IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Печалбата на Hyundai продължава да пада

Тенденцията продължава осмо поредно тримесечие

Печалбата на Hyundai продължава да пада

Най-големият автомобилен производител в Южна Корея Hyundai Motors отчете пореден спад на финансовите си резултати, като печалбата спада за осмо поредно тримесечие заради сериозната конкуренция в САЩ, която кара корейците да харчат повече за маркетинг, предава MarketWatch. Същевременно компанията даде предпазлива прогноза за 2016 година.
Печалбата на Hyundai продължава да пада
Снимка: Ройтерс

Нетната печалба през периода от октомври до декември е намаляла с 2% до 1,4 млрд. долара. Слабото представяне се дължи както на стагнацията в търсенето в развиващите се пазари, така и в отстъпките, които компанията предприе, за да съживи продажбите в САЩ.

Hyundai, петият по големина производител на коли по продажби, като се вземе предвид и дъщерната му компания Kia Motors Corp., търси начин да насърчи бизнеса си в Китай, най-големият пазар за компанията, след като продажбите там паднаха през последната година за първи път от 2007 г. насам.

Забавянето на втората по големина икономика в света оказа влияние и продажбите в Китай са се понижили със 7 на сто. На други развиващи се пазари също е бил отчетен спад на продадените коли, докато в САЩ, ЕС, Корея и Индия е отчетен лек ръст.

Цялостната печалба за 2015 г. е била 6,4 трилиона корейски вона, като така тя е най-ниската на годишна база от 5 години насам.

Осмотo поредно тримесечие на спад на печалбата идва на фона на преместването на предпочитанията на потребителите от седани от среден клас като Sonata - които компанията налагаше агресивно на пазара в продължение на години, за сметка на по-големите джипове и лекотоварни коли, чиято поддръжка и преди всичко зареждане стават по-евтини предвид спада на цените на горивата, анализира MarketWatch.

Още икономически новини с автомобилна тематика четете в Investor.bg

0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 4 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    i30 2007г.- изключително недомислен, смея да твърдя и опасен автомобил, да здрав е, но пътното поведение е трагично, много висок център на тежестта и от там всичко останало трябва да си смел за да вдигнеш повече от 120 с него!
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ок, кажи ми с какво i30 е по-добър от Корола, Аурис, Мазда 3, Хонда Сивик, че е на такава цена? Това с отстъпките го правят и другите марки, така, че цените при Хюндай/Киа си остават нереално високи. Да купуват ги, но до кога ще е така? Ето на в статията се казва, че печалбите им трайно намаляват и падат. Това е тенденция от недобре свършена работа и лош маркетинг.Същото е и със смартфоните им. Добри и евтини бяха,а сега гонят по цени Айфоните и клиентите се насочват към други марки.Еми нормално
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поблемът на Хюндай в БГ е нереалните цени в сайта им. Хората се плашат и не стъпват в магазина. А на практика още с влизането ти правят 15%. Ако си им клиент стават 20%, но хората не знаят това. и те не го рекламират. Иначе да, i30 се оказа много свястна кола.
  • #14
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези жълтури подивяха. Аз си купих и30 от първите. Надежден, но само толкова. Никакви проблеми 8 години, но цената беше адекватна и съответно очакванията ми. С новите цени и с оглед обслужването на ИНД никога вече хюндай.
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    76 цента на миля, според изчисления на изданието. Най-добрият избор при кабриолетите е Mazda Mx-5 Miata. Автомобилът с най-лоша стойност за парите си се присъжда на Jeep Wrangler.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Посоченият модел минава 100 километра със 7.4 литра, което е доста добро постижение за среден клас седан. Оценката е дадена на база на съчетание между фактори като надеждност, сигурност и разходи за миля през първите пет години, на база проучване сред 200 марки автомобили. Най-добра стойност за парите си при спортните високопроходими модели (SUV) се дава от модела Subaru Forester 2.5i Premium, който е с разход от 58 цента на миля спрямо средното за класа от 76 цента на миля, според изчисления на
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Потребителското издание Consumer Report представи автомобила, който според него ще предоставя най-добра стойност за парите си. Името на автомобилния производител най-вероятно едва ли е изненада за повечето хора, защото става въпрос за Toyota. Моделът е Camry Hybrid. И докато от изданието определят автомобила на стойност 29 000 долара (в САЩ) като способен, но не вълнуващ, той се определя още като достъпен за пространството, което предлага, комфортен и като цяло функционален. Посоченият модел
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щом са 5-ти по продажба в света явно има кой да ги купува. А не мога да разбера хора дето отидат да тестват Хюндай, Киа, Фолксваген/Сеат/Шкода или някакви други ширпотреби и после обясняват какъв бил салона. Ама какво очаквате от такива коли, това не са премиум марки, а ширпотреби. Все едно да идеш в 3 звезден хотел и да очакваш лукс като а 5 звезден ;))
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Казваш могат и продават все едно си акционер.А те, като могат и продават, ти можеш ли да купиш? И да можеш в което не се съмнявам (тук повечето са богаташи и ти едва ли правиш изключение), няма ли да ти е по-добре да дадеш по-малко пари за кола, която нито е най-добра, нито блести с нещо? А не ти ли се струва, че изкуствено са завишили цените и то много. Преди продаваха по-малко, но цените им бяха ниски. Сега продават много повече, а цените са им много по-високи. Няма логика в това!
  • #8
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не може Тускон да му искат 70 и кусур хиляди лева. Помислиха си че са прем.------ Могат и продават.