IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Флагманът на Hyundai се оказа по-голям от S-Class

Седанът Genesis G90 ще се предлага в две версии

Флагманът на Hyundai се оказа по-голям от S-Class

Hyundai разкри подробности за приемника на флагмана си Equus – седана G90, който ще се предлага под новия бранд на корейците Genesis. Продажбите на автомобила стартират през декември в Южна Корея, а от началото на 2016 г. моделът ще се появи на пазара в Европа.
Флагманът на Hyundai се оказа по-голям от S-Class
Новият Genesis G90 ще се предлага в две версии – стандартна и удължена. В първия случай дължината ще бъде 5205 мм, а разстоянието между двете оси – 3160 мм. Във втория дължината ще достига 5495 мм, а междуосието – 3450 мм. А това означава, че корейският флагман ще е по-дълъг и по-просторен от Mercedes-Maybach S-Class, при който параметрите са съответно (5453 мм и 3365 мм.

Малко повече от половината от каросерията на G90 – 51,7%, е направена от олекотена стомана, като редица компоненти се произвеждат по специален метод при температура от 900 градуса.

Сред специалните технологии на G90 ще бъдат система за полуавтономно управление, която ще може да управлява автомобила без водач, а също така адаптивно окачване, система за заглушаване на шума и VIP задни седалки от най-висок клас с индивидуални настройки за четене, гледане на видео или почивка.

В гамата двигатели на модела ще влязат 3 агрегата – 3,3-литров Lambda V6 Turbo GDi с 370 к.с., 3,8-литров Lambda V6 GDi с 380 к.с. и 5,0-литров Tau V8 GDi с 425 к.с.

След G90 компанията Hyundai ще пусне още два седана – G80 и G70, както и спортно купе и кросовър. До края на десетилетието в гамата на Genesis ще влязат общо 6 модела.

Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai genesis g90
0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Прекрасен автомобил!И защо им е да бутат от трона някой? Достатъчно е да откраднат някакъв процент от всяка една по-сериозна марка! А съм сигурен, че това подразделение ще е достатъчно качествено и толкова добро, колкото един немски автомобили в този клас! Да не говорим, че има вероятност като издържливост да е по-добро!
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе то не бяха БМВ, Фолксваген, Ауди, Кадилак, Линкълн, Лексус, Инфинити, Аглока и кой ли не още, ама Бенц продават и пеят ! Даже продават повече S-ки от 7er и А8 взети заедно ! Та сега тия ли ще ги бутнат от трона ?
  • #13
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Hyundai поначало продават много добре в САЩ и имат добър имидж. Основният им плюс не толкова цената, а издържливостта.
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Achtung ( преди 10 години )
    В Европа това няма да го бъде, но в САЩ без проблеми може да стигне продажбите на Аглока, Инфинити и Ауди.
  • #11
    18 rate up comment 1 rate down comment
    До астон ( преди 10 години )
    Дизайнера на Астън работи за хюндай от известно време насам...
  • #10
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Астон ( преди 10 години )
    На мен ли само ми прилича на Aston Martin?Сигурни ли са вурналята, че не са обаркали снимката към статията?
  • #9
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А, ето това вече е класически леген!
  • #8
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Край! С ПОЯВАТА на пазара на това тук ,Sклас и 7серия вече не са премиум и продажбите им ще са минимални!Много са си повярвали тези от Хюндай.
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И каква по-точно е разликата между първите два споменати двигателя?
  • #6
    16 rate up comment 17 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    И със сигурност ще е доста надежден за разлика от германокитайското менте.