IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen залага всичко на Китай

Инвестициите в азиатската държава няма да бъде намалени заради "Дизелгейт"

Volkswagen залага всичко на Китай

Концернът Volkswagen започва да изпитва финансови трудности заради скандала с манипулирането на дизеловите си двигатели, но това няма да се отрази на инвестициите в Китай. Според агенция Bloomberg, само през 2016 г. германският производител ще похарчи около 4,4 млрд. евро за развитието на моделната си гама на най-големия пазар в света.
Volkswagen залага всичко на Китай
Парите ще бъдат инвестирани в двете съвместни предприятия, които Volkswagen AG създаде с китайски компании - FAW Group и Shanghai Automotive Industry. С тази сума германците се надяват да запазят отличното си представяне на местния пазар, където през миналата година 5 модела на производителя влязоха в Топ 10 по продажби. Особено се залага на новия Touareg, тъй като в Китай интересът към кросовърите продължава да расте.

През 2014 г. Touareg успя да достигне до второ място в SUV-сегмента с 237 404 продажби, пропускайки пред себе си единствено лидера Haval H6 - 315 881 единици. За октомври тази година кросовърът на немците е на четвърта позиция, като изостава от местните Haval H6, Baojun 560 и Trumpchi GS4.

До 2020 г. Volkswagen има намерение да пусне поне 10 нови кросовъра в Китай, като за това са нужни огромни средства. Тези 4,4 млрд. евро са само за следващата година. Предвиждат се и още пари за хибридизация на цялата гама, предлагана в страната, за да може в края на десетилетието да бъдат покрити новите екологични норми, които ще бъдат въведени от китайски власти. Според тях средният разход на гориво в моделната гама на всеки производител, представен на местния пазар, трябва да бъде 5 л/100 км.

Преди всичко това обаче да стане факт, партньорите на Volkswagen в Китай трябва да изчакат да завърши разследването на местното министерство на околната среда. То вече започна проверка дари предлаганите в момента модели на германския производител отговарят на сегашните изисквания за екология.

Снимка: Volkswagen

Тагове: Volkswagen AG
0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти, сериозно ли си вярвап, че вагените са назад от другите марки? Особенно пък зад японците и Фиат? Определено не познаваш пазарите! Фиат е силен в южна Америка, защото Е ЕВТИН. Това е! Там не искат хубав външен и вътрешен дизайн, не искат конективитз и тъч скрийнове, искат евтина и проста кола. Това е! В САЩ стъпиха много силно и започнаха да продават с много голяма сила, която определено уплаши САЩ. В Китай всяка една европейска марка е силна, защото е качествена. Не се залъгвай изобщо!
  • #7
    7 rate up comment 13 rate down comment
    До zoom in ( преди 10 години )
    Ако беше малко и читател,освен писател,щеше да знаеш,че в Китай не се продават дизелови автомобили. Освен това,това е най-големият пазар в света и переспективите на развитие са най-реални. Безспорно най-капризния и най-взискателен продължава да бъде пазарът в Европа.
  • #6
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    abe zaplesi ... q mi kajete kolko ot vbashite telefoni ... televizori .... uredbi ... klimatici ... vsqkqakva elektronika da ne bi da ne e kitaiska a?
  • #5
    26 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Насочват се на пазари където Японците поради исторически и военни причини не са силни. Навсякъде където пазара е без политически привкус ВАГ е далеч зад конКурентите - пример -Южна америка са далеч от ФИАТ.В САЩ са далеч от японците и американците,а в Австралия да не говорим.В африка никой не ги брой за марка, тъй като там се искат здрави машини, в азия също, с изключние на Китай поради по-горните причини. Общо взето навсякъде където нямат политическа намеса с корупционни практики, са на дъното
  • #4
    25 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    АХАХАХАХахахАхАхаХха Я пак да дойде и да ни обясни сега някоя *** как ВАГ не разчитат само на китайския пазар и всички продукти не са им за там правени.Китайска марка за китайския пазар - *** за масова употреба.
  • #3
    8 rate up comment 24 rate down comment
    zoom out ( преди 10 години )
    точно пък дизеловите печки са за предпочитане пред 15 годишните бензини каквито се карат в бг
  • #2
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да та то екологичните проблеми на Китай самоо от автомобилите на ВАГ идват. Всичко друго там е кристално чисто. Как не са го проумели до сега.
  • #1
    26 rate up comment 11 rate down comment
    zoom in ( преди 10 години )
    А всъщност, скоро може и да им се наложи да си стягат багажа от Китай. Там в момента екологичните проблеми са толкова сериозни, че масовката вече започва да недоволства. И компартията ще трябва да направи нещо в регулациите. И точно дизеловите печки ще изгърмят първи.