ( преди 9 години )
    Направо електро автомобилите ги направихте "ПЕРПЕТО МОБИЛЕ"- джиткаики по баирите се презареждат и дори изхвърлят енергия!!!!
  • #22
    18 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 9 години )
    От съвременния японски дизайн, най много ми харесва Хонда Сивик Туриер (комби). Обаче там цената е като за джип или хибрид последно поколение. А и моторизацията е технологично слаба и разхода е като от края на 80-те години.
  • #21
    20 rate up comment 4 rate down comment
    До:търновеца ( преди 9 години )
    Като си свърша работата отивам на гости на мой познат в Арбанаси. Знаеш какъв е баира до там предполагам! На отиване колата гори повече естествено. В моя случй 6/100. На връщане разхода ми е 0/100. Хайде да видим в часовете по математика дали си внимавал и да ми кажеш колко ми е изгорила средно колата без да смятаме, че на връщане батерията ми се зарежда при спускането и тази енергия ще е ползвам при следващо изкачване. Смятай да видим!
  • #20
    19 rate up comment 4 rate down comment
    До:търновеца ( преди 9 години )
    Карам хибрид. Доста често съм в Тъново и колата ми не харчи повече от обичайното. Работата ми е в централната част, както и нагоре след след старата болница, където са най-големите баири в града. Не те знам каква физика си учил, но май не си внимавал много. Точно на неравен терен хибридите, а и електромобилите(принципите им на зареждане/разреждане са подобни) правят най-голяма икономия и най-нисък разход. Доказано! Отваряй учебника по физика и отговори защо!
  • #19
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Задължително ли е да съм сляп и глух ,че да го взема това нещо или е достатъчно и да съм само глупав еко активист с капаци!!!
  • #18
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Относно дизайна на Мирай,вярно, че е въпрос на вкус, ама е безспорно, че прилича на такси, минало през тунинг-процедури на Самоковско шосе !
  • #17
    23 rate up comment 3 rate down comment
    до индженер ( преди 9 години )
    ""Алооо Търново - ел. колата генерира електроенергия като се спуска по наклон на спирачки."....За съжаление нивото на образованието в България може да се опише с това "Алооо",останалите "знания" се добиват от яки реклами,коментарни студия на Формула 1,форуми,сутрешните блокове по тв и т.н.Раздел Механика от учебника по физика за средно училище дава задоволителен отговор на доста "имиджови иновации не отговарящи на посочените от производителя показатели" в градове с хълмист терен."
  • #16
    24 rate up comment 6 rate down comment
    инженер ( преди 9 години )
    Алооо Търново - ел. колата генерира електроенергия като се спуска по наклон на спирачки. Тоест за град като Търново икономията на пари ще ти е дори по-голяма ако се премине на ел. автомобил. Ама може ли толкова *** народ... направо ме отчайва тази нация.