IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Флагманът на Hyundai се оказа по-голям от S-Class

Седанът Genesis G90 ще се предлага в две версии

Флагманът на Hyundai се оказа по-голям от S-Class

Hyundai разкри подробности за приемника на флагмана си Equus – седана G90, който ще се предлага под новия бранд на корейците Genesis. Продажбите на автомобила стартират през декември в Южна Корея, а от началото на 2016 г. моделът ще се появи на пазара в Европа.
Флагманът на Hyundai се оказа по-голям от S-Class
Новият Genesis G90 ще се предлага в две версии – стандартна и удължена. В първия случай дължината ще бъде 5205 мм, а разстоянието между двете оси – 3160 мм. Във втория дължината ще достига 5495 мм, а междуосието – 3450 мм. А това означава, че корейският флагман ще е по-дълъг и по-просторен от Mercedes-Maybach S-Class, при който параметрите са съответно (5453 мм и 3365 мм.

Малко повече от половината от каросерията на G90 – 51,7%, е направена от олекотена стомана, като редица компоненти се произвеждат по специален метод при температура от 900 градуса.

Сред специалните технологии на G90 ще бъдат система за полуавтономно управление, която ще може да управлява автомобила без водач, а също така адаптивно окачване, система за заглушаване на шума и VIP задни седалки от най-висок клас с индивидуални настройки за четене, гледане на видео или почивка.

В гамата двигатели на модела ще влязат 3 агрегата – 3,3-литров Lambda V6 Turbo GDi с 370 к.с., 3,8-литров Lambda V6 GDi с 380 к.с. и 5,0-литров Tau V8 GDi с 425 к.с.

След G90 компанията Hyundai ще пусне още два седана – G80 и G70, както и спортно купе и кросовър. До края на десетилетието в гамата на Genesis ще влязат общо 6 модела.

Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai genesis g90
0 от 500
  • #5
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Карам Хюндай ( преди 10 години )
    Искам да ви кажа че от доста време насам корейците много се развиват и разликата е осезаема между поколението санта фе 2011 - 2012 новият фейслифт , возията е много по мека и добра за вида да не говорим...
  • #4
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Всичко много хубаво, но не мога да проумея тази корейска упоритост да копират! Тая муцуна и радиаторна решетка доста наподобява модел на Ауди а емблемата наподобява емблемата на Бентли. Малко креативност и собствена идентичност ще ги направи да изглеждат като сериозна марка.
  • #3
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    Определено доста повече ми харесва на външен вид от БМВ 7-ца! Все пак, това, че е по дълъг от Мерц Ес на означава, че ще е по-просторен.
  • #2
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    daje na hartia ne sa go printnali - samo na monitor e mega, super, giga napravo!
  • #1
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Прототипа на Клюндай, на харти е най-мазната кола! На асфалт обаче ще изчакаме да видим...