IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz C350e се провали на лосовия тест

Хибридът не успя да премине през конусите със скорост по-висока от 64 км/час

Mercedes-Benz C350e се провали на лосовия тест

Популярният лосов тест, който шведското издание Teknikens Värld провежда още от 70-те години на миналия век, се оказа препъникамък за новото поколение Mercedes-Benz C-Class, и по-специално за хибридната версия C350e.

Тестът стартира с изпитание със скорост 72 км/час, при което Mercedes-Benz C350e губи сцепление и поднася силно, удряйки ограничителните конуси на коридорите. Следват още два провала - с 67 и 66 км/час. Едва при скорост от 64 км/час хибридният модел преминава чисто през конусите.

Самият лосов тест стана популярен именно покрай модел на Mercedes-Benz - първото поколение A-Class. Компактната кола се преобърна на таван при изпитанието, което доведе до мащабна сервизна акция на модела, който получи електронна система за стабилност.

Тестът се нарича така, понеже симулира рязка промяна на посоката на движение на автомобила, за да се избегне удар с внезапно появило се препятствие на пътя. Като лос например, откъдето идва името му.

От Mercedes-Benz са категорични, че при заводските тестове моделът C350e е покрил изпитанието със скорост от 75 км/час, предполагайки, че провалът при шведския тест се дължи на ниско налягане в гумите. Teknikens Värld обаче твърди, че всичко по автомобила е било в норми.

По-важно е да се отбележи, че само с 1-2 км/час по-висока скорост влияе съществено на поведението на автомобила. При това на чисто нов автомобил, а не на такива, от каквито е съставена голямата част на автомобилния парк на България.



По-рано на същото изпитание на Teknikens Värld се провалиха Porsche Macan, Ford Mondeo, Jeep Grand Cherokee.

 

Тагове: Mercedes-Benz C-Class
0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 14 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    само че при теста с Мазда се вижда ясно, че водача прави корекция с волана. т.е. той се държи като опотен пилот , а не шфьор в паника. изобщо не е едно и също.
  • #9
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Рамбо ( преди 10 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=DEmcfwdv_5k Така като гледам го взима :) А другата ми японска "талига" не само ще си премине теста но ще си вземе и парче асфалт за спомен.
  • #8
    16 rate up comment 17 rate down comment
    КУРишки ( преди 10 години )
    Тая марка ВИНГИ се е проваляла на тестове! То не беше обръщане, то не беше чупене на полуоска, то не беше лосови подхлъзвания! Смях!!!!
  • #7
    22 rate up comment 19 rate down comment
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Рамбо: Купуваш си спортно окачване тогава бе ***. И се друсаш в копките докато ти паднат пломбите и ще взимаш лосовия тест със 100км/ч. Има избор за всеки. Ти да не мислиш, че твоята 20 годишна китайска-японска талига ще го вземе този тест? Обаче не си свъшвал св канафка а друсането е всеки ден, всеки час.
  • #6
    22 rate up comment 17 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Как беше лафа.. Мерцедес и всички останали? Мдаа, Мерцедес се проваля, а всички останали минават лосовия тест. Немско "премиум" качество, разбира се, на немска ПРЕМИУМ цена.
  • #5
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Рамбо ( преди 10 години )
    Боли ме дедовия че колата ми вози меко когато обърнат в канавката с дърво/мантинела минаващо/а през трупа ми.
  • #4
    8 rate up comment 24 rate down comment
    25654 ( преди 10 години )
    доше да те просветля "S" class-та равна няма
  • #3
    14 rate up comment 18 rate down comment
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Много лесно може да се настрои окачването на колата да минава този тест и с много по-висока скорост но просто возията ще е много твърда и некомфортна, а както знаем мерцедес залагат на комфорта. Така че Мерц просто са решили да имат по-меко окачване. Който иска голяма стабилност в лосовия тест ще си купи мерцедеса с адаптивно окачване и няма проблеми. Чесно казано последните години колите возят ужасно твърдо и това е много неприятно, основната причина е този тест.
  • #2
    20 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немско качество
  • #1
    23 rate up comment 18 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Отново ярка проява на немската инженерна мисъл.Немското си е немско! - казват някои, и са прави.Вари го, печи го, все тая.*** за зеле не става от него.