IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем

При някои от засегнатите автомобили ще се наложи и промяна в оборудването

Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем

Концернът Volkswagen уведоми Агенцията по защита на околната среда на САЩ (ЕPA) какви промени трябва да бъдат направени по автомобилите, оборудвани с дизеловите двигатели EA189, за да може техните нива на вредни емисии NOx да бъдат приведени в съответствие с нормите.
Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем
Снимка: Ройтерс

Германският производител е готов с две решения, които ще бъдат прилагани за различните версии на мотора. При някои от тях ще се наложи не само препрограмиране на софтуера, но и преработка на оборудването на самия автомобил.

Моделите с двигател EA189 използват два вида системи за пречистване на отработените газове. Повечето машини, произведени през периода 2009-2014 г, са оборудвани с катализатор lean NOx traps, който става задължителен от 2012 г. При тази версия преработката на системата ще отнеме повече време, твърдят от Volkswagen. С нея са оборудвани всички мотори с обем 1,6 литра.

По-големият - 2,0-литров агрегат, използва по-сложна технология. В този случай изгорелите газове се сместват с разтвор от карбамид, който снижава нивата на вредните емисии.

И в двата случая ще се наложи препрограмиране на софтуера, но при част от автомобилите ще се наложат и промени в самото оборудване. Експерти са на мнение, че не е ясно дали намесата няма да окаже негативно влияние върху мощността на двигателите и техния разход на гориво.

Както е известно, Volkswagen AG трябва да преработи 11 млн. автомобила от марките Volkswagen, Audi, Skoda и Seat. в цял свят. Сервизните акции в някои държави вече стартираха.

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #19
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Ауто билд за 2 лева ( преди 10 години )
    Мощността на двигателя е в пряка зависимост от обема му, количеството,качеството и изгарянето на работната смес.Оттук насетне трикове много: турбо-повече въздух и мощност-емисиите и разхода нагоре. Катализатори-емисиите надолу-мощността надолу.С карбамидна бомба може лозе да се тори.Изключване част от цилиндрите-небалансиран скъп агрегат.Хибридите са като хермаф..дитите.Има само едно решение:Мощен, икономичен, безвреден двигател с вътрешно горене е спрения."Братя,не купувайте!",за да дишате.
  • #18
    22 rate up comment 4 rate down comment
    до: olo ( преди 10 години )
    "Шапки долу за фауве :)"Прав си! На погребение с шапка не се ходи, а се смъква. Да почетем за последно селската марка!
  • #17
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не виждам защо всеки ден трябва да ни занимават с тази лъжлива фирмичка! Закривайте я и да се приключва с тази агония!Ако почнат да плащат на тоз и онзи е ясно леля Меркел от кого ще вземе парите. От всички нас. Нека някой не се заблуждава, че ще е друго. Ние сме немско/американска колония. Съсипаха ни производството и ни направиха едни потребители. Потребители на немски ***. Погледнете какво се продава в супермаркетите! ***! Та Меркел ще вдигне цените, за да има за ВАГените.
  • #16
    23 rate up comment 4 rate down comment
    До olo ( преди 10 години )
    "Шапки долу за фауве :)"Да, вярно! Такъв скандал само те могат да забъркат!
  • #15
    6 rate up comment 13 rate down comment
    olo ( преди 10 години )
    Шапки долу за фауве :)
  • #14
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как ги мислят тия от Фолксваген?Клиентите им с модифицираните двигатели след сервизната акция,щото просто ще им намалят мощността на двигателите най-вероятно,та ще им сцепят касата от съдебни искове за промяна на техническите параметри на двигателите заложени при покупката на колите.отсега виждам 3-4 млрд. обезщетения на клиенти само.
  • #13
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Закрииивваааййййй!За по малко замърсяване от това на 11 млн. боклучиви двигатели на Фолксваген ни спряха една камара ти заводи и няколко блока на АЕЦ Козлудуй.Закриваааййй!
  • #12
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Тони ( преди 10 години )
    Охохоооооооо а Фалшваген замислят ли се колко съдебни дела ги очакват след като "отремонтират" колите на хората, намалят мощноста и вдигнат разхода, а? А? :))) Хохохо ще им се скъсат лъжливите *** :) Първо плащаха за да може Гоуфо да е най-добра кола на годината, сега ментят със софтуера .. нЕма по-големи талиги от Фалшваген!!!
  • #11
    25 rate up comment 3 rate down comment
    до: Subarufan ( преди 10 години )
    Не, така. Ако не вярваш питай ВАГенския ***, който от 10 кладенеца вода ще ти донесе, за да докаже, че всъшност СтрошВаген са невинни, това е конспирация, САЩ удрят Германия с това, Японците и те са намесени, извънземните и кой ли не. Глобалното затопляне също, както и слънчевите изригвания. Зелени човечета са им сложили софтуера и са накарали рулетката да излъже и признае, че той го е направил, но всъщност е невинен, защото нищо не знае. Абе ГМО, стреса и цигарите са по-вредни за знаеш! :)))
  • #10
    27 rate up comment 4 rate down comment
    Subarufan ( преди 10 години )
    На фона на ВгенГейт скандала, всеки друг скандал в автоиндустрията порсто бледнее! На това му се казва по НАРОДНО му "Хитрата сврака с двата крака!".