IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как да спрем войната на пътя?

За 10 дни – 14 загинали при катастрофи

Как да спрем войната на пътя?

Как да спрем войната на пътя?
Снимка: БТА

Войната на пътя не секва. Всекидневно медиите се превърнахме в статистици, които заедно с МВР отчитаме за жалост бройките на жертвите и ранените.

Данните са повече от жестоки – българинът мре по пътя като гъби, както никнат след дъжд.

Къде заради превишена скорост и препиване, къде заради заспиване и липсата на книжка, но пък зад волана на собствена мощна кола. Къде заради модните напоследък гонки, които стресираха МВР, но пак като всичко у нас – всяко чудо за три дни.

Но статистиката е покъртително кървава – само за десетина дни по родните пътища са загубили живота си десетки българи, а за да бъдем по-конкретни – точно 14.

А до 21-и август от началото на 2015-а – 414 българи намериха смъртта си –  мъже, жени, деца.

Как да спрем войната на пътя? Това попита Dnes.bg в анкетата си.

Почти една трета (31%) от отговорилите 3300 души предлагат КАТ да отнема книжките и да налага солени глоби на провинилите се шофьори.

25 на сто се обявяват за ефективни присъди на причинилите смърт на пътя.

Почти толкова – 22%, смятат, че трябва да променим манталитета си на пътя, защото само с глоби няма да стане, нужно е и разсъдък зад волана.

Всеки десети смята, че при тежко провинение органите на властта трябва освен книжките, да остават на трупчета и колите на джигитите.

4% предлагат държавата да сложи още камери на пътя и да прати повече патрулки на пътя, които да всяват респект на хукналите да "летят" с колите си.

Не са малко и българите – 6 на сто, които по почина на кмета на Нова Загора предлагат да ръсим пътищата ни със светена вода, захар и мед, та да спрем злата поличба с паметници и кръстове на загиналите ни близки покрай пътя.

Още новини от България четете в Dnes.bg

Войната на пътя не секва. Всекидневно медиите се превърнахме в статистици, които заедно с МВР отчитаме за жалост бройките на жертвите и ранените.

Данните са повече от жестоки – българинът мре по пътя като гъби, както никнат след дъжд.

Къде заради превишена скорост и препиване, къде заради заспиване и липсата на книжка, но пък зад волана на собствена мощна кола. Къде заради модните напоследък гонки, които стресираха МВР, но пак като всичко у нас – всяко чудо за три дни.

Но статистиката е покъртително кървава – само за десетина дни по родните пътища са загубили живота си десетки българи, а за да бъдем по-конкретни – точно 14.

А до 21-и август от началото на 2015-а – 414 българи намериха смъртта си, 414 почернени семейства ще тънат в скръб за загубените си деца, роднини и близки.

Как да спрем войната на пътя? Това попитахме читателите на Dnes.bg в анкетата ни. И те ни отговориха, но не съвсем категорично. Разни хора, разни мнения.

Почти една трета (31%) от отговорилите 3300 души предлагат КАТ да отнема книжките и да налага солени глоби на провинилите се шофьори.

25 на сто се обявяват за ефективни присъди на причинилите смърт на пътя.

Почти толкова – 22%, смятат, че трябва да променим манталитета си на пътя, защото само с глоби няма да стане, нужно е и разсъдък зад волана.

Всеки десети смята, че при тежко провинение органите на властта трябва освен книжките, да остават на трупчета и колите на джигитите.

4% предлагат държавата да сложи още камери на пътя и да прати повече патрулки на пътя, които да всяват респект на хукналите да "летят" с колите си.

Не са малко и българите – 6 на сто, които по почина на кмета на Нова Загора предлагат да ръсим пътищата ни със светена вода, захар и мед, та да спрем злата поличба с паметници и кръстове на загиналите ни близки покрай пътя.

Прочети още на: http://www.dnes.bg/stranata/2015/08/25/za-10-dni-14-trupa-na-pytia-kak-da-sprem-voinata.274389

Войната на пътя не секва. Всекидневно медиите се превърнахме в статистици, които заедно с МВР отчитаме за жалост бройките на жертвите и ранените.

Данните са повече от жестоки – българинът мре по пътя като гъби, както никнат след дъжд.

Къде заради превишена скорост и препиване, къде заради заспиване и липсата на книжка, но пък зад волана на собствена мощна кола. Къде заради модните напоследък гонки, които стресираха МВР, но пак като всичко у нас – всяко чудо за три дни.

Но статистиката е покъртително кървава – само за десетина дни по родните пътища са загубили живота си десетки българи, а за да бъдем по-конкретни – точно 14.

А до 21-и август от началото на 2015-а – 414 българи намериха смъртта си, 414 почернени семейства ще тънат в скръб за загубените си деца, роднини и близки.

Как да спрем войната на пътя? Това попитахме читателите на Dnes.bg в анкетата ни. И те ни отговориха, но не съвсем категорично. Разни хора, разни мнения.

Почти една трета (31%) от отговорилите 3300 души предлагат КАТ да отнема книжките и да налага солени глоби на провинилите се шофьори.

25 на сто се обявяват за ефективни присъди на причинилите смърт на пътя.

Почти толкова – 22%, смятат, че трябва да променим манталитета си на пътя, защото само с глоби няма да стане, нужно е и разсъдък зад волана.

Всеки десети смята, че при тежко провинение органите на властта трябва освен книжките, да остават на трупчета и колите на джигитите.

4% предлагат държавата да сложи още камери на пътя и да прати повече патрулки на пътя, които да всяват респект на хукналите да "летят" с колите си.

Не са малко и българите – 6 на сто, които по почина на кмета на Нова Загора предлагат да ръсим пътищата ни със светена вода, захар и мед, та да спрем злата поличба с паметници и кръстове на загиналите ни близки покрай пътя.

Прочети още на: http://www.dnes.bg/stranata/2015/08/25/za-10-dni-14-trupa-na-pytia-kak-da-sprem-voinata.274389
0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Конфискацията на МПС е интересна идея но няма как да се случи - в случай че не караш собствено МПС не може да се санкционира трето лице за твое прегрешение. Виж да се налага глоба с размера на оценката на МПС-то е по-приложимо. Но и тук стигаме до момента кой ще те задължи да платиш
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    По - строг контрол ( преди 10 години )
    На първо време подобрете събираемостта на глобите.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бруталните глоби, но с ефективно събиране. Ако не плаща - лихви, изпълнително производство, продажба на движимо и недвижимо имущество.Когато остане без нищо, ще се вози прилично на автобус или влак.
  • #4
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Също трябва да се контролират и колите като хората - по-строги технически прегледи за 20-25 годишните коли (останали предимно изстрадали БМВ-та и Мерцедеси но някога са били 200 коня и как ще махнеш подобна бегачка)И не на последно място 18-20 годишните пишлемета да не могат да се качат на самолета който кара баща им
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    3 Неща - контрол, контрол и пак контролМного добре виждаме че българина от глоби не се плаши - все пак някой трябва да отчете нарушението първо, после да не бъде мине обжалването и накрая няма кой да го накара да платиЗащо когато преди години като сложиха картонените патрулки скоростта и инцидентите намаляха на половина на тези места = българина като види патрулка или камера кара са 10км под ограничението. Като наслагат камери навсякъде вкл за средна скорост и ще се оправим
  • #2
    14 rate up comment 2 rate down comment
    толкозъ ( преди 10 години )
    Отговорът се крие във интензитета на движение.Сега *** кара повече ,защото е РЕфинансирал кредита и е на море.Какъв е изводът - НЕ МОЖЕТЕ да накарате кучето да спре да си яде ***,същото важи и за слобоумното население.С толкова акъл - ТОЛКОВА.
  • #1
    14 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Селските бекове с немски *** са 90% от наглите нарушители. Бай ***, като каже немско и толкова му настръхва козината по гърба, че не търпи да седи на червен светофар или пък зад друга кола извънградско...Другите пък са такива *** със служебни коли, та затова не са немски. Та от всичко написано става явно, че проблема е главно в корумпираните ни фуражки и тъпите кратуни зад волана ( манталитета ни ). Селянина си е селянин дори в S-класа.