fallback

Автомобилите с най-лоялни собственици

При марките лидер е Subaru, а при моделите - Range Rover

Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ. Снимка: Ройтерс Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил. Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%. Ето и останалите марки в топ 10: 4. Toyota: 63,5% 5. Kia: 63,2 % 6. Hyundai: 61,3% 7. Nissan: 61,1% 8. Chevrolet: 60,7% 9. Lexus: 60,7% 10. Honda: 59,9% Снимка: Land Rover При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover. Цели 48,2% от собствените на този модел го избират отново при смяна на автомобила. Втората позиция е за Mercedes-Benz S-Class с показател от 46,6%, а веднага след луксозната немска лимузина се нарежда Lincoln MKZ с 44,8%. Номер четири в подреждането е ванът Mercedes-Benz Sprinter, който има аналогичен резултат с Lincoln MKZ - 44,8%. С минимална разлика - резултат от 44%, на пето място застава електромобилът Nissan LEAF, който е лидер в своя сегмент. В топ 10 попадат още Ram 1500 (42,9%), Lexus RX (42,7%), Hyundai Genesis (42,5%), KIA Soul (42%) и Subaru Forester (41,1%). От изданието поясняват, че лоялността на клиентите зависи от няколко основни фактора, сред които удовлетвореност от покупката, представяне спрямо конкурентите на пазара, маркетинг и др.

Тагове: forbes
fallback
  • #24
    Кико ( преди 8 години )
    До непросветените като Деса Поетеса: Субару монтират няколко вида 4x4 в зависимост от вида на двигателя - бензинов/дизелов, от вида на трансмисията - механична/автоматична и от версията на автомобила - нормална/спортна.
  • #23
    Кико ( преди 8 години )
    Къде видяхте, че на Субару материалите били некачествени за цената си? А и сметнете си за тази цена + четворката, но говорим истинска четворка, а не паркетна като на разни SUV, цената си е много добре. Вярно е, че в България малко са добрите механици за техните коли.
  • #22
    двоичния ( преди 8 години )
    Пълни глупости ама пълни... Мойта е 2004 година, фейслифт и нямам грам ръжда по колата, ако искаш ела да видиш просто я поддържам и нямам ядове
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    W220 e най_слабия модел на Мерцедес. И не говоря само за товя, че ръждясва по-бързо от колкото върви. Просто е инженерна недомислица.
  • #20
    двоичния ( преди 8 години )
    Аз съм си най-лоялен на Мерцедеса. За мен няма по-добър автомобил от W220, скъп е за поддръжка, скъпи са му ремонтите, но знаеш, че караш Мерцедес и ако я поддържаш както си трябва никога няма да остави на пътя...
  • #19
    Един различен фен ( преди 8 години )
    Статията е за това какво харесва МАСОВКАТА в Америка!!! ОВЦЕТЕ казано иначе...
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    поста ми отдоло е към дошо
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    тази статия направо разби на пух и прах 10 годишните му плямпания че купуващите немски коли, били зомбирани,коне с капаци, които не гледали качеството а купували заради марката. и какво излезе? зомбитата били при японските марки ха ха. това лоялноста към дадена марка е най-голямата смешка. да робуваш на марки е най-жалкото нещо за един потребител.
  • #16
    тъпунгери ( преди 8 години )
    Статия за комплексари.Аз карам каквото искам и много се смях на коментарите ви.
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това е истинския тест за качеството на колите. Тук турбо-гъзарите предпочитат да плащат за ремонти на бмв-та и аудита, но си траят, защото смятат, че марката им лекува комплекса за малоценност.
fallback
Последни