IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai представи своя премиум-бранд

До 2020 г. в гамата на Genesis ще влязат 6 модела

Hyundai представи своя премиум-бранд

Компанията Hyundai официално показа новия си премиум-бранд Genesis, под който ще се предлагат луксозните модели на марката. Към момента това име се използва за средноразмерен седан и за купе.
Hyundai представи своя премиум-бранд
Според плановете на корейския производител до 2020 г. под бранда Genesis ще се продават общо 6 модела, които ще получат буквени означения – G90, G80, G70 и така нататък в зависимост от сегмента. Те ще се отличават от стандартните машини по новата емблема, специалния дизайн и повишени стандарти за сервизно обслужване.

Представителите на бранда ще използват в дизайна си редица стилистични решения от концептуалното купе Vision G (на втората снимка), което е разработено от американското студио за дизайн Hyundai. Неговият прототип бе показан през август в Музея на изкуствата в Лос Анжелис.

Очакванията са в линията луксозни модели да влязат седанът и купето Genesis, а също така и флагманът на марката Equis. Освен тях се предвижда създаването на всъдеход от премиум-клас, който също ще използва платфорамата на Genesis.
Hyundai представи своя премиум-бранд
Само преди 2 месеца Hyundai представи и спортен бранд – N, който ще предлага на клиентите доработени варианти на стандартните модели на марката. Името му идва от град Намянг, където се намира отделът за изследвания и разработки на компанията, както и от „Нюрбургринг”, където е разположен тестовият център на корейския производител.

Снимки: Hyundai
 

Тагове: hyundai genesis
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 10 години )
    Кой каквото ще да говори, но Дженезис не отстъпва по нищо на конглокентите си в бизнес-класа А6, %-та серия и Е-класата. На автосалона се продаваше за 120 000 лв., което е базова цена за немски еквивалент, гол като пушка. Докато Хюндая е тъпкан с всички екстри, всевъзможни асистенти и пр. къде нужни, къде не, щуротии. Разбира се, не съм го тествал и не знам какво е пътното му поведение, но поне от голите технически данни не отстъпва по нищо на Ауди, БМВ и Мерцедес.
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Скоро тези с Кия като комплекс ще са топ 2 по продажби. Пък нека са корейци. Масовия потребител иска три в едно, здраво и на ниска цена. Та, още малко и ще стане интересно, мнението на бг пазара тип, емнайста ръка талиги не го интересува никой автопроизводител.
  • #12
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хундай и премиум-дървено желязо!
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В който сегмент са влезли Самсунг, рано или късно стигат до премиума, пък ти се подсмихвай :)
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мдаа! Нещата са с обратен знак. Фирми като Фолксваген си повярваха и се вземат на сериозно. Опитват с измами да си задържат позициите. За това имат лоялност на клиентите, преди дизеловия скандал за 2014, 47%, а Хюндай 87%. Туше!
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    от сервиза ( преди 10 години )
    Да, виждам хюндай от 90-те години спрямо другите, Акцент и Голф 3. Акцентите все още го карат и не изглеждат по-зле от Голф 3 от същия период. Да не говорим, че технически Акцента е пред Голф 3- пълен инжекцион срещу моноинжекция, сериен климатик. Да не говорим, че корейския двигател без проблем изкарват над 300 000 км. без ремонт, докато при Голф 3 са на два шлайфа за такъв пробег. Окачването на Акцента минава 200 000 км. без да смениш дори биалетки. На Голфа окачването е като от пластелин.
  • #8
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Корейците ги мислех за нещо повече от китайците, но явно и те са крадливи и то много. Външно колата е сбирщайн от няколко други не техни модели. Колегата под мен е споменал Бентли и Астън Мартин. Така е! Има елементи и от други марки. Нека си направят самостоятелно една кола, без такива груби кражби и ще имат едно браво. Наистина дръпнаха много последните години и това ме радва. Повече конКУРенция - повече по-добри коли. Ние клиентите печелим от това. Обаче лоялна конКУРенция, а не като ВАГ!
  • #7
    23 rate up comment 10 rate down comment
    Тошев ( преди 10 години )
    Откраднали емблемата на Бентли и дизайна на Астън Мартин, добър старт!
  • #6
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е какво му е слабото на Генезиса - 3.8 двигател 315 коня, 4х4 с 8 степенен автоматик?
  • #5
    24 rate up comment 12 rate down comment
    Хюндай ( преди 10 години )
    Колега не може и да става сравнение за тези коли по простата причина че ценовата им разлика е двойна... другото което е че хюндай се опитват да се наложат и да привлекат клиенти където не искат да дават 200+ к за кола която отиде в гаража и трябва да смени накладки да остави още 3к а ще си позволят кола за 120к + всички екстри 315 коня отвътре много добро изпълнение , аз карам Санта фе 2013 2.2 197 коня всички екстри и мога да кажа че е къде къде по-добре от мерц бмв или ауди