IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda отложи с 6 месеца пускането на NSX

В компанията имат проблеми с интегрирането на турбомотора

Honda отложи с 6 месеца пускането на NSX

Японската компания Honda е взела решение да отложи пускането на серийната версия на суперколата си NSX с 6 месеца. Производството на автомобила трябваше да стартира през есента, но вместо това ще започне най-рано през април 2016 г., съобщава Automobile.
Honda отложи с 6 месеца пускането на NSX
Honda NSX при европейската си премиера в Женева. Снимка: Automedia.bg

Причината за промяната в плановете на японския производител се налага заради решението спортният автомобил да бъде оборудван с туин-турбо V6 бензинов двигател вместо с атмосферен агрегат. Именно при интегрирането на новия агрегат инженерите на Honda срещат известни трудности, които трябва да бъдат решени до края на годината.

Очаква се Honda NSX да предлага 4 режима на движение - Quiet, Sport, Sport + и Track. Системата SH-AWD ще регулира работа на мотора, трансмисия, окачването и изпускателната система. За направата на каросерията ще бъде използван литий, което се случва за първи път в автомобилната промишленост.

Над външния вид на автомобила усилено работят дизайнерите на Honda от центъра в Реймънд, щата Охайо. Очаква се дължината на автомобила да бъде 4470 мм, височината – 1215 мм, а широчината – 1940 мм. Разстоянието между двете оси ще достигне 2630 мм.

За спортната машина са предвидени нови джанти от лека сплав – 19-цолови на предните колела и 20-цолови на задните. Освен това Honda NSX ще получи и карбон-керамична спирачна система.

Тагове: Honda NSX
0 от 500
  • #21
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Автосервиз ( преди 10 години )
    Най-коравите мотори в света.Едимствената марка която можеш да я тунинговаш до безкрай.Недостижими са.Няколко века са напред пред всички останали.За немски трошляци не ми се говори.Повръща ми се макар,че от там си изкарвам кинтите.
  • #20
    5 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    добре че е jass да ги отсрами иначе са пълен та*ак
  • #19
    6 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    да не говорим за изпилени разпределителни валове на К20 разбити легла на клапаните при каране на газ вместо на 40к кил. да се правят на 20к абе като я купиш нова като отворят капака на главата и след това плувне едно масло баси новата кола почнат се наливат свещите с масло какво ти кажа все си стубата с маслото да доливаш абе казано ако не гори масло няма да е Хонда .
  • #18
    8 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    доста изостанаха хонда последните години особенно с двигателите имат един витек които е на 20 год другите компаний вече контролират и всуквателните и изпускателните клапани а хонда само едните всмуквателните стара технология колкото е стар света ама хлапетата се лужат още и наи вече укриват дефекти усъдена за това най голямата глоба в историята на автом.
  • #17
    6 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    и това ако е направено като болида им в Ф1 представям си как ще е
  • #16
    28 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В немската кола просто се качваш и всичко работи както трябва...А защо ли точно ТЮФ, най-голямата организация за технически прегледи в света не е на твоето мнение. Защо ли във Великобритания Warranty Direct също не са на твоето мнение. За САЩ да не говорим, че там немските легени са само по последните места по качество, здравина и надеждност. Те за това американците не ги купуват.
  • #15
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сааб ползват двигатели на ФИАТ
  • #14
    11 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В дискусиите за японски автомобили - винаги се изтъкват някакви технически термини - явно те са важни за почитателите им.В немската кола просто се качваш и всичко работи както трябва - няма нужда да знаеш от какви материали са буталата и в кой точно момент от времето се възпламенява горивната смес.
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Базовият наистина е 1.4, атмосферен, но не е 98 к.с., а 96 к.с./6400 об/мин и 113 Нм./4700 об/мин. истински VTEC. Настръхвам само като му чета показателите! Респект! Направо кърти мивки! С леки бутала, развърта се само за няколко секунди.
  • #12
    5 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Едно си баба знае - едно си бае (копи пейства и говори с лозунги)Жертва на комунистическия строй