IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota пусна по-мощен GT 86

Версията GRMN има и по-ниско тегло

Toyota пусна по-мощен GT 86

Най-накрая ставаме свидели на по-мощна версия на спортното купе GT 86 - нещо, което феновете очакват от години. Моделът носи името Toyota 86 GRMN и е съвместен продукт на Toyota и Gazoo Racing.
Toyota пусна по-мощен GT 86
Машината представлява серийна версия на концепцията Toyota GRMN 86, показана преди година в Токио. Също като нея серийният модел е получил по-мощен двигател и по-ниско общо тегло.

Що се отнася до двигателя, той не е снабден с турбо. Атмосферният мотор с обем 2,0 литра е получил различни доработки като доставя 220 к.с. и 217 Нм. При серийната версия показателите са 200 к.с. и 205 Нм.

Променена е също така ръчната трансмисия с 6 степени, както и окачването, спирачките (6-бутални отпред и 4-бутални отзад) и настройките на волана. Приложена е и "диета", благодарение на която общата маса на колата е редуцирана със 100 кг.

За екстериора специалистите на Toyota и Gazoo Racing са подготвили цялостен бодикит, включващ и редица елементи от карбон. Към момента обаче не е налична информация за динамичните показатели на машината.

Все още е официално потвърдено, но вероятно Toyota 86 GRMN (Gazoo Racing Masters of Nurburgring) ще бъде достъпен единствено на пазара на Япония. Моделът ще бъде пуснат в серия от само 100 екземпляра, всеки на цена от 54 000 долара.

Повече информация за Toyota 86 GRMN ще бъде разкрита по време на специализираното изложение в Токио, отварящо врати в края на януари 2016 г.

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до под мен ( преди 8 години )
    Кога в Япония е имало чистокръвни коне. Явно не си ходил на училище сле 4 клас.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГи, катърите ги търси в при немските кочини! Тук говорим за чистокръвни и расови японски коне.Няма да те питам къде прочете, че се прави тунинг "за никви пари". Знам, че от медикаментите или от изостреното ти заболяване халюцинираш и ти се привиждат разни неща. Пък може и да си пропуснал днес да си изпиеш хапченцата. Всичко е възможно при теб.
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Ма разбира се ВЕ! ( преди 8 години )
    Некъв умник хвърля бомбата, че " за никви пари" тая кола щяла да стане супер бегачката на века, нищо че е 200 АТМОСФЕРНИ катъра!Опонират му с точни и логични доводи а "безмозъчния" се прави на ощипаната девица!Браво бе оризарите! Добре, че си вярвате на малолитражките.
  • #8
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тази кола е базова за един много сериозен тунинг с много впечатляващи резултати. 300-400 к.с. се правят без особени усилия. В нета е пълно с инфо по въпроса, а тук някакъв Гоуфаджия се обеснява, като ученичка. Няма нито интелект, нито пари да коментира, а камо ли да кара подобно бижу.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    "Ве, бе" ясно говорят за нивото ти на комуникация. Има достатъчно информация по темата в интернет за четене, не е необходимо да я търсиш от мен. За тунинг етусиастите има и подготвена отлична основа, нарича се Subaru BRZ STI.
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не само казват, но и сигурно е така doc.Карал съм е и кефа, който ти доставя е наистина огромен. Трябва обаче да се седне и да се покара. С четене и гледане на клипове не става макар, че почти навсякъде казват същото. Невероятно балансиран във всяко едно отношение автомобил. И накрая, като погледнеш БК и видиш разход 7-8/100 бензин 95 при сериозно каране и ти пада ченето. Е нЕма такава кола честно. Ако някой има щастието да е кара да пробва на планински път със завои! Няма да му се слиза после!
  • #5
    13 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 8 години )
    Казват,че това е най-приятната и удобна за каране спортна кола!
  • #4
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Я кажи ве спец! ( преди 8 години )
    Като как "с лекота минаваш на много повече коне, на много по-приятна цена от кой и да е "дизел на бмв"... " с един 2-литров атмосферен мотор?Чип ли му слагаш (най много до 10% повече мощност) или почваш с едни "евтини" преработки с турбо, усилвания на елементи по мотора, окачване, спирачки, скоростна кутия и т.н. и т.н. за има-няма 2-3 пъти началната цена!
  • #3
    23 rate up comment 4 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Колко пъти трябва да ви се обеснява, че концепцията на този автомобил е да е евтин, малки данъци, малки мита. Когато го притежаваш вече обаче, тогава историята е съвсем друга, защото тази машина е създадена за ъпгрейд и е въпрос на въображение какво искаш, с лекота минаваш на много повече коне, на много по-приятна цена от кой и да е "дизел на бмв"...
  • #2
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колата е страхотна, но цената с този тунинг става двойна, което според мен не си заслужава. Нормалната версия си е трепач. Ако ще е тунинг да пуснат заводската версия с 300+к.с.и същия мотор. Там вече нещата са сериозни.