IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford Everest се подпали в ръцете на журналист

Автомобилът е изгорял напълно

Ford Everest се подпали в ръцете на журналист

Журналистически тест драйв на новия Ford Everest завърши с масивен пожар, при който всъдеходът изгоря напълно, съобщава News Corp Australia.
Ford Everest се подпали в ръцете на журналист
Редакторът на изданието Питър Барнуел шофирал автомобила в околността на град Нюкасъл, Австралия, когато автомобилът започнал да работи странно. Първо светнали предупредителните лампи на арматурното табло, след което моторът загаснал.

Журналистът излязъл от колата и веднага забелязал, че под предния капак излиза гъст дим. Секунди след това се появили и пламъци.

Пожарникарите се борили с огъня цели 20 минути, твърди Барнуел, който допълва, че пожарът бил съпроводен от експлозии, които разхвърлили части от колата в радиус от 50 метра.
Ford Everest се подпали в ръцете на журналист
От Ford Australia коментираха пред news.com.au, че нямат сведения за други подобни инциденти с модела. "Нямаме данни за възникнали пожари нито при новия Everest, нито при новия Ranger", посочат от австралийското подразделение на Ford, уточнявайки, че в момента тече разследване за причините за инцидента. 

Снимки: News Corp Australia / news.com.au

Още по темата:
BMW i8 след тест на журналист
Lamborghini Gallardo след тест на журналист
Журналист бе осъден да плати $190 000 за счупено Porsche 917
Журналист е виновник за първата катастрофа на Jaguar F-Type

 

Тагове: ford everest
0 от 500
  • #13
    16 rate up comment 0 rate down comment
    eddie ( преди 10 години )
    А бе добре гори като за нов модел :-)
  • #12
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Форд е за предпочитане пред продукцията на селската марка ФалшВаген.
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    оня ( преди 10 години )
    Как в предницата и задницата има две отделни огнища ? (поне на снимката така изглежда)
  • #10
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не че е по темата, но как ме дразнят разни леваци да ми обясняват колко са нарочени VAG, почти невинни, ръйш ли. Горките, какъв мръсен заговор срещу почтена компания-слънце. Дано поне ви плащат! Нищо толкова против колите на VAG, но фенската им маса в БГ е много зУе :)
  • #9
    3 rate up comment 8 rate down comment
    123 ( преди 10 години )
    pov4cheto tapanari deto pluqt po ford tuka sig daje neznaqt kade gi pravqt sig amerika nali haha ***
  • #8
    14 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Химлерчо,нещо си се объркал!Проблемът пък на немските коли,че въобще не могат да палят!
  • #7
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добре, че се запали една кола та да стане интересно. Пълно с такива инциденти от всякакви марки. Много важно.
  • #6
    48 rate up comment 6 rate down comment
    Запалката ( преди 10 години )
    Повече да не съм чул някой да казва, че Форд не палел! :)))
  • #5
    17 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Какво ни занимаваш с VW. Като си им такъв голям фен ... ами купи си нещо от тях, сега разпродават на парче марките си.
  • #4
    11 rate up comment 21 rate down comment
    Цялата истерия ( преди 10 години )
    Около ФВ е да могат да се продават по-лесно подобни легени.ГМ-ключалката с N на брой смъртни случая,Тойота-самоакселериращи се с N на брой смъртни случая,Хонда,Тойота,ФСА-еарбегове на Такатанс N на брой смъртни случая,отново Тойота-самозаполващи се горивопроводи с N на брой смъртни случая. Но най-големият проблем е манипулираният сифтуер на ФВ. Не че другите имат по-ниски реални емисии и са по-екологични,но ФВ показа на х'американците,че могат да имат качество с нисък разход-смъртен грях за САЩ.