IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Печалбата на Hyundai продължава да пада

Тенденцията продължава осмо поредно тримесечие

Печалбата на Hyundai продължава да пада

Най-големият автомобилен производител в Южна Корея Hyundai Motors отчете пореден спад на финансовите си резултати, като печалбата спада за осмо поредно тримесечие заради сериозната конкуренция в САЩ, която кара корейците да харчат повече за маркетинг, предава MarketWatch. Същевременно компанията даде предпазлива прогноза за 2016 година.
Печалбата на Hyundai продължава да пада
Снимка: Ройтерс

Нетната печалба през периода от октомври до декември е намаляла с 2% до 1,4 млрд. долара. Слабото представяне се дължи както на стагнацията в търсенето в развиващите се пазари, така и в отстъпките, които компанията предприе, за да съживи продажбите в САЩ.

Hyundai, петият по големина производител на коли по продажби, като се вземе предвид и дъщерната му компания Kia Motors Corp., търси начин да насърчи бизнеса си в Китай, най-големият пазар за компанията, след като продажбите там паднаха през последната година за първи път от 2007 г. насам.

Забавянето на втората по големина икономика в света оказа влияние и продажбите в Китай са се понижили със 7 на сто. На други развиващи се пазари също е бил отчетен спад на продадените коли, докато в САЩ, ЕС, Корея и Индия е отчетен лек ръст.

Цялостната печалба за 2015 г. е била 6,4 трилиона корейски вона, като така тя е най-ниската на годишна база от 5 години насам.

Осмотo поредно тримесечие на спад на печалбата идва на фона на преместването на предпочитанията на потребителите от седани от среден клас като Sonata - които компанията налагаше агресивно на пазара в продължение на години, за сметка на по-големите джипове и лекотоварни коли, чиято поддръжка и преди всичко зареждане стават по-евтини предвид спада на цените на горивата, анализира MarketWatch.

Още икономически новини с автомобилна тематика четете в Investor.bg

0 от 500
  • #7
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ама тези наистина си поверваха, че са голяма марка. Я си помислете за един читав техен автомобил отпреди 5-6 години, който да ви е впечатлил с визия или технически характеристики. Няма такъв-ширпотреба на приемливи цени. Айде сега всяка жаба да си знае гьола. Няма как куц певец имитатор да иска хонорар като за Майкъл Джексън. Куци са бе, пробвах ги нови!
  • #6
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе тея много си повярваха нещо.Вдигнаха цените и започнаха да се мерят с големите,като до вчера не можеха един двигател да направят сами.Потръгна им бизнеса,почнаха доста сериозно да продават,но с тези цени нямат шанс да са конкyренция на останалите доказани марки.Трябва да си голям фен на корейците,за да дадеш толкова много пари,като за същата сум,а можеш по-квалитетен автомобил да закупиш.
  • #5
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    i40 стартира на цени над Пасат, Мондео, Авенсис и сие. Същевременно базовото оборудване е по-бедно от на останалите. Тия се помислиха за голямата работа, а по пътя е пълно с Кии и Хюндаи с неработещи LED габаритни светлини
  • #4
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Харесвах ги и дори бях готов да си взема. по-точно на жената и30 и хареса и го пробвахме. Извинявайте, но вътре е пълна трагедия. Толкова евтино направен салон не бях виждал скоро. Иначе екстри си имаше доволно и на външен вид ни хареса. пробвахме го, но още повече се разочаровахме и двамата. лоша возия, кофти управление, странни шумове и тропане при преминаване през неравности. Разхода беше почти двоен на обявеното в брошурата. Цената доста висока. Нереално висока и необоснована. Разочаровах се
  • #3
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Striker ( преди 9 години )
    Х *** Дай, Х *** Вей, както и подобни жълтурковци решиха, че от копирани сапунерки, ще стават Бентлита и Кадилаци:))) Еми...не става.
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като се занимават с *** водородни горивни клетки ще губят и от там малко.
  • #1
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не може Тускон да му искат 70 и кусур хиляди лева. Помислиха си че са прем.