IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем

При някои от засегнатите автомобили ще се наложи и промяна в оборудването

Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем

Концернът Volkswagen уведоми Агенцията по защита на околната среда на САЩ (ЕPA) какви промени трябва да бъдат направени по автомобилите, оборудвани с дизеловите двигатели EA189, за да може техните нива на вредни емисии NOx да бъдат приведени в съответствие с нормите.
Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем
Снимка: Ройтерс

Германският производител е готов с две решения, които ще бъдат прилагани за различните версии на мотора. При някои от тях ще се наложи не само препрограмиране на софтуера, но и преработка на оборудването на самия автомобил.

Моделите с двигател EA189 използват два вида системи за пречистване на отработените газове. Повечето машини, произведени през периода 2009-2014 г, са оборудвани с катализатор lean NOx traps, който става задължителен от 2012 г. При тази версия преработката на системата ще отнеме повече време, твърдят от Volkswagen. С нея са оборудвани всички мотори с обем 1,6 литра.

По-големият - 2,0-литров агрегат, използва по-сложна технология. В този случай изгорелите газове се сместват с разтвор от карбамид, който снижава нивата на вредните емисии.

И в двата случая ще се наложи препрограмиране на софтуера, но при част от автомобилите ще се наложат и промени в самото оборудване. Експерти са на мнение, че не е ясно дали намесата няма да окаже негативно влияние върху мощността на двигателите и техния разход на гориво.

Както е известно, Volkswagen AG трябва да преработи 11 млн. автомобила от марките Volkswagen, Audi, Skoda и Seat. в цял свят. Сервизните акции в някои държави вече стартираха.

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #9
    21 rate up comment 2 rate down comment
    до: Неук ( преди 10 години )
    За кой успех говориш?ако е за успеха на японските производители да правят най-качествените и чисти автомобили, аз се кефя. Кефя се, че правят хибриди, електромобили и такива с горивни клетки. С подобни автомобили отровите, които ни тровят стават е една по-малко. Също така се кефя, че най-после разкриха най-големите измамници в автоиндустрията и те най-после ще си оправят канцерогенниците. Няма как да не се кефя на това, но не ме кефи, че те няма да ги оправят навсякъде. В БГ вероятно не.
  • #8
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И аз това викам. Този ВАГенски *** не стига, че явно е изнасилен в Трошваген, но явно му е харесало толкова много, че за да не забрави преживяното си е купил ВАГ, за да му напомня за хубавите моменти...Извратена работа ви казвам. чудя се обаче, защо се мъчи да ни натресе неговата история и да спечели и други на неговата кауза при условие, че любимата му марка се е оср***ла до ушите. Лъжи, измами, подкупи и манипулации, трябва да е мотото на ВАГените! В това са най-добри. ДОКАЗАНО!
  • #7
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Неук ( преди 10 години )
    Някои се кефят, че мое да натряскат данъци на нафтовите печки за саждите. Други се кефят, че може да сложат данъци на незаводските газови уредби по-големи и от тези на печките. Трети се кефят, че ще сложат данък пушек на тези , които се отопляват с дърва и въглища. Защо никой не се кефи на нечии успех?
  • #6
    31 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Форумния ***-ВАГенджията пак побърза да се изкаже компетентно по въпроса и този път да свърже изгорелите газове на дизелите с цигарите. Абе кухарник, колко пъти да ти обяснявам, че цигари можеш да пушиш, можеш и да не пушиш. Изборът е твой. Да, обаче не можеш да спреш да дишаш. НЕ МОЖЕШ! А като дишаш и всичката гнус и смрад от канцерогенниците попадат в тялото ти! Финните частици са с размери, които попаднали в белите дробове преминават в кръвта на човек. Чети после какво се случва! ***!
  • #5
    37 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    естествено че *** няма да си закарат колзетите да им оправят саждите дето ги бълват. Как ще се кефя да ви напраскат едни хубави данъци на димящите печки и да ви сритат в макарите както му е ред...само от това разбирате - бой по тъпите кратуни и бъркане в джобовете.
  • #4
    34 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И аз знам лесен и евтин начин за справяне с проблема, а именно монтаж на чип (любим на много български фенове на ФВ), който да намали 40 пъти мощността на двигателя и така ще влязат в нормите.
  • #3
    32 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Е как новата ти кола, която бълва кълбета дим по светофарите замърсява по-малко от тези, които не мятат дим и сажди?Странна логика имаш.
  • #2
    30 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Аз знам как ще се оправи проблема с целия СОЦваген.Да ги претопят и това е.
  • #1
    12 rate up comment 34 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    от тия 11млн я преработат половината я не. Аз например не бих си закарал колата да барат нещо с нейзяснена полза и ефект. Половината население на земята пуши цигари, които са доказано едно от най-вредните неща, еко меките се загрижили за колите. Всичко е позъорщина и пари, много пари. Що не забранат цигарите???? Мене най-ми пречат. Или всички стари коли над 10г????Огледали се в новата ми кола, която със сигурност замърсява по малко.Ама някои им е наредил, а обществото на ли са офсе и се връзват.