fallback

Автомобилите с най-лоялни собственици

При марките лидер е Subaru, а при моделите - Range Rover

Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ. Снимка: Ройтерс Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил. Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%. Ето и останалите марки в топ 10: 4. Toyota: 63,5% 5. Kia: 63,2 % 6. Hyundai: 61,3% 7. Nissan: 61,1% 8. Chevrolet: 60,7% 9. Lexus: 60,7% 10. Honda: 59,9% Снимка: Land Rover При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover. Цели 48,2% от собствените на този модел го избират отново при смяна на автомобила. Втората позиция е за Mercedes-Benz S-Class с показател от 46,6%, а веднага след луксозната немска лимузина се нарежда Lincoln MKZ с 44,8%. Номер четири в подреждането е ванът Mercedes-Benz Sprinter, който има аналогичен резултат с Lincoln MKZ - 44,8%. С минимална разлика - резултат от 44%, на пето място застава електромобилът Nissan LEAF, който е лидер в своя сегмент. В топ 10 попадат още Ram 1500 (42,9%), Lexus RX (42,7%), Hyundai Genesis (42,5%), KIA Soul (42%) и Subaru Forester (41,1%). От изданието поясняват, че лоялността на клиентите зависи от няколко основни фактора, сред които удовлетвореност от покупката, представяне спрямо конкурентите на пазара, маркетинг и др.

Тагове: forbes
fallback
  • #64
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Дошо,то верно,че колкото налееш толкова ще източиш.Няма как мотора да събира 4 литра,а да източиш 8.Въпроса е колко ДОливаш между наливането и източването?Щото като гледам повечето хондаджии си ходите с тубичката "оргинален" Мотул 15W50,понеже само него не го гори....много.*** те "резачките" с 1,4 и 1,6 на Сивик си похарчват масло щото все в "лютеницата" ги държите,нали тъй?Туй 120-130 км/ч за нищо ги нямате,хахахахахахахаха.
  • #63
    Кодошо до Дошо ( преди 8 години )
    Моторчето на твоя църцивик е от стара астра , за това!Ама комшията дето е с хонда цвъ-въ-ръ 2.4 vitec казва, че на месец сипва повече масло от бензин.Ха ха ха!
  • #62
    Дошо до Кондьошо ( преди 8 години )
    Не, колкото налея толкова точа.
  • #61
    Анонимен ( преди 8 години )
    мога да се хвана на бас, че ги нямаш тези 2 коли за които тук се хвалиш!Мечтите обаче са безплатни.А и между другото 2-те коли в семействата се избират най-обикновено така;1. Градска2. За извънградаОбикновено градската се кара от жената, а другата от мъжа. В края на седмицата и по време на почивката се кара извънградската. Така е по принцип, има и изключения на тези, които са си надвили на масрафа, както искаш да ни убедиш, че си и да се изфукаш.
  • #60
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много семейства имат по 2 коли, така че може да се изберат така марките че да покриват добре зимните и летните сезони. Да прав си че ежедневната кола ми е Субару, която се кара основно от супругата ми за пазаруване и детска градина. БМВ-то ми е за кеф събота и неделя когато пътувам извън града. И 2те марки са страхотни незнам закакво са тези глупости японски или немски. Японците правят доста по-практични автомобили но някак си няма тръпка нито дизайна нито управлението.
  • #59
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кодошо,за някоя немска масларка ли говориш? Зачети им спецификацийте моля те и виж за какви разходи на масло става на въпрос. Действителните обаче са доста по-големи. Даже и Ауто Билд писаха за разходите на масло на народната марка. Смятай колко са зле германчетата с тези масларки. А за мотора на аЛуди душегуб чувал ли си? Пусни го в търсачката и приятно четене! Няма по-големи каруци от немските.
  • #58
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ок, предпочиташ 2 коли и можеш да си го позволиш явно. Не са много хората обаче, които го могат.Ако и ти не го можеше, коя кола би предпочел от двете, които имаш? въпросът е риторичен естествено, защото отговорът е пределно ясен. Едната кола можеш да е караш на топло време, а другата на всякакво и навсякъде, дори и извън пътя при всякакви условия. В твоя случай БМВ-то не е основната кола на която се разчита по всяко време. тя е втора кола и по-скоро за имидж, а не толкова да ти върши работа.
  • #57
    Кодошо ( преди 8 години )
    "Аз с Хондата под поддръжка разбирам масло и филтри." - ДошоАма повечко масло - от бензина повечко, нали Доше? Ха ха ха!
  • #56
    Анонимен ( преди 8 години )
    Предпочитам да имам 2 коли вместо БМВ 4х4. 4х4 поразява перфектното управление на БМВ, което е уникалното при тази марка и в същото време зимно време ако я караш тази кола ще счупиш скъпи пластмаси, ще се очука боята и т.н. Субару от друга страна е пефектната кола за зимата с най-доброто 4х4. Обичам да притежавам най-доброто без компромиси и това 1 кола неможе да ми го даде.
  • #55
    Анонимен ( преди 8 години )
    Естествено че карам Форестъра зимата, но лятото БМВ-то е цар на пътя и неможе да ме качиш в Субару.
fallback
Последни