IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 млн. са проблемните дизели на VW в Европа

Сервизната акция започва през януари, приключва до края на 2016 г.

8 млн. са проблемните дизели на VW в Европа


Снимка: Volkswagen AG

Скандалът с манипулирания софтуер за измерване на отделяните вредни газове от дизелови автомобили на германския концерн Volkswagen започна в САЩ, но вече е потвърдено официално, че по-голямата част от засегнатите коли са в Европа.

Като цяло от общо около 11 млн. манипулирани коли в рамките на Европейския съюз (ЕС) засегнатите са близо 8 млн., потвърди говорител на VW пред Handelsblatt.

Вестникът писа, че всички депутати от Бундестага, които са от райони, в които има заводи на компанията, са информирани за случая. В писмата до тях компанията се извинява за „погрешното държане на някои лица в концерна“ и обещава, че Надзорният съвет с помощта на германски и американски юристи ще наблюдава „коректното решение на процеса“.

Вече е ясно, че сервизната акция в Европа ще започне през януари и трябва да приключи до края на 2016 година. Не се уточнява обаче какви точно оптимизации ще се правят по проблемните мотори.

Преди дни бе съобщено, че 5700 нови коли от марките Volkswagen и Audi са засегнати в България..

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #32
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дето германците не произвеждали електроника и софтуер - Една то най големите софтуерни фирми (по всички критерии) в света е немска. Доста бедна представа имате за германия.Не произвеждат битова електроника защото печалбите там вече са ниски и тези производства се продават на китайците.
  • #31
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Станко ( преди 9 години )
    Никой няма да влезе в затвора, защото може да се разприказва! И ще стане интересно и за немските политици и за Еврокомисията. Защо наляха в джоба на Винтеркорн 30 млн. обещетение, а? Да да не говори много много. Отделно Ваг е няколко едри семейства, които печелят милиони и милиарди дори годишно, как мислите ще изпуснат кокала - с цената на какво? Не мразя Ваг, но те су оказахяа лъжци и убийци! Днес не сме преди 50 години, когато колите са били пъъъти по малко, съответно не е имало почти дизел
  • #30
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Немското е добро ако е механично.Има ли някаква електроника в него значи не е добро.Германия не произвежда телевизори,мобилни телефони,компютри-никаква електроника.Затова колите им в които има електроника са гола вода.Особено дизеловите.Немският дизел е добър ако е с горивонагнетателна помпа.Дюза помпата дето им я натресе Бош направо съсипа дизеловите двигатели.Никой от тях не доживява и 150 000 км!На немците би трябвало да се забрани да произвеждат електроника и да се занимават със софтуер.
  • #29
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Защо да са станали?! Те са най-големите оФце от край време. Това са безмозъчни същества, които не мислят, а правят това, което им се каже. Наричат го дисциплина, но тяхното не е никаква дисциплина, а овчедушие. Някакви *** ги поведоха в 2 световни войни, които загубиха с цената на разрушения и милиони жертви. В момента са се хванали с ФАЩ, а Меркел каза на емигрантите да заповядат в Германия. Всички да идват (буквално го каза). Ако имаше народ, а не овце, щяха веднага да и скочат, но не!
  • #28
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе тоя скандал ще излезе на немския данъкоплатец много по-скъпо от Гръцката криза и Сириза :DПхахахах немците са станали по-големи овце в макро икономическите глупости и от нас бе. Страшно ме разсмиват разни тапунгери, дето обясняват как въпреки всичко VW e най-модерна добра и т.н. А този скандал всъщност означава, че VW нямат техническа възможност да отговорят на еко екстрите и мощността едновременно, както коКУрентите им правят. Ей това е истината - най-технологично изостаналата компания!
  • #27
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе тоя ВАГончика бил голям фантазьор!!!Последната му простотия искрено ме разсмя. Даже им знае и основните идеи на вурстовете, щели някакъв модел да разбиват, фирми-майки, само израза високо самостоятелни дружеств не успях да разбера какво е? Кажи ВАГи, каква простотия искаше да кажеш с това високо самостоятелни дружеств хахаха? Колко са високи тези дружества, а? Небостъргачи ли са или са високи, като вашата колиба в махалата? Ти см си го написа:Боже,колко мъка има по този свят,Боже!
  • #26
    15 rate up comment 3 rate down comment
    2468 ( преди 9 години )
    Гадовете през годините здраво с лъжи захлебваха и пазаруваха фирми на килограм, разоряваха икономики на други държави и ликвидираха цели отрасли. Сега да си платят за това. "ДА ,ама НАДАЛИ"
  • #25
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами ако се окаже,че реалните емисии на проблемните дизели са с по-ниски стойности от тези на дизелите на Фиат,Форд,ГМ!?Ами, ако не се окаже, а? Тогава какво ще правиш? Ще се хвърлиш ли от някъде? В момента има данни за един лъжец и измамник, който е хванат и това е ВАГ! Други няма. Ако ти имаш данни за други ги дай или замълчи! Глупавите ти предположения се отнасят точно за първото ти изречение, а именно:Боже,колко мъка има по този свят,Боже!Написал си го сам за себе си! Факт!
  • #24
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Да ама няма да се окаже!Дори за BMW се спрягаха стойности около 11 пъти над допустимите.Такова нещо като 40 пъти и прикриване чрез лъжлив софтуер никъде го няма само при некадърниците от ВАГ.
  • #23
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГончето е налазило форума. Още нищо не може да каже срещу фактите, които му се казват и се е принудил да цъка минуси, мислейки си, че истината ще се скрие по този начин.