IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi превърна RS6 и RS7 в зверове

Двата модела вече разполагат с над 600 к.с.

Audi превърна RS6 и RS7 в зверове

Audi пуска две нови, по-мощни модификации на спортните си модели RS6 Avant и RS7 Sportback. Те са получили добавка Performance към имената си, като мощността им е увеличена с 45 к.с.
Audi превърна RS6 и RS7 в зверове
Стандартното комби RS6 Avant и хечбекът RS7 Sportback са оборудвани с 4,0-литров туин-турбо V8, чиято мощност е 560 к.с. Агрегатът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия.  Във версията Performance двигателят вече има на разположение 605 к.с. и 700 Нм., като при рязко ускорение се включва режим Overboost, който добавя за кратко време още 50 Нм въртящ момент.

От 0 до 100 км/ч двата модела ускоряват за 3,7 секунди, или с 0,2 секунди по-бързо от стандартните версии. Границата от 200 км/ч те достигат за 12,1 секунди – с 1,4 секунди по-бързо от досега. При поръчването на опционалния спортен пакет максималната скорост може да бъде увеличена от 250 на 280 или на 305 км/ч.

За новите модификации е преработена и автоматичната трансмисия, а за системата за задвижване на четирите колела отново се предлага активен заден диференциал. Още в базовата версия на двете машини са включени спортни седалки, кожен салон с алкантара и карбон, както и 21-цолови джанти с гуми 285/30 при RS6 Avant и 275/30 при RS7 Sportback.

Продажбите на двата автомобила в Германия стартират в началото на ноември. Цените на комбито започват от 117 000 евро, докато при хечбека от 121 700 евро.
Audi превърна RS6 и RS7 в зверове
Снимки: Audi

0 от 500
  • #15
    11 rate up comment 6 rate down comment
    До този под мен ( преди 8 години )
    Ти нещо май сънуваш. Събуди се бе момче :)
  • #14
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо до реалиста ( преди 8 години )
    Обаче, като си помисля, че тази техника се слага и на Шкода, която е 3-4 пъти по-евтина казвам:Точно колега.На пловдивския панаир гледах новия Супърб.За чии да си купуваш А6 като тая кола е със същата техника а е много, много по-евтина?
  • #13
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тези нормални ли са:Цените на комбито започват от 117 000 евро, докато при хечбека от 121 700 евро.Като искаш спортист си вземаш един ГТР и дори ще ти останат пари за гориво поне 10 г. напред. Явно са решили да избиват парите за глобите, като качат цените. А кой ще ги купува е въпросът!? Има и нещо друго странно. Комбито е по-евтино от хечбека. Обикновено е точно обратното. Все пак, това е ВАГ и нормалните неща са изключение...
  • #12
    9 rate up comment 9 rate down comment
    нововнос ( преди 8 години )
    Сега набързо ще продадат 10-15 милиона бройки и ще спасят корпорацията от сигурна смърт а?
  • #11
    17 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Доше , най-смешното беше когато първата RS-4 размаза на околовръстният път Toyota Supra-330 к.с...явно я мислеха за спортна Тойдата...смях
  • #10
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Няма много идея на едно комби да сложиш мотор с 600 коня. Освен ако не си силно комплексиран човек, който държи да лети по магистралата с над 300 км/ч. Май в БГ има такива екземпляри.
  • #9
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    я какъв специалист имало тука , не знаех че има Шкода с 620 к.с....*** то е същото окачване, спирачки ,съединител, рейка и т.н.
  • #8
    12 rate up comment 19 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Вярно бързо вървящи, но и бързо разпадащи се дръгни.Все пак Алуди РС6 беше признато за най-ненадеждната кола конструирана последните 17 години.Няма такъв смях.Една торба пари а постоянно се чупи.Да оставим на страна, че е тотално безмислена концепция за комплексари.Ще ми се прави на спортист с коНби -СМЯХ!Ще вози 4 или 5 човека и пълен с багаж с 300 - пак СМЯХ.
  • #7
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това е върхов а не сериен модел , а е комби понеже 70% от продадените коли в Европа са комбита...после ванове , хечбеци и най-накрая са седаните , на който продължават да им падат продажбите
  • #6
    13 rate up comment 17 rate down comment
    реалиста ( преди 8 години )
    Толкова си могат от селската марка. Дизелите им със софтуер манипулират, а бензиновите ги издуват, за да не си личи, че не могат да направят един икономичен двигател.За семеен автомобил 150-200 к.с. са предостатъчни. За горещите версии около 300 к.с. Всичко останало е комплексарщина и продължение на това, което липсва в гащите. Иначе добре е направена колата. Като за Ауди бива. Обаче, като си помисля, че тази техника се слага и на Шкода, която е 3-4 пъти по-евтина казвам:НЕ МЕРСИ!