IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото комби на Subaru пристигна в Европа

Levorg дебютира във Франкфурт

Новото комби на Subaru пристигна в Европа

Изцяло новото комби на Subaru е вече в Европа. Моделът Levorg дебютира на автосалона във Франкфурт, като ще бъде наличен на пазарите на Стария континент още тази есен.
Новото комби на Subaru пристигна в Европа
Subaru Levorg е позициониран между Legacy и Impreza, като името му представлява съкращение от LEgacy reVOlution touRinG. Автомобилът има по-компактни външни габарити от спряното през 2008 година четвърто поколение Legacy Tourer - дължина 4690 мм, широчина 1780 мм, височина 1465 мм и междуосие 2650 мм, но в същото време предлага по-просторен салон. При Levorg пространството за краката, главите и раменете на возещите се отпред и отзад превъзхожда това при старото Legacy Tourer. А багажникът демонстрира обем от 522 литра, който може да бъде увеличен до 1446 литра при сгъването на задните седалки.

Новият Levorg има амбиция да предложи и по-добре изработен салон. Всъщност от Subaru твърдят, че интериорът на новото комби е един от най-луксозните в сегмента, тъй като е създаден от материали с най-високо качество.

Говорейки за вътрешността на модела, върховите версии предлагат кожени седалки с контрастиращи шевове, многофункционален дисплей, както и 7,0-инчов тъч екран на инфо-развлекателната система. С кожа са тапицирани още корите на вратите, както и елементи от централната конзола и арматурното табло.

Всички версии на Levorg, с изключение на най-достъпната, са оборудвани със системата EyeSight3, която предлага наблюдение около автомобила с камери и разпознава стоповете на движещия се отпред автомобил.
Новото комби на Subaru пристигна в Европа
Базов за модела е 1,6-литров DIT агрегат. Това е бензинов мотор с турбо и директно впръскване, който генерира 170 к.с. и 250 Нм. Агрегатът се куплира с новата вариаторна трансмисия Lineartronic и системата AWD, като според информацията от компанията предоставя аналогична динамика с атмосферния 2,5-литров двигател. Ускорението от място до 100 км/час отнема 8,9 секунди, а средното потребление на гориво е 7,0 л/100 км.

По-мощният бензинов двигател е 2.0 DIT. Той развива 300 к.с. и 400 Нм, но към момента липсват данни за динамичните му показатели.

При премиерата във Франкфурт обаче бе съобщена началната цена на модела за Европа - 28 990 евро.

Още тази седмица екипът на Automedia.bg ще има възможност да изпробва най-новото комби на Subaru. Впечатленията ни очаквайте непосредствено след теста на Levorg.

Снимки: Automedia.bg

Тагове: Subaru Levorg
0 от 500
  • #17
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Еее, Субару отново показаха супер дизайн! Жалко само, че цената е такава и не е по-достъпен за повече хора. Иначе в Щатите цените са по-ниски и много хора им се кефят. Относно липсата на дизел - ми то концепцията на Субару е да прави автомобили за каране, не транспортни средства за придвижваше ;)
  • #16
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ади ве това е по красиво, я си оправи очките
  • #15
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Стоян ( преди 10 години )
    От 6 г. съм на Субару и вече през зимата не търся трактор , не се налага, в тази марка най-малкото е дизайна , това е двигател , задвижване , усещането при управлението - няма такава зараза , не искам да помисля за друга марка , карал съм доста коли. Колата си е супер , но цената - труднодостижима за повечето българи - за съжаление - пожелавам ви на всички тука един ден - поне да я покарате, дай боже - да имате пари и да си купите такова нещо/ е, ако някой иска друго - според желанието/
  • #14
    3 rate up comment 26 rate down comment
    вретимир ( преди 10 години )
    новия леген прелича на стария бухахаха
  • #13
    32 rate up comment 9 rate down comment
    до: primorack ( преди 10 години )
    Липсата на ръчка да е недостатък?!?!?!ти луд ли си? Всеки нормален човек, искаш удобство и комфорт ще предпочете автоматика, пред ръчката. Още повече, че това е семеен автомобил и ръчката е просто излишна. Браво на Субару, че налагат стандартите и предлагат модел само с автоматик. Надявам се и други производители да ги последват. Преди 10 г. за първи път се качих на автоматик и за ръчка повече не искам да чуя. А вариатора е най-доброто според мен. Просто е супер. Пробвайте го и ще разберете!
  • #12
    13 rate up comment 8 rate down comment
    primorack ( преди 10 години )
    Колата изглежда добре. Най-сетне докараха DIT двигателите в европа. Време беше да махнат тоя 2.5 двигател дето го търкалят от поне 15 години. Лично за мен колата има само един недостатък - лиспа на ръчка.
  • #11
    4 rate up comment 23 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 10 години )
    Така е - при дървару сервизите стоят без работа за разлика от дърводелските работилници.
  • #10
    18 rate up comment 19 rate down comment
    BRAT ( преди 10 години )
    Всички европейски производители залагат на дизеловите автомобили и то не идва щото така са решили компаниите, а защото пазара ги търси. Търси ги понеже, ако караш много (над 30 000км. год) са по-доброто гориво, пък нека *** балкански да си мисли че от АГУ-то по-добро няма.
  • #9
    23 rate up comment 7 rate down comment
    До BRAT ( преди 10 години )
    Познай сега от Вагенщайн като започнат да си оправят дизелите, т.е да им намалят мощността и икономичността с по 20-30%, как ще се харчат дизелите. Въобще я виж в Европа има ли някой голям производител освен Ваген и Ауди, които да залагат много на дизела?
  • #8
    29 rate up comment 1 rate down comment
    iff ( преди 10 години )
    Великолепна!