IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz C350e се провали на лосовия тест

Хибридът не успя да премине през конусите със скорост по-висока от 64 км/час

Mercedes-Benz C350e се провали на лосовия тест

Популярният лосов тест, който шведското издание Teknikens Värld провежда още от 70-те години на миналия век, се оказа препъникамък за новото поколение Mercedes-Benz C-Class, и по-специално за хибридната версия C350e.

Тестът стартира с изпитание със скорост 72 км/час, при което Mercedes-Benz C350e губи сцепление и поднася силно, удряйки ограничителните конуси на коридорите. Следват още два провала - с 67 и 66 км/час. Едва при скорост от 64 км/час хибридният модел преминава чисто през конусите.

Самият лосов тест стана популярен именно покрай модел на Mercedes-Benz - първото поколение A-Class. Компактната кола се преобърна на таван при изпитанието, което доведе до мащабна сервизна акция на модела, който получи електронна система за стабилност.

Тестът се нарича така, понеже симулира рязка промяна на посоката на движение на автомобила, за да се избегне удар с внезапно появило се препятствие на пътя. Като лос например, откъдето идва името му.

От Mercedes-Benz са категорични, че при заводските тестове моделът C350e е покрил изпитанието със скорост от 75 км/час, предполагайки, че провалът при шведския тест се дължи на ниско налягане в гумите. Teknikens Värld обаче твърди, че всичко по автомобила е било в норми.

По-важно е да се отбележи, че само с 1-2 км/час по-висока скорост влияе съществено на поведението на автомобила. При това на чисто нов автомобил, а не на такива, от каквито е съставена голямата част на автомобилния парк на България.



По-рано на същото изпитание на Teknikens Värld се провалиха Porsche Macan, Ford Mondeo, Jeep Grand Cherokee.

 

Тагове: Mercedes-Benz C-Class
0 от 500
  • #40
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 10 години )
    Пропускат се деликатно някоко важни момента:1. това е тест САМО на хибридната версия с натъпкания в акумулатори багажник, а не на модела изобщо. интресно е, че нищо не се казва за модела.2. не е ли странна атаката към хибрида (като цяло), към когото има огромен интерес в скандинаските държави и е причина за "несъбиране" на сериозни суми като приходи в бюджета (в сравнение с конвенционален автомобил)
  • #39
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Абе този тест не ми вдъхва доверие тва е,наджипкали са се 5 маймуни вътре изключили са системата против поднасяне и са надъхали стария да дрифти...
  • #38
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Веселяка ( преди 10 години )
    Активата минава лосовия тест с 80км, не знам що сте му набили толко минуси. А това, че не става само с окачване, а трябва и добър баланс е ясно на всеки средно интелигентен човек.
  • #37
    4 rate up comment 7 rate down comment
    retertf ( преди 10 години )
    доше един път ми се наложи да карам сивик и много се зачудих защо като превключвам скоростите се чува тропане скърцане и други странни звуци, обаче оня ден се качих на некакъв нисан чисто нов и останових, че за японска кола това е норамлно поведение
  • #36
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мазната е пълен ***. Правих тест драив и съм много разочарован. Хубав дизайн дървена кола.
  • #35
    8 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 10 години )
    Ко речи? Откъде изпълзя?Я виж един Citroen Xantia Activа какво прави само с едно окачване.Баланса там как е? Междуосие? Гуми?
  • #34
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Маздата не знам дали е дръвце, но ти определено си хралупата на дръвцето. И то хралупа толкова празна, че даже катеричките е отбягват. Смешника немското фенче, пишейки с няколко ника, пак си мисли, че ще заблуди някой. Мекото окачване било виновно на Магарцедеса, че не може да мине един елементарен тест. Някой пишат и даже си вярват сигурно. Не е само до окачването дечица! тук говорим за цялостен баланс на колата. Тегло преден и заден мост, гуми, джанти, окачване, междуосие и т.н. Не сте в час!
  • #33
    8 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 10 години )
    Наскоро гледах такъв тест по ТВ-то на некво Инфинити. Горкото и 60 км/ч трудно достигна. обясниха го с мекото окачване направено за отвъдеА маздата си е дръвце откъм возия, то е ясно...
  • #32
    13 rate up comment 19 rate down comment
    Xexe ( преди 10 години )
    normalno nemski kenef
  • #31
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да се чудиш, защо хората, които могат да си позволят ролс-ройс/дори няколко/, си купуват приус.