IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Седанът Honda Civic свали камуфлажа

Продажбите на модела ще стартират в края на годината

Седанът Honda Civic свали камуфлажа

Компанията Honda приключва тестовете на новото поколение на седана Civic. Прототип на модела бе заснет по време на изпитания в Мичиган. Премиерата на машината ще се състои на 16 септември, а продажбите ще стартират до края на годината, съобщава CivicX.com.
Седанът Honda Civic свали камуфлажа
Дизайнът на автомобила ще бъде в стила на Acura ILX, като седанът ще получи видоизменени брони и въздухозаборници, нова решетка на радиатора и нова светоидна оптика. Моделът ще бъде оборудван с най-съвременните системи за безопасност като адаптивен круиз-контрол, камера за заден ход, система за автоматично спиране и др.

В оборудването ще бъдат включени нов приборен панел, многофункционален трилъчев волан и обновена информационно-развлекателна система.
Седанът Honda Civic свали камуфлажа
Автомобилът ще се предлага с избор от два двигателя. За единия се знае, че ще бъде 1,5-литров бензинов с турбина и 4 цилиндъра. Той ще развива мощност от 149 к.с., като ще работи с 6-степенна механична скоростна кутия или с вариаторна (CVT) трансмисия. Вторият мотор ще стане ясен при премиерата на модела.

Изпълнителният вицепрезидент на американското подразделение на Honda - Джон Мендел, разкри, че средният разход на агрегата ще е 5,8 л/100 км. Той допълни, че Civic няма да получи хибридна версия или модификация на газ, защото стандартните мотори на модела ще бъдат достатъчно екологични, за да отговарят на изискванията на клиентите.
Седанът Honda Civic свали камуфлажа
Освен като седан новата Honda Civic ще се предлага като купе и хечбек с 5 врати. На по-късен етап ще бъдат пуснати две "напомпани" версия - Si и Type R.

Снимки: CivicX.com

Тагове: Honda Civic
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Mezhduvrpochem, vynshno e umalen Accord posledno pokolenie.
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не съм фен на японките,но като дизаън Хонда и Мазда най ми допадат.
  • #23
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Значи Хюндай правеха грозни коли, но назначиха немски фирми да им правят вътрешния и външния дизайн и погледнете какви са колите сега. Супер са, актуални са. Хонда още се опитват с японски дизайн да пробиват на европейска почва. Ми няма как да стане! Просто вкусът е друг. Да се учат от Хюндай и от Мазда най-вече! А дано се усетят на време, защото според мен си заслужават Сивиците.
  • #22
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добре де, защо не платят на някое студи за дизайн? Ужасна визия! И няма да е само това. В АБ писаха за за CR-V: слаба антирозионна защита, евтини и бързо старееши пластмаси в салона, капризни двигатели, слаби полуоски. За Кашкай: също слаба антикорозионна защита, слаби съединители (рядко изкарвали над 100 000 км.), проблеми дизели от Рено.
  • #21
    6 rate up comment 0 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Много добре си изглежда колата,особено сравнена с предишните поколения Сивик.Обаче е трудно да се каже,че е седан.По-скоро хечбек,лифтбек или каквито там бекове има.Доста по-евро излъчване има,макар отзад да си е все така по японски странна.Но от друга страна трябва да е разпознаваема колата,а не като всички останали,еднакви,но с различна емблема.А на фона на извращенията на Тойота,този Сивик си е направо революция в японския дизайн.
  • #20
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Кодошо ( преди 10 години )
    Малиии... Дошо си потрошил пръстите да драска минуси!Ама хундата пак си остава грознааа! Ха ха ха!
  • #19
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Дедо ( преди 10 години )
    И успех на Хонда с продажбите, може пък маркетинголозите им да са открили, че хората все повече харесват извращения и ще продадат много, преди другите да са се усетили...А в Тойота не знам какво са открили и не искам да знам. Опасно ми се струва.
  • #18
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Дедо ( преди 10 години )
    Това е моето лично мнение:Отпред и отстрани е добре, отзад е ужас! Все едно са нанизали задница от хечбек в седан... По темата за дизайна не се разправяйте, защото марките считат всички ни за потенциални клиенти и би трябвало да им дреме дали потенциалните им харесват произведенията или не (дали сега или след 10 год. петнайста употреба). Иначе ще ми продават дедовия. А Дедо такова не би си взел, само заради задницата, защото не иска да му се смеят всички.
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Karam DA BEST - Fiat Multipla!
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    GTE ( преди 10 години )
    Не толкова седан, колкото лифтбек. Не е зле, но всичко решава пазара, а не мненията в разни форуми. Поне на българския пазар текущият сивик е доста скромен от към бензинови двигатели. Там също има нужда от иновативни разработки.