fallback

Автомобилите с най-лоялни собственици

При марките лидер е Subaru, а при моделите - Range Rover

Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ. Снимка: Ройтерс Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил. Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%. Ето и останалите марки в топ 10: 4. Toyota: 63,5% 5. Kia: 63,2 % 6. Hyundai: 61,3% 7. Nissan: 61,1% 8. Chevrolet: 60,7% 9. Lexus: 60,7% 10. Honda: 59,9% Снимка: Land Rover При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover. Цели 48,2% от собствените на този модел го избират отново при смяна на автомобила. Втората позиция е за Mercedes-Benz S-Class с показател от 46,6%, а веднага след луксозната немска лимузина се нарежда Lincoln MKZ с 44,8%. Номер четири в подреждането е ванът Mercedes-Benz Sprinter, който има аналогичен резултат с Lincoln MKZ - 44,8%. С минимална разлика - резултат от 44%, на пето място застава електромобилът Nissan LEAF, който е лидер в своя сегмент. В топ 10 попадат още Ram 1500 (42,9%), Lexus RX (42,7%), Hyundai Genesis (42,5%), KIA Soul (42%) и Subaru Forester (41,1%). От изданието поясняват, че лоялността на клиентите зависи от няколко основни фактора, сред които удовлетвореност от покупката, представяне спрямо конкурентите на пазара, маркетинг и др.

Тагове: forbes
fallback
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хаха Никой не повтаря грешката си да купи пак нещо от ВАГ.
  • #3
    The N-Man ( преди 8 години )
    Хм, ако това е вярно, то прави ми впечатление, че най-голям дял имат японските коли и след тях корейските, и всичко останало...
  • #2
    Деса Поетеса ( преди 8 години )
    Subaro- нито материалите му са като материали, нито 4x4 му е кой знае какво!
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не случайно има лаф че най-лесната работа на света е да си дилър на Субару - когато някой влезе в шоурума (колкото и рядко да е) е по-трудно да го откажеш от покупка отколкото да го накараш да си купи
fallback
Последни