IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов играч с богата история - Borgward BX7

Германската марка се завърна след над 50-годишно отсъствие от пазара (обновено)

Нов играч с богата история - Borgward BX7

Borgward се завърна официално на пазара. Германската марка показа първи снимки на кросовъра си BX7, чиято публична премиера ще се състои във Франкфурт следващата седмица.
Нов играч с богата история - Borgward BX7
Снимка: Borgward

От разпространените изображения става ясно, че моделът залага на типичен немски дизайн. Именно това е била целта на Borgward, сочи кратката информация от компанията, която бе възродена от китайския производител Foton Motor.

Кросовърът BX7 има дължина от 4,7 метра, като ще бъде наличен във версии с 5 или 7 места. Посочва се, че салонът предлага най-новите технологии за безопасност и комфорт, а максималният обем на багажника достига 1344 литра.

Моделът ще се екипира с бензинови и дизелови мотори с четири цилиндъра, като е предвиден и хибриден вариант. Съобщава се, че бензиновият мотор е 2,0-литров с турбо и развива 224 к.с. Трансмисията е 7-степенна с два съединителя, а задвижването към четирите колела е доставено от BorgWarner.

Информация за останалите мотори липсва, но спекулациите сочат, че хибридната модификация ще предлага мощност от 401 к.с. Тя ще представлява plug-in хибрид със задвижване към четирите колела, който има автономен пробег на електроенергия от около 55 км.

Borgward BX7 ще се появи най-напред на китайския пазар, докато в Европа трябва да бъде наличен към края на 2016 г. Твърди се, че ценовата листа за Германия ще стартира от около 26 000 евро.

Подробностите ще бъдат разкрити в началото на следващата седмица във Франкфурт, където трябва да бъде обявена и стратегията за развитие на възродената марка.

Компанията Borgward е основана през 1929 година, като се превръща в един от най-големите производители на автомобили в Германия. Тя произвежда не само автомобили, но и камиони и дори хеликоптери. Изявява се и на състезателните писти, но през 1961 година обявява фалит. Едни от най-популярните й модели са Hansa 1500, Isabella и P100.

Тагове: borgward borgward bx7
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 8 години )
    Абе хубаво начинание, че искат да възродят марката, няма лошо.Ама нещо, т'ва на снимките ми стои много корейско, спокойно може да му се сложи емблема на KIA или Hyundai, няма и да предположа, че е немско.Отзад пък много на AUDI Q3/Q5 ми бие. Ще поживеем, ще видим. :)
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Йордан ( преди 8 години )
    На мен доста Хюндайски ми изглежда ... въпреки това е по-стилен (външно). Нищо не се споменава, къде ще се произвежда, в коя държава ... и самата идея за Възраждане на Borgward е супер, но да възродиш една марка след 50 години със SUV при положение, че никога не е имало джип Borgward е леко тъпо като идея! Другото жалко е, че май и като качество и в ценовия сегмент ще е на средно ниво, защото хората знаещи Borgward ги свързват с елегантни седани, купета и кабриолети от по-висок и престижен клас.
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    На мен пък ми прилича на Q7
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 8 години )
    Отпред си е чист Buick Regal
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Так е да, в Италия има и семейни шивашки ателиета които правят много скъпи бутикови костюми например, както и семейни фабрики за производство на мебели от няколко поколения насам, но са останали единици.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    12345 ( преди 8 години )
    Не е точно така. Има изключения. Знаете ли примерно историята на марката "Пиетро Берета"? Те правят едно и също, на едно и също място вече 500 години без прекъсване. Ето това е марка!
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    мазало ли ( преди 8 години )
    един шамар зад врата ти ще падне
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хаха, вие пък ако си мислите че като си купите примерно дрешка "Томи Хилфигер" и марката принадлежи на Томи Хилфигер сте в тотална заблуда. Реално само му използват името което е наложено на модния пазар иначе собствениците са други. Абе, вие от небето ли падате, годината е 2015-та и всичко е едно голямо мазало.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до до 12345 ( преди 8 години )
    Тролчето е право!
  • #5
    10 rate up comment 3 rate down comment
    12345 ( преди 8 години )
    Богата история?! Ако някой милиардер или някоя автомобилна компания плати няколко милиона и патентова име на марка, която е престанала да съществува преди 50 години той не става наследник на историята на тази марка. Просто няма правоприемство. Примерно Бугати или пък Майбах нямат нищо общо с едноименните компании, които са престанали да съществуват преди WWII.