IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen залага всичко на Китай

Инвестициите в азиатската държава няма да бъде намалени заради "Дизелгейт"

Volkswagen залага всичко на Китай

Концернът Volkswagen започва да изпитва финансови трудности заради скандала с манипулирането на дизеловите си двигатели, но това няма да се отрази на инвестициите в Китай. Според агенция Bloomberg, само през 2016 г. германският производител ще похарчи около 4,4 млрд. евро за развитието на моделната си гама на най-големия пазар в света.
Volkswagen залага всичко на Китай
Парите ще бъдат инвестирани в двете съвместни предприятия, които Volkswagen AG създаде с китайски компании - FAW Group и Shanghai Automotive Industry. С тази сума германците се надяват да запазят отличното си представяне на местния пазар, където през миналата година 5 модела на производителя влязоха в Топ 10 по продажби. Особено се залага на новия Touareg, тъй като в Китай интересът към кросовърите продължава да расте.

През 2014 г. Touareg успя да достигне до второ място в SUV-сегмента с 237 404 продажби, пропускайки пред себе си единствено лидера Haval H6 - 315 881 единици. За октомври тази година кросовърът на немците е на четвърта позиция, като изостава от местните Haval H6, Baojun 560 и Trumpchi GS4.

До 2020 г. Volkswagen има намерение да пусне поне 10 нови кросовъра в Китай, като за това са нужни огромни средства. Тези 4,4 млрд. евро са само за следващата година. Предвиждат се и още пари за хибридизация на цялата гама, предлагана в страната, за да може в края на десетилетието да бъдат покрити новите екологични норми, които ще бъдат въведени от китайски власти. Според тях средният разход на гориво в моделната гама на всеки производител, представен на местния пазар, трябва да бъде 5 л/100 км.

Преди всичко това обаче да стане факт, партньорите на Volkswagen в Китай трябва да изчакат да завърши разследването на местното министерство на околната среда. То вече започна проверка дари предлаганите в момента модели на германския производител отговарят на сегашните изисквания за екология.

Снимка: Volkswagen

Тагове: Volkswagen AG
0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    abe zaplesi ... q mi kajete kolko ot vbashite telefoni ... televizori .... uredbi ... klimatici ... vsqkqakva elektronika da ne bi da ne e kitaiska a?
  • #17
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Чоучи ( преди 10 години )
    На далавера са определено. Сега ще затворят някой и друг завод в Европа с големите заплати и ще прехвърлят поточните линии в Китай ;)И после гарантирано стават номер 1 с яката ширпотреба.
  • #16
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "Причина за това е срива от 25%"Хех, а ВАГитата колко се кефеха през Октомври че нямало спад, сигурни бяха че ще им се размине. Ама то тепърва какви клизми ги чаакат..
  • #15
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съвсем скоро очаквам да започнат да продават марките, които са купили. Само не зная дали някой ще ги купи, защото ВАГ обезличават всичко, което е под шапката им. Някой, ако иска да купи тяхна марка, то трябва да знае, че всичките им коли споделят едни и същи платформи, модули и части. Т.е. нямат самостоятелност и свое развитие, а всичко е в един кюп. Бъдещия собственик ще трябва да купи само име и материални активи, без технологии и всичко останало, което е все едно да купиш празно шише от уиски
  • #14
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    Агенцията Standard and Poors оряза кредитния рейтинг на автомобилния производител Volkswagen от A- на BBB+. Причина за това е срива от 25% на продажбите на компанията в САЩ, след като скандала с вредните емисии стана публичен през септември. Реакцията на рейтинговата агенция последва веднага, след потвърждаването на спада от страна на Volkswagen.
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    Тия още кретат! Стандард и Пуърс им намали кредитния рейтинг до "***" заради спада в продажбите почти 25% в световен мащаб, което си е направо срив! Определно някакави си 1.5-2 милиарда евро, които щели да спестяват от заплати и комисионни и замразяване на проекти и модели няма да им помогне много...Но определено според мен трябва да ударят дъното и ежентуално да възкръснат, ако искат да си изчистят името вагените!
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "в Китай не се продават дизелови автомобили."Бре, тоя Китай от коя паралелна реалност е???"Безспорно най-капризния и най-взискателен продължава да бъде пазарът в Европа."Безспорно е само това че е най-взискателен откъм високи нива на канцерогенни емисии. Иначе е най-прецакания пазар - с най-нереалистичните стандарти за мерене на разход, най-слаби стандарти за вредни еминии и най-високите цени защитени от вносни мита за японска продукция.
  • #11
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Отдавна е така, но най-после решиха да го признаят. Немско-китайските ментета са силно зависими от китайския пазар, защото това е пазара на ментетата. В БГ, българските *** обаче си мислят, че карайки тези ментаци са много вървежни. Гледам ги как се дуят, като пуяци във вехтите си брички и им се чудя на акъла...Същото е и с единствения ВАГ-фен във форума, който е въздух под налягане с претенции за вакум.
  • #10
    4 rate up comment 8 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    V Kitai kupuvat vsiako mente.Tova e nai-nevziskatelnia pazar v sveta.Za tova tam vyrviat germanskite menteta na istinskite koli ot Japan. Za6to v USA ne kupuvat germanskite ko6ove,6toto amerikaneca kupuva samo nai-ka4estvenoto i dobroto toest iaposnki i amerikanski luksozni koli. germanskite ednodnevki vyrviat samo na pazara na mentetata Kitai.
  • #9
    4 rate up comment 8 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Nai-kaprizniat i nai-vziskatelen pazar vinagi e bil i e amerikanskia pazar.Amerikancite vinagi sa kupuvali kakto po-luksozni stoki ot evropeeca,taka i po-luksozni koli,. Izob6to tiahnata potrebitelska kultura e po-visoka i po-nalojena.