IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Поглед към следващия Nissan GT-R

Моделът ще бъде хибрид, твърди TopSpeed

Поглед към следващия Nissan GT-R

От доста време се спекулира със следващото поколение на Nissan GT-R. Най-новата информация идва от изданието TopSpeed, което е подготвило и дигитално изображение на модела.
Поглед към следващия Nissan GT-R
Снимка: TopSpeed

Той трябва да се появи през 2018 година, твърди изданието, позовавайки се на свои източници. Следващият GT-R ще запази позната архитектура на салона с 4 индивидуални места, като ще представлява GT автомобил с две врати и сравнително голям багажник. Версия седан, за каквато се твърдеше, че ще се появи, няма да има.

Посочва се също така, че моделът ще получи хибридния агрегат на състезателния болид GT-R LM Nismo. Той развива 1250 к.с., но за шосейната кола мощността му ще бъде редуцирана.

Nissan GT-R вече доказа, че не се притеснява от двубои. Той успя да се разправи с далеч по-скъпи спортни автомобили, пише TopSpeed, уточнявайки, че следващото поколение на Годзила ще бъде създадено в същия дух.

Това най-вероятно означава, че моделът ще разполага с доста по-висока мощност. Настоящият най-бърз Nissan GT-R - версията Nismo, развива 600 к.с. При новото поколение показателите ще нараснат, като задвижването ще бъде подпомагано от електрически мотор. Ускорението от място до 100 км/час ще става за по-малко от 2,7 сек.

От TopSpeed са подготвили дори изображение на следващата Годзила. То е създадено на база най-новия дизайн на Nissan, като авторът е черпил вдъхновение не само от настоящия модел, но и от предходния R34. 

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Доста време вече поглеждаме към новия ГТ-Р и така и не го виждаме на практика. Също като новия НСХ.Не че стария ГТ-Р е лош, ама му е крайно време за по-сериозна преработка, че скоро ще чукне 10 години.---------------- I o6te e po-byrz ot cialata germanska avto-industria. Iaponec napravi li sportna kola germaneca samo miga i se 4udi za6to pravi sportni marki kato porschence ili bmwence,a nissan gi izprevarva muhahahahahaha
  • #10
    23 rate up comment 2 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    Гледал съм предаване по дискавъри за GTR и действително главния конструктор обесняваше, че подхода му за тежест е различен от останалите производители и умишлено не е сваляно тегло. Дали е прав или не, няма как да кажа, не съм инжинер , но е и факт, че GTR е една доста бърза кола.
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Айдеee пак форумните *** се изкараха по големи инженери от главния инженер на GTR.... Вместо да философствате просто гледайте филма в youtube където показват разработката на колата и където инженерите ЛИЧНО обясняват кое как и защо е направено така. Спортна кола с голяма мощност но без достатъчно сцепление е не само нестабилна но и много опасна! Сцепление се постига чрез добри гуми и правилно разпределена тежеста, която идва или от теглото на колата или от аеродинамиката(даунфорс).
  • #8
    24 rate up comment 5 rate down comment
    ККК ( преди 10 години )
    Тук верно пишат обаче много малки деца. Високото тегло е враг на всичко, което се движи и това, мислех е ясно на всеки. Никой не си прави колите нарочно по-тежки. И точно от тук идва изгодната цена на ГТР и теглото от близо 1800кг- защото не използват скъпи материали от карбон и магнезий за изработка на купето, както е примерно при Ферари, Макларън или Алфа 4С
  • #7
    21 rate up comment 0 rate down comment
    JG77 ( преди 10 години )
    Високото тегло при такава кола е неизбежно.4Х4 много сложен и изискващ много охлаждане мотор 4 места доста екстри трудно се сваля под 1600 кг сухо тегло.За сравне ние F12 Berlineta и Aventador са по 1575кг!!!Никой не слага маса за сцепление това си е абсурдно.
  • #6
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Теглото е в определени граници естествено. Нито много леката, нито много тежката кола са добри за спортно каране. Също така много голямо влияние оказват разпределението на масите на осите и колко нисък е центъра на тежестта. Нещата са комплексни.
  • #5
    9 rate up comment 5 rate down comment
    trb ( преди 10 години )
    Да направят Sesto elemento 2 тона тогава по твоята логика?
  • #4
    12 rate up comment 10 rate down comment
    До Poweeeeer! ( преди 10 години )
    Примерно болид от формула 1 тежи 600кг.само че при висока скорост спойлерите създават допълнително над 1000 кг. даунфорс! (600+1000= 1600кг.) На цивилна спортна кола обаче няма как да сложиш спойлери като на състезателен болид. И затова за да се постигне същото сцепление се увеличава теглото.
  • #3
    19 rate up comment 8 rate down comment
    До Poweeeeer! ( преди 10 години )
    Олекотяването на такъв тип кола е ГРЕШКА! GTR-a нарочно са го направили 1730кг. Причината е че по високото тегло е необходимо и допринася за динамиката на автомобила. По точно увеличава сцеплението и колата е много по стабилна при високи скорости и бързи завои.Затова и прави по добри времена на пистите от много по мощни и скъпи автомобили. По високо тегло+правилно разпределение преден заден мост = сцепление и стабилност. Главния инженер на GTR много добре ги обяснява тия неща(в youtube)
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Poweeeeer! ( преди 10 години )
    Това на рендера изглежда много добре според мен - хем прилича на стария, хем има доста по-модерна и злобна визия.Дано новият го поолекотят малко, ще помогне доста за динамиката.