IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем

При някои от засегнатите автомобили ще се наложи и промяна в оборудването

Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем

Концернът Volkswagen уведоми Агенцията по защита на околната среда на САЩ (ЕPA) какви промени трябва да бъдат направени по автомобилите, оборудвани с дизеловите двигатели EA189, за да може техните нива на вредни емисии NOx да бъдат приведени в съответствие с нормите.
Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем
Снимка: Ройтерс

Германският производител е готов с две решения, които ще бъдат прилагани за различните версии на мотора. При някои от тях ще се наложи не само препрограмиране на софтуера, но и преработка на оборудването на самия автомобил.

Моделите с двигател EA189 използват два вида системи за пречистване на отработените газове. Повечето машини, произведени през периода 2009-2014 г, са оборудвани с катализатор lean NOx traps, който става задължителен от 2012 г. При тази версия преработката на системата ще отнеме повече време, твърдят от Volkswagen. С нея са оборудвани всички мотори с обем 1,6 литра.

По-големият - 2,0-литров агрегат, използва по-сложна технология. В този случай изгорелите газове се сместват с разтвор от карбамид, който снижава нивата на вредните емисии.

И в двата случая ще се наложи препрограмиране на софтуера, но при част от автомобилите ще се наложат и промени в самото оборудване. Експерти са на мнение, че не е ясно дали намесата няма да окаже негативно влияние върху мощността на двигателите и техния разход на гориво.

Както е известно, Volkswagen AG трябва да преработи 11 млн. автомобила от марките Volkswagen, Audi, Skoda и Seat. в цял свят. Сервизните акции в някои държави вече стартираха.

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #29
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    говоря за акумолаторна отверка :Д
  • #28
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    вземи си една акумолаторна батерия след 3 год в най добрия случай батериите са аут и струват две трети от цената на акумолаторната отверка пак си говорете за хибриди.
  • #27
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ще видем Дошо след 10г като иде да си вземе цръвик на 10г за 10 000лв и тя иска да и вземеш и нови батерий за още 10 000 лв тогава хвали хибридите, просто искат да няма втора рака автомобили да се карат макс 10 години и после да е неизгодна за покупка и Дошо ще го видем как ще говори като няма да има пари за нова, просто всичко се превръща в еднодневка типично за японците.
  • #26
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ей, ВАГи, отварям форума и пак твои глупости чета. Ще се спреш ли най-после куха лейко! Всички вече те знаят колко си ***. Има ли нужда да го доказваш всекидневно? Как само го обърна на АЕЦ, батерии и деца, а вчера беше на вълна ГМО, стрес и цигари. Разтройството на личността ти е видно, но ако си мислиш, че правиш услуга на любимата си компания с подобни малоумщини те уверявам, че дори и да има някой друг фен тук на селската марка, то ти и него ще успееш да го отвратиш с малоумието си.
  • #25
    8 rate up comment 4 rate down comment
    do: ммм ( преди 10 години )
    Естествено, че ВАГените не са само причината за това, но са ОСНОВНАТА причина, която пак няма да бъде премахната и пак ще си продължи по старо му. У нас нещата се случват с 10-15 г. закъснение, ако изобщо се случат. И то евентуално се случват, защото са ни натиснали, а не защото така трябва и така искаме. За градовете в Германия не си съвсем прав. Това са няколко по-големи града и то не е за цял град, а само за централните части. Да обаче при проузчванията се оказва, че замърсяемостта е същата.
  • #24
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до ваг фена ( преди 10 години )
    спокойни сме - не се притеснявай, сестрати добре се грижи за всички тойотаджии
  • #23
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Момчета оспокоте се малко. Вземете някоя био храна, внимавайте с месото, много е вредно, и после спасявайте света. Много е смешно как разни никумо неизвестни сополанковци плюят серщу компания която печели колкото половината ни бюджет за годината. Не разбрахте ли че всичко в тоя свят е пари, и никои не го грее за емисиите а да прилапа едни пари и на разни такива мушмуроци да хвърли прах в очите. То като цяло е вредно да се живее и вместо да се наслаждавате докато можете се занимавате с глупости.
  • #22
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    кефят се на японските хибриди на които батерийте се зареждат от американските централи баси хибрида, или при някоя атомна централа като тая в Япония която като аварира нанася стократно повече поражения от всички автомобили на света
  • #21
    14 rate up comment 2 rate down comment
    ммм ( преди 10 години )
    Относно твърдите частици... в Германия от няколко години има забрана на автомобили без дпф да се движат в градовете.,а в България ?! България една от страните с най-много ракови заболявания на глава от населението! Едва ли само вагените са причината за това !
  • #20
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тея що не продължат да си правят кетчупите и вурстовете, а се занимават с дейности, които не са им в спецификата!В кулинарията може пък да имат по-голям успех. Знае ли човек!Макар, че аз не бих купил храна от тях, като знам какви мошеници са!