IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Отстраниха техническите директори на Volkswagen, Audi и Porsche

Шефът на продажбите напуска концерна по собствено желание

Отстраниха техническите директори на Volkswagen, Audi и Porsche

Концернът Volkswagen AG временно отстрани от работа техническите директори на три от марките си - Хайнц-Якоб Нойсер (Volkswagen), Улрих Хакенберг (Audi) и Волфганг Хатц (Porsche), съобщава агенция Ройтерс. Причината е скандала с манипулиране на резултатите от екологичните тестове на дизеловите двигателя на концерна.
Отстраниха техническите директори на Volkswagen, Audi и Porsche
Снимка: Ройтерс

Тримата топ мениджъри категорично отхвърлят своята съпричастност към случилото. Въпреки това обаче източниците на Ройтерс са категорични, че те ще последват съдбата на вече бившия изпълнителен директор на Volkswagen AG Мартин Винтеркорн, който бе принуден да подаде оставка няколко дни след излизането на информациите за манипулациите.

Мястото на Винтеркорн бе заето от досегашният главен изпълнителен директор на Porsche - Матиас Мюлер, който обяви, че най-важната цел пред него и екипа му е връщането на доверието на клиентите. Изненадващо поста си, поне за момента запазва шефът на Volkwagen USA Майкъл Хорн, тъй като именно в Щатите избухна скандалът с променените резултати.

Хорн обаче ще има нов началник и това е председателят на Борда на директорите на Skoda - Винфрид Валанд, който оглавява новосъздадения регион Северна Америка. Неговото място начело на чешкия производител ще заеме Бернхард Майер, който досега бе в управата на Porsche.

От ръководството на концерна си тръгва и Кристиан Клингеp, който оглавяваше продажбите и маркетинга на Volkswagen AG. Той напуска по собствено желание, тъй като е недоволен от новата стратегия за развитие на германския производител.

 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #6
    15 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    po BBC kazaha, 4e na roletkatasa mu povdignati kriminalni obvineniq!!!4estita pensiq, mein herr!***.motorheadcruise.com
  • #5
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Па ти колко си проссс,някъде да съпричастнича на групата? А ? Определено ти си глупавия и манипулируем, аз винаги търся и други причини
  • #4
    27 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГончик, а ако някой сипва във водата, която пиеш ти и останалите хора, бавно действаща отрова, като твърди, че е нещо полезно, това тежко престъпление ли е или не? Същото е и в случая, но ти няма как да го осъзнаеш, защото си прекалено глупав и манипулируем от немската пропаганда за чистия дизел!Освен всчико, немците и ФВ са гласували за тези екологични норми, които не ги спазват, а заобикалят. Осъзнава ли празната ти кратуна, че едни отделят милиарди за нови по-еколкогични коли, а други не
  • #3
    12 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    " Тежко престъпление" хаха к'ъв си промит мозък и какво, спасиха милиони от сигурна смърт с това разкритие ахахахах , точно пък американците са много изстрадали, там нали само 2 и 3 цилиндрови малолитражки карат хаха, пък в китай понеже един чист въздух дишат там, мани мани. Единствено за Европа си е сериозно престъпление, защото от тук тръгват всички тези норми и ограничения,които са за пример по света и на такива марки не им отива да мамят.
  • #2
    30 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Малиии,като чета статията ми става ясно защо им викат СОЦвагет.Те там всичките навързани,като свински черва.Само се прехвърлят от длъжност на длъжност от една в друга марка.Направо социалистическа работа.То и качеството такова социалистическо...
  • #1
    28 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези само с отстраняване ли ще се занимават? Искам да има осъдени за това тежко престъпление, което са направили, за да могат други, които си помислят да правят подобни неща да знаят, какво ще ги последва!Интересно ми е в Китай защо няма отзвук от скандала при условие, че повече от 50% от продажбите на ВАГ са там. Явно вече са си платили под масата някой друг милиард, за да не ги закачат. Няма как да е друго при условие, че скандалът е международен.