IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

700 000 са проблемните дизели на Seat

При лекотоварните модели на Volkswagen бройката е 1,8 млн.

700 000 са проблемните дизели на Seat

700 000 са проблемните дизели на Seat
Снимка: Seat

Вече е ясен броят на автомобилите с манипулирания дизелов двигател при отделните марки на концерна Volkswagen. От Seat съобщиха, че техните автомобили са приблизително 700 000, а подразделението Volkswagen лекотоварни автомобили докладва за 1,8 млн машини.

По-рано тази седмица бе разкрит броят коли и на другите марки на концерна - 5 млн. на Volkswagen, 2,1 млн. на Audi и 1,2 млн. на Skoda.

Общият брой на автомобилите е около 11 млн. Всички те са оборудвани с проблемния дизелов двигател EA 189 (Евро 5), който при случен екологичен тест в САЩ показа завишени с между 10 и 40 пъти нива на вредните емисии.

Испанката марка Seat не уточнява кои точно модели са засегнати, но увери, че притежателите на автомобили с двигател ЕА 189 ще бъдат извикани в техническите центрове.

Пояснява се също така, че засегнатите от дизеловия скандал коли са технически безопасни и изправни.

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Новото обединение! ( преди 10 години )
    СОЦ-реноваген труп!Бягайте далеч от тия!
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На крва ракета - космоса и пречи. На немските автопроизводители - стандартите за емисии. Ами като са некадърни, да оставят бизнеса на другите. Така сума ти народ иззтровиха - над 400 000 годишно само в Европа, и накрая пак всичко лъсна, щото няма как да не лъсне.
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    пиперко ( преди 10 години )
    Но лобизма е в посока разбира се и на манипулация на общественото мнение. До прелъжеш хората, че чистия дизел е върха на сладоледа. Като може например да се свалят акцизите на бензина и нещата стават съпоставими. Същото е и с Гмо което искат да ни натресат американците. Вкарвайки храна с непознат генетичен код побърква имуната система и .. Хубав ден!
  • #19
    7 rate up comment 2 rate down comment
    пиперко ( преди 10 години )
    Затова глобите трябва да са милиарди, делата трябва да са стотици и да влезе всеки запозтат шеф с лъжата от ВАГ в затвора. Защото няколко милиона отравящи двигатели са се движили само в Европа години на ред. Това не е шега, това е умишлено убийство на хораНо ламтежа да са номер идно и поради това принудени да манипулирят по толкова отвратителен начин потребителиге говори, че там няма морал а само ламтеж за пари. Да тях хората са просто банкови сметки.
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    пиперко ( преди 10 години )
    Факта, че в Европа масово се кара дизел, който е доказано канцерогенен говори за як лобизъм. Всъщност лобизъм от местните европейски фирми, така и натиск от петролните лобита, все пак дизела е фракция на петрола и трябва да се пласира някъде. Лошото е, че от дизела за 20 години умират хора, равни почни на населението на една Гърция например. Но хората предпочитат са спестят 5 лева дори и цената на здравето - тяхното и на близките им. Филтрите донякъде спасяват.
  • #17
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    бъчвар, глупости пишеш. Това с фалшивите тестове е европейски патент под лобисткия натиск на европейските производители. В щатите тестовете отговарят на реалността без особено разминаване. А стандартите им за емисии са далеч по-затегнати, но въпреки това повечето производители нямат проблем да ги покрият. Проблем има единствено един производител от най-великата арийска раса "изобретила" автомобила с претенции за световна доминация. За клоуните от ВАГ става въпрос, разбира се.
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Това е то криворазбраното пазене на тайни. Ако социализма имаше много недостатъци, то капитализма има други недостатъци, невъзможни при социализма, като тоя с опазването на тайни и стигане до крайности. Още един пример. Интел вече не казват дори броя на транзисторите в новите си процесори. Смятайте какво бъдеще ни чака!
  • #15
    2 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Когато навлязоха западните така наречени "стандарти" в моята работа, аз останах изумен от много по-разпуснатие спрямо тогавашните наши стандарти БДС. Само един пример. При социализма всяка техника си идваше със схема и подробно упътване. Дори най-проститят радиоапарат Сокол 404 за 30 лева, идваше със схема. Когато навлязоха западните стоки, ни една от тях нямаше такава и бе абсолютно невъзможно да се намери. Същото се отнася и за автомобилите.
  • #14
    1 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Май не автопроизводителите са виновни, а законодателите. Защото ако законодателя не се правеше на Бог, нямаше да натиска автопроизводителите с нереални срокове. Нямаше да допуска фалшиви тестове за разхода на гориво, които са фалшиви не от вчера и днес, а от десетки години. Някой си мисли, че седнал на банката в парламента, може да дърпа конците на всички. Да, ама не. Законодателя просто щеше да въведе стандарти, като нашите по време на социализма. Няма тън мън.
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ей ся ако ги изловят, че са лъгали и за кетчупа и наденичките няма да им го простя. Нигаш повече Фолцваген вурст с кетчуп!