IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Cadillac - бая по-евтин от конкурентите

Новият CT6 стартира на цени от 54 400 щатски долара

Флагманът на Cadillac - бая по-евтин от конкурентите

Cadillac започна да приема заявки и така разкри цените на новия си флагман – седана CT6. Моделът ще бъде на разположение на дилърите на марката от март 2016 г.
Флагманът на Cadillac се оказа по-евтин от конкурентите
Снимка: Cadillac

Базовата версия на дългия 5,2 метра автомобил със задно предаване - Cadillac CT6 2.0L Turbo, разчита на мощност 269 к.с. и 400 Нм. Тя ще се предлага за 54 400 щатски долара. Средният вариант е с атмосферен 3,6-литров V6 мотор с 335 к.с. и 385 Нм, като е оборудван със система за задвижване на четирите колела. Неговата цена е 56 495 долара. Топ версията - V6 3.0 Twin Turbo, разчита на 405 к.с. и 543 Нм, като се предлага за 65 300 долара.

За сравнение най-евтиният Mercedes-Benz S-Class в Щатите струва повече от 95 000 долара, а Audi A8 и новото BMW 7-Series стартират от 81 000 долара.

От Cadillac са категорични, че CT6 е истински шедьовър както като конструкция – теглото му е само 1,7 тона, така и като оборудване. Седанът може да се похвали с активно окачване със завиващи задни колела и със система за промяна на твърда на амортисьорите Magnetic Ride Control. В салона огледалото е заменено от камера, подобрена е системата за нощно виждане, предлага се и най-новата аудиосистема Bose Panaray с 34 тонколони.

През пролетта на 2016 г. ще бъде представена и хибридната версия Cadillac CT6 Plug-In Hybrid, която ще може да се зарежда от електрическата мрежа.

Моделът трябва да се появи и на пазарите в Европа.

Още по темата:
Ръкавицата е хвърлена. Cadillac представи флагмана CT6

 

Тагове: cadillac ct6
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Правят, ама никой не го знае, освен двама-трима тук във форума. Дори самите американци купуват японски, корейски и европейски. Странно нали? Още повече, че са и по евтини. Що ли не се търсят?Не разбират?Един цитат за 300С, който е на базата на Е-класата"Отвътре не се забелязва почти нищо от германските гени на автомобила. Пластмасите и кожените тапицерии не изглеждат особено качествени, не липсват и разнообразни шумове."За най-бързото комби ок, аз бих предпочел една по-бавна Е-класа ;)
  • #14
    9 rate up comment 0 rate down comment
    До автора ( преди 8 години )
    Добре е думата "бая" в заглавието да се замени с думата "доста".
  • #13
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами изби я да. Разби на пух и прах претенциите на тъпите немци, че имат най-бързото комби в света. И не само комбита прави за смях, а и доста от "спортните" модели на швабите.Като сложиш кадилак до ауди и веднага виждаш, защо САЩ за няколко години обърнаха ВСВ. И до ден днешен разликата е огромна в полза на американците. Точно за автомобили тях не можем да ги учим. 40-те и 50те години на миналия век имат автомобили, които остават без АнАлог в Германия до 80-90 та дори и до ден днешен.
  • #12
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Мухаха, верно изби конглокенцията този cts-v с тези цели продадени 20 000 бройки за 6 години. Това е по ексклузивно и от Ферари. Бати смехаФерари продава повече, предполагам немците вече си го местят от единия в другия крачолНема такъв смех...идва поредния шедьовър
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те вече убиха конКуРенцията с cts-v, така че те немците вече знаят, че са далеч зад кадитата.ФАКТ!
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Поредното доказателство за немощта на немците да направят автомобил и да не му надуят цената - това ще е best sealer в САЩ със сигурност. Ако дойде на подобни цени и в Европа ще избие конглокенцията и тук.Кадитата са на много високо ниво от години, по-високо от немските "премиуми". Просто тук цените са им високи и това ги прави по-екзотични.
  • #9
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Немците ще си продават, както и в миналото на тези цени! Не случайно в сегмента продават най-много. Лексъс също. Самите американци избягват да ги купуватОтносно буцата наречена Кадилак, като знам предишните какви *** бяха, дано този е по-качествен
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    USA ( преди 8 години )
    Научи се да пишеш!
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    ърл ( преди 8 години )
    чудесен е! бих искал да имам атмосферния 3,6
  • #6
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Илко ( преди 8 години )
    Американските автомобили са бая назад технологично в сравнение с Немците и японците. Тоя флагман бива, но на мене не ми харесва, предпочитам джипа Ескаладе!