IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz C350e се провали на лосовия тест

Хибридът не успя да премине през конусите със скорост по-висока от 64 км/час

Mercedes-Benz C350e се провали на лосовия тест

Популярният лосов тест, който шведското издание Teknikens Värld провежда още от 70-те години на миналия век, се оказа препъникамък за новото поколение Mercedes-Benz C-Class, и по-специално за хибридната версия C350e.

Тестът стартира с изпитание със скорост 72 км/час, при което Mercedes-Benz C350e губи сцепление и поднася силно, удряйки ограничителните конуси на коридорите. Следват още два провала - с 67 и 66 км/час. Едва при скорост от 64 км/час хибридният модел преминава чисто през конусите.

Самият лосов тест стана популярен именно покрай модел на Mercedes-Benz - първото поколение A-Class. Компактната кола се преобърна на таван при изпитанието, което доведе до мащабна сервизна акция на модела, който получи електронна система за стабилност.

Тестът се нарича така, понеже симулира рязка промяна на посоката на движение на автомобила, за да се избегне удар с внезапно появило се препятствие на пътя. Като лос например, откъдето идва името му.

От Mercedes-Benz са категорични, че при заводските тестове моделът C350e е покрил изпитанието със скорост от 75 км/час, предполагайки, че провалът при шведския тест се дължи на ниско налягане в гумите. Teknikens Värld обаче твърди, че всичко по автомобила е било в норми.

По-важно е да се отбележи, че само с 1-2 км/час по-висока скорост влияе съществено на поведението на автомобила. При това на чисто нов автомобил, а не на такива, от каквито е съставена голямата част на автомобилния парк на България.



По-рано на същото изпитание на Teknikens Värld се провалиха Porsche Macan, Ford Mondeo, Jeep Grand Cherokee.

 

Тагове: Mercedes-Benz C-Class
0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    ясно се вижда, че на Маздата конусите за съседно платно са отместени по-малко. около 50см от предишните. при Мерц-а изглеждат на 70-80см
  • #19
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе, само дето като каруца вози мерцедеса, а маздата - като лимузина. Мерцедеса е със спортните претенции, маздата си е семеен модел.
  • #18
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    разликата от 5-6 км при лосовия тест при мазда и мерц си заслужава, защото едното вози като каруца другото като лимузина. При всички положение ще си в канавката ако направиш тази маневра с 75км/ч не мисля че 5км разлика ще има някакво значение но пък комфорта на возене е много по-добър при мерцедес.
  • #17
    11 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз бих предпочел да се водя в мерцедеса ако ще маздата с 200 да го вземе този тест.
  • #16
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Рамбо ( преди 10 години )
    Сериозно ли има хора които до такава степен не могат да си обяснят един *** тест. Мерцедеса поднася при 66 км/ч повече отколкото маздата при 73. Не гледат коя кола колко конуса събаря а как се държи повреме на теста,а мерцедес при почти всички тестове изглеждаше нестабилен и тромав. Просто немците са спестили пари от неща като шаси и окачване.
  • #15
    18 rate up comment 8 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Статията е единствено да си почешем езиците май...Според мен колкото Мазда минава теста при 70км/ч толкова и Мерцедеса при 66км/ч...единия прегазва конус,а другия го закача с броня...и този тест ми се струва пълна пародия..друго което се вижда е 5те човека в бенца и "възрастният" водач,никаде в статията не пише точните критерий и условията на теста,само едни гуми може да са променят ситуацията коренно!
  • #14
    16 rate up comment 14 rate down comment
    Рамбо ( преди 10 години )
    Какво поведение кви пет лева. Маздата просто има по-добро шаси,окачване и ESP. Очевидно е че при маздата няма поднасяне/загуба на сцепление чак до 74 км/ч. Движението им с волана е идентично,но немския вурст губи сцепление и се хлъзга като бабка на лед.
  • #13
    8 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    и аз изгледах йлипчета. вижда се че когато се преминава успешно поведението на водача е очевидно по-добро. след ляв волан много по навреме завърта надясно и не прекалено много , а по-скоро до изправяне и чак след това дозавърта надясно.
  • #12
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Таблицата с всички тествани автомобили(диапазаона на повечето е 65-75 км/ч), рекордьори са Порше с няколко модела с 82км/ч преминаване.
  • #11
    9 rate up comment 5 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Изгледах клипчетата,включително и това на маздата от рамбо.Но нещо не мога да ин схвана критерия на теста,с предницата може да се сабори конус и съответно преминава на 2 пъти мисля,в следващия момент същото докосване на конуса,само че този път със задницата и не вече не преминава конуса. Друго не ясно е този тест с изключена сисстема за стабилност ли се провежда или..?!?