fallback

Автомобилите с най-лоялни собственици

При марките лидер е Subaru, а при моделите - Range Rover

Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ. Снимка: Ройтерс Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил. Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%. Ето и останалите марки в топ 10: 4. Toyota: 63,5% 5. Kia: 63,2 % 6. Hyundai: 61,3% 7. Nissan: 61,1% 8. Chevrolet: 60,7% 9. Lexus: 60,7% 10. Honda: 59,9% Снимка: Land Rover При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover. Цели 48,2% от собствените на този модел го избират отново при смяна на автомобила. Втората позиция е за Mercedes-Benz S-Class с показател от 46,6%, а веднага след луксозната немска лимузина се нарежда Lincoln MKZ с 44,8%. Номер четири в подреждането е ванът Mercedes-Benz Sprinter, който има аналогичен резултат с Lincoln MKZ - 44,8%. С минимална разлика - резултат от 44%, на пето място застава електромобилът Nissan LEAF, който е лидер в своя сегмент. В топ 10 попадат още Ram 1500 (42,9%), Lexus RX (42,7%), Hyundai Genesis (42,5%), KIA Soul (42%) и Subaru Forester (41,1%). От изданието поясняват, че лоялността на клиентите зависи от няколко основни фактора, сред които удовлетвореност от покупката, представяне спрямо конкурентите на пазара, маркетинг и др.

Тагове: forbes
fallback
  • #34
    доц. д-р чоко боков ( преди 8 години )
    9 на 100 км пробег., извинете, като миксът е 2:1 извънградско към градско
  • #33
    Анонимен ( преди 8 години )
    Характерно за ниско интелигентните хора да стават фенове на това което притежават като марка. Хората с вкус имат изисквания и винаги търсят най-доброто и често сменят марки без да робуват на една.
  • #32
    доц. д-р чоко боков ( преди 8 години )
    добавка: средният разход на газ е 9 на 10 км пробег, общият такъв е 206 хил. км., гуми не пиля, както може да се досетите, загрявам винаги при студен старт по 60 сек. поне. приятен ден.
  • #31
    доц. д-р чоко боков ( преди 8 години )
    пълно с разбирачи и тук. вие колко коли сте продали / разглобили, че чак коментирате материали и инженерна мисъл. караме вектра 1990, 1.8 моноинжекция, пропан-бутан, гаражна, има само серво на волана, радио-касетофон, люк и теглич, т.е. от базово по-базово оборудване. поддържана само с най-добрите консумативи. не знае какво е гараж, освен на ежегодните ГТП. вие си правете изводите. и за да не се обърка някой, отново не по финансови причини, а по мотивирано решение, ползвам нокиа 3310
  • #30
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Nikoi ne go e enia za germanskite ednodnevki.Vseki ska4a na iaponska ma6ina.
  • #29
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да се видя с човек с Мерцедес W220. Няма как да стане. Ниска летва си за мен. Виж се с някой от работниците ми...
  • #28
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Range e hubava kola za razlika ot po6loto audi,koeto izdava sobsvtenicite si 4e sa golfodjii po du6a.I razbira se takiva koito niamat pari za premium kola.
  • #27
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Edin pat ka4i6 li se v Range Rover celia sviat e v krakata ti bukvalno i prenosno
  • #26
    Стари боклуци! ( преди 8 години )
    Субару са добри машини но след 2010 год приличат на нещо -всичко по-старо е селски мераци и трактористки истории. Той и дизайна преди 2010 е като правен с брадвата.....Българина винаги си е създавал смешни кумири.
  • #25
    Стари боклуци! ( преди 8 години )
    Какви мерцедеси от 2004 год...ами то тогава нямаше смартфони бе мен!! Хората пишат за нови коли той тръгнал с дъртия мерцедес за 7000лв да говори.Един гараж в София струва 20 000лв къде сте тръгнали с тези бараки.....
fallback
Последни